ah ze hadden het druk met andere dingenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:05 schreef PLAE@ het volgende:
Vond het wel opvallend dat er geen politie te bekennen was bij ons in de stad.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:35 schreef Bananenman het volgende:
Ja en Brugge, Juve en Legia komen met ze mee!
Er zijn minder leukere koninginnedagen te bedenkenquote:21-04-2006
--------------------------------------------------------------------------------
Capelle-Ajax op Koninginnedag
De competitieleider van de KNVB heeft de vorige week zaterdag uit vrees voor ongeregeldheden afgelaste wedstrijd tussen Capelle en Ajax voor zaterdag 29 april, Koninginnedag, vastgesteld.
ROTTERDAM
De kans dat het duel uit de hoofdklasse A die dag op sportpark t Slot in Capelle aan den IJssel wordt afgewerkt, lijkt klein. Ajax heeft al laten weten niet te komen. En 29 april is het ook nog eens Koninginnedag.
,,Ik kan me niet voorstellen dat de voorkeur van de politie uitgaat naar Koninginnedag als datum voor Capelle-Ajax. Van Ajax heb ik niets vernomen. Die club praat blijkbaar alleen met de KNVB; aldus Capelle-voorzitter Kees Kisjes, die maandag de situatie met de politie van Capelle aan den IJssel bespreekt.
6 mei, Excelsior Maassluis - Ajax.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er zijn minder leukere koninginnedagen te bedenkenAl gaat dat natuurlijk never nooit niet door.
gast van ado heeft dat bevestigdquote:Op zondag 23 april 2006 18:45 schreef Superheld het volgende:
Hahaha, 200 man van Ado..![]()
En tof hoor, tegen een wand aan schoppen..![]()
Tof hoor jezelf opsluiten op de wc, of onder het biljart gaan liggen als je door Feyenoord wordt aangevallen (hoekske)quote:Op zondag 23 april 2006 18:45 schreef Superheld het volgende:
Hahaha, 200 man van Ado..![]()
En tof hoor, tegen een wand aan schoppen..![]()
Dan zijn ze ontzettend lomp bezig, als het ergens niet mogelijk is het dit jaar bij Feyenoord-Ajax.quote:Op zondag 23 april 2006 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gast van ado heeft dat bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |