abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 september 2006 @ 23:37:26 #176
862 Arcee
Look closer
pi_41534271
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme
Is dat die wat voor jou, Wick?

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:47:31 #177
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_41534643
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

Is dat die wat voor jou, Wick?

Ben niet jong meer.
Stoer natuurlijk wel, Arc
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 september 2006 @ 00:44:04 #178
862 Arcee
Look closer
pi_41536713
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:

Ben niet jong meer.
Stoer natuurlijk wel, Arc
Ja, daarom.

Of je jong bent weet ik niet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 6 september 2006 @ 00:56:17 #179
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41537013
We hebben een SC topic, dames.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Redactie Frontpage woensdag 6 september 2006 @ 01:05:04 #180
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41537187
Bij Ruud de Wild was vandaag iemand die in de laatste selectieronde zat maar zelf niet ging. Behalve de 10.000 euro inleg moet je nu minimaal TWEE jaar in dat huis zitten voor je m wint.
pi_41540984
Twee jaar in een huis opgesloten. Dat trek je dus niet. Na 3 maanden BB zijn er al mensen met PTSS.
Na twee jaar kun je er net zo goed direct een psychiatrische kliniek van maken...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 6 september 2006 @ 13:45:34 #182
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_41548059
Bij nader inzien ben ik blij dat ze niks meer van zich hebben laten horen....
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  Donald Duck held woensdag 6 september 2006 @ 20:43:48 #183
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41561300
twee jaar gaat nooit lukken. met de dramatische kijkcijfers van BB nu al, kan de gouden kooi nooit zo lang een grote groep kijkers boeien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41738651
tvp
pi_42032512
quote:
John de Mol: treiteren mag niet, pesten wel
Het nieuwe realityprogramma van Talpa De Gouden Kooi wordt geen treitershow, zegt John de Mol. In het programma laten de deelnemers zich minimaal een jaar vrijwillig opsluiten in een villa. Degene die als laatste overblijft wint het huis en een geldbedrag.

Om als laatste over te blijven, kunnen deelnemers elkaar proberen weg te pesten. De Mol: In het gewone leven gebeurt dat natuurlijk ook. Daarom zal het in de villa ook wel gebeuren, maar als het te gortig wordt, grijpen we in.
We hebben diverse regels opgesteld om puur treiteren te bestraffen. Bewoners kunnen zelfs anderen wegsturen op de zogenoemde ontslagdag, die eens per maand wordt gehouden. Iemand die zich dus echt als een 'asshole' gedraagt kan door de groep worden weggestemd.

De Mol was verbaasd over de bemoeienis van de Tweede Kamer bij de aankondiging van het programma. Ik ben verbaasd dat een kamerlid aan een half woord al genoeg heeft om zich een mening te vormen. Ik hoop niet dat dat met andere dossiers ook zo gebeurt. Ik zou zeggen: verdiep je eens in de materie.

De Gouden Kooi is volgens De Mol geen Big Brother. Het programma moet een mengeling worden van een realityprogramma en een dramaserie. Je leeft met de mensen mee.
Ook staan de bewoners, in tegenstelling tot de deelnemers aan Big Brother, wel in contact met de buitenwereld. Ze krijgen de krant, mogen dagelijks een half uur tv krijgen en kunnen zelfs hun eigen bedrijf opstarten.
Ze mogen het landgoed echter niet verlaten maar krijgen daar wel een luxe omgeving voor terug. Alles kan worden besteld en de bewoners kunnen zelf hun personeel aannemen of weer ontslaan. De Mol: Ze worden drie tot vier keer per jaar opnieuw in de kleren gestoken door stylistes, er komen modeontwerpers langs, de paardenbak kan in de winter omgetoverd worden tot een ijsbaan en 'botoxparty's' zijn ook niet uitgesloten.

De Mol sluit niet geheel uit dat De Gouden Kooi faalt. Ik realiseer me heel goed dat over een aantal maanden een groot bord in de tuin kan staan met 'te koop' erop. (ANP/Novum/Medialog)
  Donald Duck held donderdag 21 september 2006 @ 23:04:14 #186
46149 __Saviour__
pi_42032634
quote:
De Mol sluit niet geheel uit dat De Gouden Kooi faalt. Ik realiseer me heel goed dat over een aantal maanden een groot bord in de tuin kan staan met 'te koop' erop. (ANP/Novum/Medialog)
Dat zal wel gaan gebeuren. De show lijkt me op zich wel leuk, maar zal lijden onder het Talpa-effect
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_42032791
Ik denk niet dat ik twee jaar lang naar dezelfde mensen in een huis op TV zal kunnen kijken.
pi_42041905
quote:
John de Mol heeft gisteren de negen aspirant-miljonairs voorgesteld, die vanaf zondag bespied door honderden camera’s voor minstens één jaar gaan leven in De Gouden Kooi. Tussen de gelukszoekers die de villa met zwembad, paardenstallen en personeel gaan bewonen zitten maar liefst twee moeders en één vader. Op de vraag of zij hun kroost al die jaren (!) niet zullen missen wordt laconiek gereageerd. „Ze zitten thuis toch alleen maar te msn’en”, reageert bijvoorbeeld mama Angelique van drie tienerdochters.

Van gedumpte voetbalvrouw tot mama van tienerdochters…

Dit zijn de bewoners van ’DE GOUDEN KOOI’

MAMA ANGELIQUE
Angelique is mental coach, 17 jaar getrouwd en moeder van drie tienerdochters. Ze bewoont zelf een villa. Sterker, ze heeft drie jaar geleden geprobeerd het huis waar ze nu gaat leven te kopen. „Ik ben 44”, vertelt ze. „Tot nu toe stond mijn leven in dienst van anderen. Ik heb gedaan wat de buitenwereld van me verwachtte en kinderen opgevoed. Voor mij is dit niet de kans om geldelijk rijk te worden. Dat ben ik al.
Maar de mogelijkheid om me mentaal te verrijken. Ik wil me ontwikkelen tot een tvpersoonlijkheid als Oprah Winfrey.” Haar man zorgt in de tijd dat zij in De Gouden Kooi zit voor de dochters van 13, 15 en 16 jaar. „Ach, ons huwelijk is ook wel aan een time-out toe.”

SUPERSINGLE BART
„Ik heb een ontzettend grote kans om te winnen,” zegt de 27-jarige Hbo’er Bart. „Ik ben namelijk volkomen single en ik heb iedereen verteld dat ik zelfs als mijn ouders ziek worden er niet uit ga. Ik ben namelijk geen dokter en ook geen chirurg, dus ik kan toch niks doen. Dit is mijn kans om in één klap rijker te worden dan ik kan worden met veertig jaar werken.” Ladykiller Bart wil stoppen met roken en vijftien kilo afvallen. „Ik ga die personal trainer uitbuiten.”

DICHTER BRIAN
In De Gouden Kooi wil Brian (25) een gedichtenbundel gaan schrijven. „Ik ben geboren in Nederland en opgegroeid op Bonaire. Ik heb semi-professioneel getennist en gevoetbald, ik wil mijn leven een andere wending geven.”
Brian vreest dat hij zijn moeder het meest gaat missen. „Zij komt weer in Nederland wonen. Ik zou haar heel graag weer zien, maar kan nu voor ons alle twee een nieuwe toekomst verdienen. In de sport heb ik leren vechten en doorzetten. Mij krijgen ze er niet gemakkelijk uit.”

VOETBALVROUW NENA
Ze is 19, heeft geen beroepsopleiding genoten en houdt van een superluxe leventje. „Ik haat afwassen, ik haat huishouden en ik vind het heerlijk dat er in De Gouden Kooi veel personeel zal zijn.” Nena weet niet wat ze met haar leven zal doen maar weet wel zeker dat ze nooit ’gewoon’ in een winkel zal gaan werken zoals haar vriendinnen. De goed uitziende diva is op haar vijftiende gaan samenwonen met een voetballer, maar hij heeft haar gedumpt.

DIRECTEUR STEPHAN
De 41-jarige Stephan houdt van spelletjes. „Ik realiseer me dat je in de kooi niemand moet vertrouwen. We gaan allemaal voor de winst.” Stephan woont nu samen met een vriendin, maar het zit er dik in dat ze hem een paar jaar moet missen. „De wereld draait om geld en ik ga voor de hoofdprijs. Ik ben rijk geboren, maar toen mijn ouders gingen scheiden leefde ik met mijn moeder van de bijstand. Armoede wil ik nooit meer meemaken. Dit is mijn grote kans.”

DOCENTE EVELINE
Eveline (24) is vertrouwenspersoon van haar VMBO-leerlingen. Ze is een strenge docente, die niet tegen vloeken kan. Ook al doet ze dat in haar privé-leven wel. Eveline houdt ervan met mannen te spelen. „Ik heb er een hekel aan als iemand alleen op me afkomt om mijn mooie koppie.” En als ze drinkt, drinkt ze altijd teveel. „Mijn zus heeft me aangemeld. Volgens haar wil en kan ik zeker winnen.”

MANAGER ILONA
Van haar collega’s van de esthetische kliniek op de P.C. Hooftstraat heeft Ilona (44) met een uitbundig feest afscheid genomen. Ook haar veertien jaar jongere vriend laat ze achter. „Maar ik doe het voor ons allebei, om onze dromen te laten uitkomen. Een hotel in Spanje, bijvoorbeeld. We blijven ook op elkaar wachten, hoe lang het ook duurt.” Ilona weet al hoe ze gaat winnen: „Door mezelf te blijven. Ik heb veel discipline en ben heel stabiel. En ik ben goed in groepen, ik hou het lang vol.”

PAPA NICOLAAS
Twee dochters van 17 en 13 en een zoontje van 2 jaar moeten het de komende jaren zonder hun papa stellen. „Maar ik zie ze nu ook al heel onregelmatig, dus ik vind dat geen probleem. Hun moeders zorgen voor ze”, zegt de 39-jarige Nicolaas. Vastberaden: „Ik doe maar mee om één reden: om te winnen. Een grote droom heb ik niet, maar ik wil de rest van mijn leven financieel onafhankelijk zijn. Ik stap zeker niet op uit De Gouden Kooi.”

MAMA NATASIA
Natasia (32) is de tweede mama in de kooi. „Ik wil lekker tijd voor mezelf. Ga een cursus doen in het huis. Dat is voor de toekomst van mijn kindjes ook goed.” Natasia’s vriend, die niet de vader is van haar twee zoontjes van 9 en 5, gaat wel voor ze zorgen. „Samen met mijn zus. Komt helemaal goed.” Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan. „Dan ga ik meteen het huis uit natuurlijk. Maar als hij gewoon ziek is, neemt hij maar een aspirientje”, lacht ze.

pi_42042171
Lekker zootje bij elkaar zeg...
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:34:53 #190
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_42042440
Natasia lijkt me het irritantst. Van wie was Nena (wat een bimbo trouwens) spelersvrouw eigenlijk? An sich lijken de personen me wel redelijk interessant, maar ook strontvervelend.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:38:00 #191
132379 Stew
Heldenzeit
pi_42042530
Wat een twee dimensionale types zeg. Zouden zo uit elke willekeurige B-film gestapt kunnen zijn.

DGK lijkt me tot mislukken gedoemd
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
  Redactie Frontpage vrijdag 22 september 2006 @ 11:38:21 #192
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42042533
Ik kijk liever de herhaling van De Waltons of LoveBoat
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:41:27 #193
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_42042620
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:38 schreef Stew het volgende:
Wat een twee dimensionale types zeg. Zouden zo uit elke willekeurige B-film gestapt kunnen zijn.

Het komt allemaal te gemaakt over idd, die kandidaten. Maar als je suffe huisvrouwen in zo'n villa neerzet is er ook geen reet aan. Vooralsnog ben ik nog niet echt dolenthousiast .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Donald Duck held vrijdag 22 september 2006 @ 11:54:17 #194
46149 __Saviour__
pi_42042956
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:38 schreef Stew het volgende:

was de bedoeling ook van ze. ze zochten echt van die stereotype personen. een rijke trut, een zweverig persoon enzo. ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:08:47 #195
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42043367
Toch klinkt het wel aardig.
Zal allicht leuker worden dan BB.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_42047480
Toch wel grappige kandidaten, je zou niet zeggen dat ze een kandidaten tekort hadden, eerder dat ze dan bij BB6 hadden
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:28:12 #197
6941 APK
Factual, I think.
pi_42048819
Ik vind die Eveline wel
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:43:58 #198
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_42049254
Ow leuk die foto's!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_42050452
Hahaha, wat een stel gekken bij elkaar zeg.
  vrijdag 22 september 2006 @ 20:51:21 #200
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42057368
Wat een heerlijk artikel
Een moeder die ertussenuit knijpt omdat haar puberdochters alleen maar zitten te sms'en en ook nog even vertelt dat haar huwelijk niet zo best is
Een blondje dat zich erop laat voorstaan dat ze drie seconden met een voetballer heeft samengewoond
En dan die foto's
Mên, wat een zootje. Dat belooft veel goeds
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')