abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:14:45 #151
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39846664
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef schatje het volgende:
De stekker gaat eruit als het binnen 3 maanden geen succes is.
Drie weken als het echt helemaal geen suc6 is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40039871
quote:
De Gouden Kooi uitgesteld tot oktober

De Gouden Kooi zal niet half september maar pas vanaf zondag 1 oktober op de buis komen, meldt het AD. Ondertussen is wel een flinke slag geslagen op de website van het programma dat een jaar lang moet gaan duren. Nieuwsgierige mensen kunnen een virtual tour maken en met een webcam de verrichtingen volgen. Hiernaast een screenshot van het stulpje dat 2 miljoen euro zou kosten. En inderdaad: daar moet nog een hoop gebeuren. Overigens krijgen de tien bewoners (opgeven kan nog steeds!) Marco Borsato als buurman, wist Evert Santegoeds deze week te melden.

vrijdag 21 juli 2006 @ 10:44:08 #153
242 Pinball
Electric Monk
pi_40040875
quote:
Overigens krijgen de tien bewoners (opgeven kan nog steeds!) Marco Borsato als buurman, wist Evert Santegoeds deze week te melden.

Een beetje treiteren is okay, maar Borsato als buurman, dat is gewoon onmenselijk!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 14:03:02 #154
862 Arcee
Look closer
pi_40073929
De Gouden Kooi ....nieuwe Big-Brother ???

Een topic uit november 1999 hier al over.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 23 juli 2006 @ 00:58:01 #155
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40091906
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:03 schreef Arcee het volgende:
De Gouden Kooi ....nieuwe Big-Brother ???

Een topic uit november 1999 hier al over.
Verbijsterend
En dat is toen De Bus geworden
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40092326
ff die virtuele toer bekeken. Geen foto's van het in het huis te zien, maar alles daar omheen is echt superchic. Lekkere lap grond erbij enzo.
pi_40138704
Promofilmpje ziet er wel erg gaaf uit
pi_40139943
Ik ben stiekem best benieuwd hiernaar. Het zou best wel eens spectaculair kunnen worden, als er een beetje gemene deelnemers in komen.
Come on, come on
Turn a little faster
Come on, come on
The world will follow after
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:21:14 #159
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40177723
Ik lees nu ook in Het Parool dat De Gouden Kooi begint "in het najaar, als BB6 is afgelopen".
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:48:25 #160
6941 APK
Factual, I think.
pi_40185074
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:21 schreef Wickedangel het volgende:
Ik lees nu ook in Het Parool dat De Gouden Kooi begint "in het najaar, als BB6 is afgelopen".
Dat zou mooi zijn, wordt BB deze keer misschien niet een lijdensweg van 4 maanden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:28:20 #161
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_40220677
Ik vind het maar belachelijk dat je 10.000 euro moet neerleggen als borg. Hoe krijg je dat in godsnaam bij elkaar. En dan staat er op de site , dat mensen met schulden zich opgeven voor het programma. Ze lijken wel niet wijs, moeten ze nog eens 10.000 euro gaan lenen :S

Haha wilde wel mee doen, maar 10 duizend euro krijg ik niet bij elkaar :p
If you cant beat'em join them
  zondag 30 juli 2006 @ 08:34:42 #162
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40315489
Na een week is iedereen dat programma toch zat, zit je lekker voor je SBS6 publiek van 10 getreiterd worden door een man die te fucking veel geld heeft anyway zodat hij meer kan verdienen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40323108
TVP'tje dan maar
pi_40679013
quote:
De Gouden Kooi is, nog voordat het is uitgezonden, al het meest besproken programma van het jaar. De hoofdprijs, een miljoenenvilla en een grote som geld, is ongekend maar de prijs om mee te doen ook. Zo zitten de deelnemers minimaal een jaar opgesloten en zou het een psychologische oorlogsvoering worden. Maar dat weerhield duizenden er niet van zich aan te melden…

Wie laat zich opsluiten in

’DE GOUDEN KOOI’?

Aanmeldingen voor ’pestprogramma’ blijven binnenstromen

De 33-jarige Susan wil dolgraag meedoen aan De Gouden Kooi. Zij is moeder van drie kinderen. Maar Susan is bereid die een lange periode te missen voor de hoofdprijs. „Ik was al moeder op mijn 17e. Ik ben op een dood punt beland. Zelf ben ik serveerster, mijn man zit in de ww. Ik kan nu zo veel geld winnen, dat bedrag krijg ik anders nooit van mijn leven meer bij elkaar…”

Susan legt uit: „Ik wil mijn kinderen op financieel gebied iets leuks meegeven. En ik krijg de kans om te studeren in het huis. Het liefst zou ik een horecaopleiding volgen, waardoor ik iets voor mezelf kan beginnen.” Vastberaden: „Ik zou ’de kooi’ alleen verlaten als de kinderen ernstig ziek worden, of mijn man. Op dit moment is mijn vader ernstig ziek. Het klinkt hard, maar ik weet niet of ik eruit zou gaan voor zijn crematie.” Vergoelijkt: „Ik ga het nog met hem bespreken. Je moet om mee te doen een hoop borg betalen. Dat krijg je niet terug als je eruit stapt. Hoe ik ga winnen dat weet ik nog niet. Ik ga zo lief mogelijk zijn, maar ik wil niet over me heen laten lopen. Of ik me laat ’wegpesten?”, lacht Susan, „Ik kan heel veel hebben. Dus opstappen doe ik niet. Tenzij ik word mishandeld, maar dat is vast niet toegestaan.” Ze is even stil. „De laatste tijd vraag ik mij wel eens af of ik geen ontaarde moeder ben. Maar ik doe het voor ons allemaal.”

Jelle, een 22-jarige vrijgezel, is blij met iemand als Susan: „Mensen met kinderen heb ik het liefste. Je bent toch geen goede moeder als je het huis ingaat? Als zo’n vrouw haar kinderen mist, kan ik daar mooi op inspelen.” Zijn motivaties om mee te willen doen zijn duidelijk: „Ik wil een horecabedrijf beginnen, en heb dan alle tijd een ondernemingsplan te schrijven.” De relatie van Jelle is ook net op de klippen gelopen. „Na een relatie van twee jaar ben ik erachter gekomen dat ik dingen heb verwaarloosd. Goede contacten, vriendschappen… liefde maakt gewoon blind. Ik ben een stukje van mezelf verloren. Dat kan ik straks misschien terugvinden. Ik ben me bewust van het spel. Je moet beseffen dat vriendschappen in het huis van korte duur zijn. Je moet egoïstisch zijn om te winnen.” Vastberaden: „Ik ga Ajax het meest missen. Mocht Ajax kampioen worden, dan wil ik op het Leidseplein staan… En als er iemand overlijdt die mij dierbaar is, dan vertrek ik ook. Als ik nog een vriendin had, had ik trouwens nooit meegedaan.”

Patrick (34) is het met medevrijgezel Jelle eens. „Meedoen zou, als je een relatie hebt, vragen om moeilijkheden zijn.” Maar hij heeft wel een zoontje van vijf jaar. „Die woont bij zijn moeder. En kinderen op die leeftijd zijn dusdanig flexibel dat ik hem het later wel kan uitleggen.” Ook hij wil zijn tijd gebruiken om cursussen te volgen. „Daar heb ik nu niet de discipline voor. Winnen is niet mijn hoofddoel. Maar als ik merk dat ik een goede kans maak, dan ga ik anderen op een subtiele manier wegpesten. Wanneer ik zelf het bijltje erbij neer zou gooien? Ik zou het mezelf niet vergeven als iemand op sterven ligt en je komt niet omdat je zo nodig een huis moet winnen…”

Laat jij je ’wegpesten’?
„Nee. Mensen kunnen mij niet snel raken. Ik ben een open boek. En ik vertrouw anderen niet zomaar. We zijn concurrenten en je weet waarvoor je daar zit. Het is echt ieder voor zich.”

Agnes van 35 zegt ook gehard te zijn. „Ik ga voor de hoofdprijs. Over hoe ik ga winnen heb ik nog geen theorieën, maar ik ga gewoon lang blijven zitten. Ik ben echt wel pestbestand, ik heb genoeg zelfvertrouwen.” Ze vervolgt: „Ik wil meedoen omdat ik kunstenaar ben. In luxe werken lijkt me ideaal. Zelf heb ik geen zwembad waarin ik elke ochtend baantjes kan trekken. Thuis werk ik alleen, het lijkt me gezellig een groep om me heen te hebben. Als ik zou winnen zou ik een eigen galerie starten en ik wil graag een kunstboek publiceren.”

Geen kinderen

Het thuisfront staat voor honderd procent achter Agnes. „Mijn man vindt het echt een ding voor mij. We hebben geen kinderen. Die willen we bewust niet, we zijn te veel bezig met werk. Dus we zien elkaar sowieso weinig. Maar als hij zegt ’het is nu mooi geweest’, dan ga ik weg.”

Ze mijmert: „Als we van het positieve uitgaan, dan houd ik het wel drie jaar vol in De Gouden Kooi. Dan heb ik ook aardig wat geschilderd. Mijn werk komt als ik meedoe onder de aandacht van veel mensen. Ik kan dus eigenlijk sowieso niet verliezen…”
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:43:02 #165
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_40693852
Heb me ook opgegeven..

boeit mij niks als het 10 jaar duurt.. blijf wel net zo lang zitten hoor als alles voor mij geregeld wordt
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:44:55 #166
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40693910
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Uit De Telegraaf dus.
Daar staat ook op de voorpagina dat DGK "waarschijnlijk eind september" gaat beginnen. Dan is BB6 nog bezig
Make up your fokking minds, Talpa. Eerder zeiden jullie nog dat het ná BB van start zou gaan.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:46:24 #167
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40693969
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dit programma gaat uitpakken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:26:30 #168
109577 2609
Paris (L)
pi_40697694
het is dat ik toch geld genoeg heb en in het vooruitzicht heb anders had ik me ook wel opgegeven
pi_40750174
Ik heb de schurft aan Talpa, maar hier ga ik denk ik wel voor zitten....
pi_40750336
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef Wickedangel het volgende:

Make up your fokking minds, Talpa. Eerder zeiden jullie nog dat het ná BB van start zou gaan.
Nee dat speculeerden anderen.
pi_40750366
Het moet zeker erna gaan starten. Twee van die programma's tegelijk werken elkaar alleen maar tegen
pi_40754417
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:28 schreef Pranfeuri het volgende:
Het moet zeker erna gaan starten. Twee van die programma's tegelijk werken elkaar alleen maar tegen
Jamaar als De Gouden Kooi 1 jaar of langer gaat duren, loopt het hoe dan ook gelijk met eenzelfde soort programma's
pi_41125773
quote:
En de presentator van De Gouden Kooi is...

helemaal niemand! Evert Santegoeds wist bij Radio 538 te melden dat het nieuwe reality-programma van Talpa geen presentatie krijgt. De beelden moeten voor zich spreken, wel zullen deze worden voorzien van een voice-over. Je kunt dus stellen dat De Gouden Kooi een stem krijgt, en wel die van Wouter van der Goes. Hij is nu nog deejay bij 3fm maar maakt binnenkort de overstap Q-Music. En dat stelt hem in de vrijheid om dus ook bij te klussen voor Talpa. Volgens Santegoeds is onder andere voor deze vorm gekozen om een onderscheidend element aan te brengen ten opzichte van Big Brother. Tja...
pi_41507842
quote:
KANDIDATENTEKORT BIJ ’GOUDEN KOOI’

Duizenden mensen stonden in de rij voor de casting van De Gouden Kooi. Ze konden niet wachten om opgesloten te worden in de miljoenenvilla waar ze alleen door volhouden eigenaar van kunnen worden. En toch zijn er, drie weken voor De Gouden Kooi dichtgaat, nog vijf kandidaten tekort. „De samenstelling van de groep is niet goed”, geeft producente Deborah Flens van het omstreden programma toe. „Natuurlijk, we hebben al een moeder. Dat hadden we niet kunnen bedenken, want welke ouder gaat nu minimaal een jaar weg bij de kinderen. Maar met name bij de mannen zijn er leemtes, waar ik van wakker lig. We hebben de casting dan ook gewoon weer opengesteld.”

Deborah, die stelt dat ze hoe dan ook van start wil met John de Mols nieuwste programmaidee, zoekt:
* Een soort Chris Zegers. Een mooie, stoere, metroman, die de kijkcijfers opjaagt;
* Een benjamin. Een jonge ambitieuze jongen met een frisse kijk op het leven;
* Een gewone, hardwerkende gezellige joviale man, die met zijn handen werkt; En dan nog twee vrouwen.

„In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp en een sexy blondine als Pamela Anderson of Paris Hilton.” Deborah bestrijdt dat haar kandidatentekort te maken heeft met de reputatie van het programma. „We kunnen de stroom die zijn intrek in de villa wil nemen nauwelijks aan. Maar het zijn niet de juiste mensen.”

Weifelaars wil ze over de streep trekken: „Je gaat wonen in een luxe landgoed met een poolboy, personal trainer, paardrij-instructeur en huishoudster. En het zal je aan niks ontbreken. Wie er het langste blijft wonen wint het stulpje plus een geldbedrag waardoor werken een optie in plaats van een heilig moeten wordt.”

Aanmelden kan op www.degoudenkooi.tv.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:33:37 #175
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_41534117
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Niemand wil erin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties