ik heb ook regelmatig dattie 2x gesorteerd wordt (en de 2de keer is gewoon op de dag van afleveren)quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:12 schreef TwyLight het volgende:krijg ik eerst dat de Zending is geaccepteerd en gesorteerd door TNT Post en dan krijg ik vandaag Zending gesorteerd op sorteercentrum
Kan ik nog een dag wachten
Ik wil mijn xbox
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:17 schreef TwyLight het volgende:
arrgggggggggggggggggggggggggggggggg
staat dat er vandaag, kijk ik in de popup wat het betekend en er staat dat die dan de volgende dag wordt verzonden, dus ben ik vandaag maar weggegaan en niet thuisgebleven.
IS DIE TOCH LANGSGEWEEST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef TwyLight het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was toch nog niet geweest, ze bezorgen van 09:00 tot 18:00 en hij kwam echt precies om 17:59![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh, hoe wist je dan dat ie wél langs was geweest terwijl dat toch niet zo wasquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef TwyLight het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was toch nog niet geweest, ze bezorgen van 09:00 tot 18:00 en hij kwam echt precies om 17:59![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat jij met zo'n mentaliteit een fantastische loopbaan gaat hebben bij de post!quote:
gelukkig is het voor mij maar een bijbaan zoals je hebt kunnen lezen, en heb ik totaal geen ambitie om in mijn verdere leven verder te gaan in de post.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met zo'n mentaliteit een fantastische loopbaan gaat hebben bij de post!
Kom gewoon langs als ik thuis benquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:49 schreef eer-ik het volgende:
Bezorg je een pakket bij de buren, omdat degene zo graag dat pakket wil hebben, is het weer niet goed.
Bestel dan niet
Hoe moet ik nou weten wanneer jij thuis bent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kom gewoon langs als ik thuis ben
Vooral handig als je geen idee hebt wanneer het pakje zal komenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
Sowizo vind ik dat je maar moet zorgen dat je thuis bent als je weet dat je een pakketje krijgt, en anders moet je niet zeuren.
Hap hap hapquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wanneer jij thuis bent.
En dan nog, dan moet ik van 180 mensen per dag weten wanneer ze wel en niet thuis zijn, onmogelijk.
zo lang mogelijk thuis zijn of zorgen dat pakketjes bij de buren gedropt kunnen worden (en dit op je voordeur aangeven als je er niet bent)quote:Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Vooral handig als je geen idee hebt wanneer het pakje zal komen
Met een beetje geluk heb je hem laten ontslaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hap hap hap
Overigens heb ik wel een klacht ingediend tegen mijn bezorger die een aangetekend pakketje bij de buren bezorgd heeft (en ik was thuis op de tijd dat hij normaal komt, maar hij was twee uur eerder dan normaal- ik krijg vrij veel pakketjes dus ontdek vrij snel een ritme) en maar niet wilde inzien wat er fout aan was. 'Dat mag echt hoor, mevrouw, uw buren mogen tekenen.' Nou, volgens jullie eigen site niet![]()
Nou, hij loopt nog gewoon rond, dus zal wel niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:52 schreef eer-ik het volgende:
Met een beetje geluk heb je hem laten ontslaan.
Ik vertik het in elk geval altijd om te tekenen voor andermans pakket. Dan loopt hij maar een extra rondje.quote:Pakketten met een aanvullende dienst, zoals handtekening voor ontvangst, rembours en ongefrankeerd, worden niet bij de buren afgeleverd
Dan denk ik het ook niet iddquote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, hij loopt nog gewoon rond, dus zal wel niet.
Was ook niet mijn bedoeling trouwens, ik wil alleen dat hij snapt dat het niet meer mag gebeuren.
Maar sowieso, al gaat het alleen om HVO'tjes, dan nog mogen de buren dat toch niet doen? Op de site van TNT staat:
[..]
Ik vertik het in elk geval altijd om te tekenen voor andermans pakket. Dan loopt hij maar een extra rondje.
In het geval van bovenstaand, heb ik er geen problemem mee, maar als dat niet het geval is, doe ik dat ook niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef TwyLight het volgende:
Dat hoort ook niet, ik vind het absurd dat ze de buren voor het pakje laten tekenen.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef TwyLight het volgende:
Zo zie je trouwens maar weer voor welke mensen het vak is weggelegd.
Dat is wat heel anders, dan gaat het natuurlijk niet op als je afspraken hebt gemaakt maar als je de mensen niet kent, en ze zijn niet thuis is het van de gekke dat je een pakje door de buren laat tekenen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan denk ik het ook niet idd
De buren mogen best tekenen voor een pakket, jij mag het als bezorger zijnde alleen niet bij de buren aanbieden.
Wat in mijn wijk het geval is, is dat ik er inmiddels verdomde veel mensen ken, en er zijn zat mensen die tegen mij persoonlijk gezegd hebben, in samenspraak met de buren, dat ik het daar altijd kan afleveren, omdat zij er nooit zijn. Ook dan mag het officieel nog niet, maar ik doe er niet moeilijk over.
Als beide partijen het goed vinden, vind ik het ook prima.
Zijn we het daar ook over eensquote:Op woensdag 13 december 2006 14:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is wat heel anders, dan gaat het natuurlijk niet op als je afspraken hebt gemaakt maar als je de mensen niet kent, en ze zijn niet thuis is het van de gekke dat je een pakje door de buren laat tekenen.
Een pakket aangetekend versturen heeft geen meerwaarde ten opzichte van de HVO. Men kan alleen via Track&Trace opvragen waar het pakket of de brief zich bevindt. Een normale AGT-zendig is wel weer goedkoper dan een HVO-zending. Ook komt er bij de HVO een naam van de persoon die de zending in ontvangst heeft genomen en dat is niet noodzakelijk bij een normaal aangetekend stuk.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef eer-ik het volgende:
Aangetekend pakketje met handtekening retourkaart bedoel je
Die gaan sowieso naar de afzender.
Ik dacht alleen dat de afzender ook bericht wordt met de melding wie er getekend heeft.
Wat heeft het nut van een pakket aangetekend versturen dan boven het gewone HVO'tje?
HVO = Handtekening Voor Ontvangst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |