abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43953416
krijg ik eerst dat de Zending is geaccepteerd en gesorteerd door TNT Post en dan krijg ik vandaag Zending gesorteerd op sorteercentrum

Kan ik nog een dag wachten

Ik wil mijn xbox
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 10:06:43 #92
43556 miss_dynastie
pi_43954427
Mijn pakketje is in twee weken niet verder gekomen dan geaccepteerd en gesorteerd, dus ik ga vandaag maar even langs...
pi_43954573
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:12 schreef TwyLight het volgende:
krijg ik eerst dat de Zending is geaccepteerd en gesorteerd door TNT Post en dan krijg ik vandaag Zending gesorteerd op sorteercentrum

Kan ik nog een dag wachten

Ik wil mijn xbox
ik heb ook regelmatig dattie 2x gesorteerd wordt (en de 2de keer is gewoon op de dag van afleveren)
pi_43962375
arrgggggggggggggggggggggggggggggggg

staat dat er vandaag, kijk ik in de popup wat het betekend en er staat dat die dan de volgende dag wordt verzonden, dus ben ik vandaag maar weggegaan en niet thuisgebleven.

IS DIE TOCH LANGSGEWEEST
pi_43962562
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:17 schreef TwyLight het volgende:
arrgggggggggggggggggggggggggggggggg

staat dat er vandaag, kijk ik in de popup wat het betekend en er staat dat die dan de volgende dag wordt verzonden, dus ben ik vandaag maar weggegaan en niet thuisgebleven.

IS DIE TOCH LANGSGEWEEST
pi_43976795

Hij was toch nog niet geweest, ze bezorgen van 09:00 tot 18:00 en hij kwam echt precies om 17:59

pi_43977314
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef TwyLight het volgende:

Hij was toch nog niet geweest, ze bezorgen van 09:00 tot 18:00 en hij kwam echt precies om 17:59

netjes binnen de tijd he
pi_43978390
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef TwyLight het volgende:

Huh, hoe wist je dan dat ie wél langs was geweest terwijl dat toch niet zo was
Oh, and that's a bad miss!
pi_43981250
Ik dacht dat die was geweest omdat zoiets in de beschrijving stond, maar die was niet helemaal duidelijk en pas als die er 2 keer stond ofzo dan was die 1 keer geweest oid.
beetje rare uitleg was het maar heb het nu tenminste binnen
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:49:05 #100
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44363436
Ik (pakketbezorger) bezorg wel pakketjes bij de buren.
Echter doe ik áltijd een briefje door de brievenbus van de eigenaar, zodat ie weet waar het pakket is.
Het moet ook tegenwoordig, en er wordt op gecontroleerd door TNT, en k heb geen zin om m'n bijbaan kwijt te raken.
Dat die buren op vakantie gaan kan ik ook niet ruiken.
Het is trouwens ook niet snel goed hoor, met die 'klanten'.
Bezorg je een pakketje niet bij de buren, maar kom je de dag erna nog een keer, is het niet goed, omdat het een dag later is. (zorg dan dat je thuis bent )
Bezorg je een pakket bij de buren, omdat degene zo graag dat pakket wil hebben, is het weer niet goed.
Bestel dan niet
Signature.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:48:30 #101
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_44365084
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:49 schreef eer-ik het volgende:
Bestel dan niet
Ik denk dat jij met zo'n mentaliteit een fantastische loopbaan gaat hebben bij de post!
censuur :O
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:38:11 #102
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44376947
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik denk dat jij met zo'n mentaliteit een fantastische loopbaan gaat hebben bij de post!
gelukkig is het voor mij maar een bijbaan zoals je hebt kunnen lezen, en heb ik totaal geen ambitie om in mijn verdere leven verder te gaan in de post.
Elke stop die ik minder heb, ben ik blij mee, omdat ik al zo'n drukke wijk heb, dus dagen maak van 14 uur.
Lang zat als je 't mij vraagt.
Signature.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 23:52:53 #103
43556 miss_dynastie
pi_44377348
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:49 schreef eer-ik het volgende:
Bezorg je een pakket bij de buren, omdat degene zo graag dat pakket wil hebben, is het weer niet goed.
Bestel dan niet
Kom gewoon langs als ik thuis ben
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:55:25 #104
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44377425
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kom gewoon langs als ik thuis ben
Hoe moet ik nou weten wanneer jij thuis bent.
En dan nog, dan moet ik van 180 mensen per dag weten wanneer ze wel en niet thuis zijn, onmogelijk.
Signature.
pi_44378471
Sowizo vind ik dat je maar moet zorgen dat je thuis bent als je weet dat je een pakketje krijgt, en anders moet je niet zeuren.
pi_44378595
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
Sowizo vind ik dat je maar moet zorgen dat je thuis bent als je weet dat je een pakketje krijgt, en anders moet je niet zeuren.
Vooral handig als je geen idee hebt wanneer het pakje zal komen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 00:33:38 #107
43556 miss_dynastie
pi_44378616
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:55 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Hoe moet ik nou weten wanneer jij thuis bent.
En dan nog, dan moet ik van 180 mensen per dag weten wanneer ze wel en niet thuis zijn, onmogelijk.
Hap hap hap

Overigens heb ik wel een klacht ingediend tegen mijn bezorger die een aangetekend pakketje bij de buren bezorgd heeft (en ik was thuis op de tijd dat hij normaal komt, maar hij was twee uur eerder dan normaal- ik krijg vrij veel pakketjes dus ontdek vrij snel een ritme) en maar niet wilde inzien wat er fout aan was. 'Dat mag echt hoor, mevrouw, uw buren mogen tekenen.' Nou, volgens jullie eigen site niet
pi_44378796
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef Skv het volgende:

[..]

Vooral handig als je geen idee hebt wanneer het pakje zal komen
zo lang mogelijk thuis zijn of zorgen dat pakketjes bij de buren gedropt kunnen worden (en dit op je voordeur aangeven als je er niet bent)
werkt hier perfect..
pi_44380615
Van een pakketrijder heb ik begrepen dat de oude rotten nog gewoon per uur betaald worden en de nieuwe bezorgers worden betaald per afgeleverd pakje. Afgeleverd in de betekenis van:"Dondert niet hoe, zolang je de auto maar weer leeg terug rijdt"
Kan iemand dat bevestigen/weerleggen?
Farts are jazz to assholes
  woensdag 13 december 2006 @ 09:50:44 #110
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44383641
klopt inderdaad deels.
TNT werkt ook met een hoop subcontractors, ik werk voor zo'n subcontractor.
De vaste (oude én nieuwe) krijgen een vast maandloon, ongeacht hoeveel stops/pakketten ze hebben.
Een subcontractor kan zelf bepalen hoe hij mensen uitbetaalt.
Ik krijg per uur betaald bijvoorbeeld, dus mij maakt het niet uit hoeveel pakketten ik heb. (natuurlijk wel, want hoe meer ik er heb, hoe langer ik bezig ben, en te lange dagen zijn niet chill imo)

Mijn broertje bijvoorbeeld, die werkt voor een andere sub, en die krijgt per pakket betaalt, dus in zijn geval is het noodzaak om er zoveel mogelijk kwijt te raken.

Wat mschol zegt is inderdaad ook waar, werkt prima.
Verder zie ik het probleem niet, van een pakket bij de buren afleveren, mits er een burenbriefje bij je in de bus gedaan wordt.
Ook is het zo dat ik alleen pakketjes waar niet voor getekent hoeft te worden, bij de buren aflever.
Signature.
  woensdag 13 december 2006 @ 09:52:12 #111
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44383675
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hap hap hap

Overigens heb ik wel een klacht ingediend tegen mijn bezorger die een aangetekend pakketje bij de buren bezorgd heeft (en ik was thuis op de tijd dat hij normaal komt, maar hij was twee uur eerder dan normaal- ik krijg vrij veel pakketjes dus ontdek vrij snel een ritme) en maar niet wilde inzien wat er fout aan was. 'Dat mag echt hoor, mevrouw, uw buren mogen tekenen.' Nou, volgens jullie eigen site niet
Met een beetje geluk heb je hem laten ontslaan.
Aangetekende pakketten is het streng verboden voor om te laten tekenen door de buren.
De mensen die de pakketten aangetekend versturen, krijgen de handtekening retour, en dat is niet voor de gein. Ze willen gewoon zeker weten dat jíj het in ontvangst neemt
Signature.
pi_44387867
Niet bij alle aangetekende pakketten gaat de handtekening retour. Wanneer er alleen getekend hoeft te worden op de distributielijst (het meest voorkomende) gaat de handtekening niet naar de afzender. Wanneer je 2 keer om een handtekening moet vragen, waarbij je vaak een blaadje van de envelop moet afscheuren, gaat er wel een van de delen naar de afzender
  woensdag 13 december 2006 @ 13:09:00 #113
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44389271
Aangetekend pakketje met handtekening retourkaart bedoel je
Die gaan sowieso naar de afzender.
Ik dacht alleen dat de afzender ook bericht wordt met de melding wie er getekend heeft.
Wat heeft het nut van een pakket aangetekend versturen dan boven het gewone HVO'tje?
HVO = Handtekening Voor Ontvangst
Signature.
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 14:21:57 #114
43556 miss_dynastie
pi_44391599
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:52 schreef eer-ik het volgende:
Met een beetje geluk heb je hem laten ontslaan.
Nou, hij loopt nog gewoon rond, dus zal wel niet.
Was ook niet mijn bedoeling trouwens, ik wil alleen dat hij snapt dat het niet meer mag gebeuren.

Maar sowieso, al gaat het alleen om HVO'tjes, dan nog mogen de buren dat toch niet doen? Op de site van TNT staat:
quote:
Pakketten met een aanvullende dienst, zoals handtekening voor ontvangst, rembours en ongefrankeerd, worden niet bij de buren afgeleverd
Ik vertik het in elk geval altijd om te tekenen voor andermans pakket. Dan loopt hij maar een extra rondje.
pi_44391634
Dat hoort ook niet, ik vind het absurd dat ze de buren voor het pakje laten tekenen.
pi_44391655
Zo zie je trouwens maar weer voor welke mensen het vak is weggelegd.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:25:08 #117
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44391702
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, hij loopt nog gewoon rond, dus zal wel niet.
Was ook niet mijn bedoeling trouwens, ik wil alleen dat hij snapt dat het niet meer mag gebeuren.

Maar sowieso, al gaat het alleen om HVO'tjes, dan nog mogen de buren dat toch niet doen? Op de site van TNT staat:
[..]

Ik vertik het in elk geval altijd om te tekenen voor andermans pakket. Dan loopt hij maar een extra rondje.
Dan denk ik het ook niet idd

De buren mogen best tekenen voor een pakket, jij mag het als bezorger zijnde alleen niet bij de buren aanbieden.
Wat in mijn wijk het geval is, is dat ik er inmiddels verdomde veel mensen ken, en er zijn zat mensen die tegen mij persoonlijk gezegd hebben, in samenspraak met de buren, dat ik het daar altijd kan afleveren, omdat zij er nooit zijn. Ook dan mag het officieel nog niet, maar ik doe er niet moeilijk over.
Als beide partijen het goed vinden, vind ik het ook prima.
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef TwyLight het volgende:
Dat hoort ook niet, ik vind het absurd dat ze de buren voor het pakje laten tekenen.
In het geval van bovenstaand, heb ik er geen problemem mee, maar als dat niet het geval is, doe ik dat ook niet.
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef TwyLight het volgende:
Zo zie je trouwens maar weer voor welke mensen het vak is weggelegd.
Hoe bedoel je dat?
Het is voor mij maar een (relaxete) bijbaan, maar ik moet er niet aan denken om dit fulltime te doen.
't is mij dan mijns insziens ook niet op het lijf geschreven
Verder vind ik wel dat je als je werkt, het ook best netjes moet/mag doen.
Scheelt je zelf een hoop gezeik, en dan blijft het wat leuker
Signature.
pi_44391737
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Dan denk ik het ook niet idd

De buren mogen best tekenen voor een pakket, jij mag het als bezorger zijnde alleen niet bij de buren aanbieden.
Wat in mijn wijk het geval is, is dat ik er inmiddels verdomde veel mensen ken, en er zijn zat mensen die tegen mij persoonlijk gezegd hebben, in samenspraak met de buren, dat ik het daar altijd kan afleveren, omdat zij er nooit zijn. Ook dan mag het officieel nog niet, maar ik doe er niet moeilijk over.
Als beide partijen het goed vinden, vind ik het ook prima.
Dat is wat heel anders, dan gaat het natuurlijk niet op als je afspraken hebt gemaakt maar als je de mensen niet kent, en ze zijn niet thuis is het van de gekke dat je een pakje door de buren laat tekenen.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:28:18 #119
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44391805
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:26 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat is wat heel anders, dan gaat het natuurlijk niet op als je afspraken hebt gemaakt maar als je de mensen niet kent, en ze zijn niet thuis is het van de gekke dat je een pakje door de buren laat tekenen.
Zijn we het daar ook over eens
Signature.
pi_44403634
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef eer-ik het volgende:
Aangetekend pakketje met handtekening retourkaart bedoel je
Die gaan sowieso naar de afzender.
Ik dacht alleen dat de afzender ook bericht wordt met de melding wie er getekend heeft.
Wat heeft het nut van een pakket aangetekend versturen dan boven het gewone HVO'tje?
HVO = Handtekening Voor Ontvangst
Een pakket aangetekend versturen heeft geen meerwaarde ten opzichte van de HVO. Men kan alleen via Track&Trace opvragen waar het pakket of de brief zich bevindt. Een normale AGT-zendig is wel weer goedkoper dan een HVO-zending. Ook komt er bij de HVO een naam van de persoon die de zending in ontvangst heeft genomen en dat is niet noodzakelijk bij een normaal aangetekend stuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')