Je bent je strijdbijl zeker kwijtquote:
Denk jij dat er een jaar lang streams komen voor dit programmaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Je bent je strijdbijl zeker kwijt![]()
Nou, vooruit:![]()
Lijkt me sterk. Misschien de eerste tijd, dan hebben ze je aan de haak en gaan ze geld vragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Denk jij dat er een jaar lang streams komen voor dit programma
BB was eigenlijk al te veel, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Misschien de eerste tijd, dan hebben ze je aan de haak en gaan ze geld vragen.
Maar wie volgt een heel jaar zo'n real life programma?BB is juist lekker overzichtelijk, toch?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
BB was eigenlijk al te veel, dus ik ben benieuwd.
Een jaar lang om scanman weg te pesten is wel een uitdaging.![]()
Natuurlijk niet.quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef Jane het volgende:
Een goede kennis van me heeft zich hiervoor opgegeven.
Eindigt zijn naam op 'unchaser'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef Jane het volgende:
Een goede kennis van me heeft zich hiervoor opgegeven.
Valt niet veel te vertellen, behalve dat hij het hélémaal zag zitten. En daar kon ik me nou echt niks bij voorstellen.quote:
Neu, degene waar ik het over heb is geen FOK!ker.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eindigt zijn naam op 'unchaser' [afbeelding]
Dan kan het alleen maar beter worden toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het nu al helemaal kut! [afbeelding]
'unchaser', dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Valt niet veel te vertellen, behalve dat hij het hélémaal zag zitten. En daar kon ik me nou echt niks bij voorstellen.
Misschien zie ik hem morgen en dan zal ik eens vragen of hij nog wat gehoord heeft...
Nee, relax jongens, jullie kennen hem niet.quote:
Kansloos ben ik niet, saai natuurlijk welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Een lobotomie helpt wel, maar als je verder kansloos en saai bent ga je natuurlijk nooit winnen.
Jij doet toch ook niet mee?![]()
Ik ken 'unchaser' ook niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:28 schreef Jane het volgende:
Nee, relax jongens, jullie kennen hem niet.
Kansloos inderdaad niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Kansloos ben ik niet, saai natuurlijk wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |