Ach kindje. Zal ik eens kijken of ik een fijne cap voor je kan vinden?quote:

Ik een jaar lang geen internet, zou je wel willen hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eindigt zijn naam op 'unchaser' [afbeelding]

Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik een jaar lang geen internet, zou je wel willen he

Kijken?! Meedoen zul je bedoelen!quote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef APK het volgende:
Volgens mij moet je een volslagen psychopaat zijn om te kunnen winnen. Ik ga kijken.![]()

Ja! Die wil ik eindelijk ook 's in actie zien! Jeromar, word van spook een legende!! Hup Jeromar!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.![]()
Het wachten is nu op Jeromar, die zal wel weer meedoen.

Vrijdag a.s. wordt er nog 1 screening gehouden, je moet gewoon even zelf terugbellen, joh! Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:44 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ben gebeld voor een screening, maar zat in college. Ze hebben nog niet weer gebeld

Hoe ging t?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:54 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Vrijdag a.s. wordt er nog 1 screening gehouden, je moet gewoon even zelf terugbellen, joh! Heb ik ook gedaan.

Bij mij???quote:

Mag je iets meer verhullen v/d screening?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:41 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Bij mij???Zitten nog flink in de race, het was écht zoooo gaaf!!!

Ik heb contracten getekend, mag niks zeggen, dus ook niet dat er in het begin groepsgesprekken warenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag je iets meer verhullen v/d screening?
Was het a la big brother met groepsgesprekken?

quote:EXCLUSIEF EXCLUSIEF Dit is ’m dan!
’Gouden Kooi’ van 2 miljoen in Eemnes
John de Mol: „Wie durft in deze luxe gevangenis?”
Dit is ’m dan: ’De Gouden Kooi’ van John de Mol. De Talpa-baas kocht deze droomvilla met zwembad en parkachtige tuin vlak bij Hilversum voor zijn nieuwste realityshow. Hij laat het nu al niet kinderachtige pand nog eens zo verbouwen dat de uiteindelijke waarde op rond de 2 miljoen euro uitkomt.
Vanaf september zullen tien kandidaten van het real-life programma De Gouden Kooi de luxueuze gevangenis betrekken. Wie er het langst blijft zitten, mag de villa houden en kan er ook zonder zorgen blijven wonen. Werken hoeft nooit meer. Een spaarpot die kan oplopen tot ook weer miljoenen euro’s zorgt voor levenslang inkomen. Wie mee wil doen, geeft zijn eigen vrijheid – er spieden op het hele landgoed meer camera’s dan ooit bij Big Brother zijn ingezet – minimaal een jaar op voor de kans op de ultieme vrijheid. De Gouden Kooi gaat om het zitvlees. Het verblijf langer volhouden dan de concurrenten.
Het programmaconcept van De Gouden Kooi maakte de tongen dit voorjaar al los. Omdat de kandidaten het huis allemaal vrijwillig moeten verlaten en er geen wegstemrondes zijn, namen psychologen aan dat pesten de enige mogelijkheid zou zijn om concurrenten weg te krijgen. John de Mol beloofde daarop een pestscheidsrechter. „Pesten is niet het doel van het spel.” De Talpa-baas verwacht dat de bewoners eerder zullen vertrekken bij familiale complicaties. „Heimwee naar je partner, overlijden van een familielid, geboorte van een neefje of een ziektegeval. De regels zijn strikt. Als je vertrekt, bent je definitief weg. Tenzij je natuurlijk met de dagelijkse spelrondes zo veel punten hebt verdiend dat je een korte afwezigheid kunt kopen.”
Het spel start in september, de kandidatenrondes lopen nog (www.degoudenkooi.tv), de prijs kunnen wij vandaag exclusief laten zien. De Gouden Kooi-villa staat in Eemnes, heeft geen buren, een tuin zo groot als twee voetbalvelden, een state-of-the-art keuken, verschillende luxe badkamers, paardenstallen, een eigen bos, vijvers met fonteinen en een verwarmd zwembad. Wie durft?

Dan krijgt dus niemand het huis?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef schatje het volgende:
De stekker gaat eruit als het binnen 3 maanden geen succes is.

Ja, ze krijgen hun 10 mille terug.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:13 schreef schatje het volgende:
Nou ja, er zal dan wel een of andere compensatie komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |