Ja. Voor de 2e keer aanbieden doen ze hier ook al niet meer aan. Breng het dan naar het postkantoor, zoals je wordt voorgeschreven als je een "alleen huisadres" pakket hebtquote:Op woensdag 26 april 2006 18:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Echt enorm slordig![]()
Vraag me echt af waarom ze dat pakketje dan niet gewoon op het postkantoor afgeven zodat je het zelf op kunt gaan halen
Jaquote:Op woensdag 26 april 2006 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Voor de 2e keer aanbieden doen ze hier ook al niet meer aan. Breng het dan naar het postkantoor, zoals je wordt voorgeschreven als je een "alleen huisadres" pakket hebt.
Als 'ie dat pakketje nou op z'n rug moest dragen, kon ik me er nog íets bij voorstellen, maar hij heeft goddomme een dikke bus onder z'n reet. Lapzwans. Dat soort mensen verdienen het niet om hun baan te houdenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon te lui om hem mee te sjouwen, dus dan maar lekker ergens anders afgeven
^Wat hij zegt . TPG.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
ZES EURO TWINTIG
ZES EURO TWINTIG VOOR EEN PAKKETJE.
Ben benieuwd naar de antwoordenquote:Waarom is jullie pakketbezorg dienst toch zo ongelooflijk slecht geregeld?
Voorbeeld: Ik heb vandaag de hele dag op een pakketje zitten wachten omdat er in de Track&Trace staat "Zending in distributieroute" wat dus inhoud dat het pakketje ergens in 1 van die hele mooie busjes van jullie ligt. Maar ik heb de hele dag geen postbode gezien en nu staat er dus tot mijn verbazing "Zending niet uitgereikt, tweede uitreikpoging volgt".
Waarom dus eerst een pakketje in een bus laden terwijl de bezorger er niet eens toe komt om hem te bezorgen? Dit levert jullie een heleboel extra werk om en mij minimaal 1 verspilde dag (kan vandaag niet weg omdat het pakketje onder weg is, en nu kan ik morgen ook niet weg omdat jullie het pakketje weer opnieuw komen aanbieden, als de bezorger er uberhaupt aan toe komt).
En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen, zoek voor de gein maar eens op internet naar klachten over de TPG pakket bezorging.
Tussen welke tijdstippen worden pakketjes trouwens bezorgd? Dit is niet makkelijk terug te vinden op de site, ik zoek nu al een half uur en heb nog steeds niks gevonden.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:12 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Van mij mogen ze die hele pakketdienst opdoeken en de pakketjes gewoon direct bij het postkantoor afgeven en dan de openingstijden verruimen. Dan stoppen ze maar een afhaalbericht in mijn bus en kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn pakketje krijg.
Ik vind dit eigenlijk de schuld van je buurmanquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
Een pakketje van Conflict ligt hier één meter vandaan zonder dat hij erbij kan.
Namelijk eergisteren aangenomen door een buurman die nooit thuis is.
Een briefje met huisnummer is al zat hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef Electrical-Storm het volgende:
Ghehe oei, ik werk zelf ook bij TNT-pakketservice![]()
Meeste klachten hier maak ik me ook weleens schuldig aan. Maar ja, op de meeste dagen is het op mijn route knetterdruk en moet ik me dermate haasten dat ik foutjes maak, wil ik geen gezeik krijgen over verzuim etc. Logisch dat ik dan niet ga wachten op sloom volk dat eerst nog ff een kopje koffie leegdrinkt voordat ze pas op de bel reageren (ik ben dan zo weer weg). Het zit dan simpel in elkaar: als ik dan burenbriefjes tot in detail moet gaan invullen red ik het niet.
9 tot 5 mentaliteitquote:Het is dus kort samengevat niet altijd de schuld van de bezorgers, maar van het bedrijf TPG/TNT en de koeriersbedrijven aan wie ze de pakketdiensten uitbesteden; die moeten simpelweg meer personeel aannemen. Wanneer Track and Trace aangeeft dat van een zending een 2e bestelling is gemaakt zonder dat er is aangebeld, dan is dat ook gewoon verzuim van de bezorger: het is dan te druk om de route af te krijgen. Een klacht indienen is dan hartstikke logisch, maar vaak wordt deze ten onrechte verhaalt op de bezorger.
Uit jouw reacties lijk je al te lui om rond te rijden....quote:Ook dit heeft te maken met een slechte bedrijfsorganisatie van TPG zelf, omdat je als bezorger iedere dag met een deadline werkt etc. T'is echt leuk werk, maar het plaatje 'lui rondkarren met een comfortabele bus onder je reet' klopt niet
Best, zolang ik maar weet waar me pakje is...quote:Trouwens, ik ga nooit verder dan buren en in sommige gevallen overburen. Bovendien schrijf ik ALTIJD briefjes wanneer (ik vermoed dat) deze buren zelf geen zin hebben om het pakket naar het juiste adres te brengen. Staat op pakketten 'alleen huisadres', dan gaat hij gewoon de volgende dag weer mee...
eens.quote:@Allan24: jij bent gewoon dom; als we bij iedereen meteen naar het postkantoor zouden moeten gaan werkt het systeem natuurlijk al helemaal niet... Plak dan meteen gewoon een briefje op de deur dat je het pakket op t PKT wilt afhalen, dan heb je het later op de middag diezelfde dag nog
Forget it,gaat je nooit lukkenquote:Op zondag 3 september 2006 00:29 schreef CySt het volgende:
KLOTE-TPG. Gisteren is een pakketje naar me verzonden, staat er op track&trace "Zending in distributieronde". Hele dag thuis gebleven, komen die flikkers niet. Morgen is het zondag en komen ze niet en morgen ga ik terug naar mijn studentenkamer in Leeuwarden. Heeft het nut om TPG maandag te bellen om te zorgen dat ze het pakketje alsnog naar Leeuwarden sturen of doen ze daar niet aan?
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 3 september 2006 00:29 schreef CySt het volgende:
KLOTE-TPG. Gisteren is een pakketje naar me verzonden, staat er op track&trace "Zending in distributieronde". Hele dag thuis gebleven, komen die flikkers niet. Morgen is het zondag en komen ze niet en morgen ga ik terug naar mijn studentenkamer in Leeuwarden. Heeft het nut om TPG maandag te bellen om te zorgen dat ze het pakketje alsnog naar Leeuwarden sturen of doen ze daar niet aan?
T&T code, postcode, afzender, naam etc. Als je al die gegevens weet, dan moet dat toch wel mogelijk zijn dacht ik.quote:
Maar dat zou de afzender dus ook heel makkelijk kunnen doen, en wie weet dan wie het gedaan heeft? En als het pakje al in de distributieronde zit, zal het pakje in feite opnieuw verstuurd moeten worden, daar kan je dan ook nog voor betalen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:52 schreef CySt het volgende:
[..]
T&T code, postcode, afzender, naam etc. Als je al die gegevens weet, dan moet dat toch wel mogelijk zijn dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |