abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 april 2006 @ 18:40:29 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37318866
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:36 schreef Vava het volgende:

[..]

Niet te geloven zeg wat zijn dat voor een selectief blinde postbezorgers
Ja én:

- Pakketnummer níet ingevuld
- Afzender níet ingevuld
- Onleesbare krabbel van de postbode

Hufter .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 26 april 2006 @ 18:40:37 #27
86305 Markman
Grappig hier.
pi_37318867
1 nachtje 1 nachtje... doe je toch nog 1 nachtje langer met je oude vibo?
  woensdag 26 april 2006 @ 18:42:26 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37318902
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:40 schreef Markman het volgende:
Het is geen vibo

Ik woon in R'dam, in een portiekflat waar ik de mensen niet ken, ik laat op álle zendingen die niet door de brievenbus kunnen, zetten dat het alleen bij mij mag worden aangeboden. Ik vertrouw geen mensen die ik niet ken met mijn eigendommen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37318909
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja én:

- Pakketnummer níet ingevuld
- Afzender níet ingevuld
- Onleesbare krabbel van de postbode

Hufter .
Echt enorm slordig

Vraag me echt af waarom ze dat pakketje dan niet gewoon op het postkantoor afgeven zodat je het zelf op kunt gaan halen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_37318915
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:40 schreef Markman het volgende:
afgezaagd...
Let's plant a tree
  woensdag 26 april 2006 @ 18:43:49 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37318940
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:42 schreef Vava het volgende:

[..]

Echt enorm slordig

Vraag me echt af waarom ze dat pakketje dan niet gewoon op het postkantoor afgeven zodat je het zelf op kunt gaan halen
Ja. Voor de 2e keer aanbieden doen ze hier ook al niet meer aan. Breng het dan naar het postkantoor, zoals je wordt voorgeschreven als je een "alleen huisadres" pakket hebt .
pi_37318979
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja. Voor de 2e keer aanbieden doen ze hier ook al niet meer aan. Breng het dan naar het postkantoor, zoals je wordt voorgeschreven als je een "alleen huisadres" pakket hebt .
Ja
Let's plant a tree
  woensdag 26 april 2006 @ 18:53:17 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37319179
Morgen gaat er een dikke klacht naar de TPG. Eén keer kan gebeuren, twee keer ook nog wel, maar vier keer dat opschrift op een pakket negeren is gewoon pure werkweigering.
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2006 @ 18:55:38 #34
43556 miss_dynastie
pi_37319242
Gewoon te lui om hem mee te sjouwen, dus dan maar lekker ergens anders afgeven
  woensdag 26 april 2006 @ 18:57:56 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37319309
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon te lui om hem mee te sjouwen, dus dan maar lekker ergens anders afgeven
Als 'ie dat pakketje nou op z'n rug moest dragen, kon ik me er nog íets bij voorstellen, maar hij heeft goddomme een dikke bus onder z'n reet. Lapzwans. Dat soort mensen verdienen het niet om hun baan te houden .
  woensdag 26 april 2006 @ 19:25:09 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37320146
Buuf sms gestuurd of ze wilde laten weten als ze thuis was en ik kreeg half uurtje later sms. Net pakket wezen halen en het staat er dus echt met koeieletters op . TPG krijgt dus een zéér terechte klacht.
  maandag 29 mei 2006 @ 01:08:29 #37
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_38322255
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_38322318
ik heb nooit problemen met de TPG
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_38631000
ZES EURO TWINTIG

ZES EURO TWINTIG VOOR EEN PAKKETJE.
pi_38631119
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
ZES EURO TWINTIG

ZES EURO TWINTIG VOOR EEN PAKKETJE.
^Wat hij zegt . TPG.
pi_38631218
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:46 schreef C2000 het volgende:

[..]

^Wat hij zegt . TPG.
mee eensch
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:50:22 #42
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_38632968
Wat een ongeloofelijk kut bedrijf dat tpg
Zit je de hele dag te wachten op een pakketje omdat er staat:
-Zending in distributieroute
Komt die kut postbode dus niet he
Staat er net:
-Zending niet uitgereikt, tweede uitreikpoging volgt
WTF heb ik daar aan, zet dan niet neer dat het pakketje vandaag bezorgt gaat worden als die kut postbode het toch niet haalt in z'n dienst

Kut postbode
Kut TPG
Kut TPG busjes met die kut tachochrafen

Nu moet ik dus tot morgen wachten, met het risico dat er dus weer niemand thuis is
Kut TPG
pi_38633009
Sinds de TPG het bezorgen van pakketjes heeft uitbesteed aan derden is het een rommeltje.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:03:38 #44
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_38633364
Gelijk maar even een klacht mailtje de deur uit gedaan
quote:
Waarom is jullie pakketbezorg dienst toch zo ongelooflijk slecht geregeld?

Voorbeeld: Ik heb vandaag de hele dag op een pakketje zitten wachten omdat er in de Track&Trace staat "Zending in distributieroute" wat dus inhoud dat het pakketje ergens in 1 van die hele mooie busjes van jullie ligt. Maar ik heb de hele dag geen postbode gezien en nu staat er dus tot mijn verbazing "Zending niet uitgereikt, tweede uitreikpoging volgt".
Waarom dus eerst een pakketje in een bus laden terwijl de bezorger er niet eens toe komt om hem te bezorgen? Dit levert jullie een heleboel extra werk om en mij minimaal 1 verspilde dag (kan vandaag niet weg omdat het pakketje onder weg is, en nu kan ik morgen ook niet weg omdat jullie het pakketje weer opnieuw komen aanbieden, als de bezorger er uberhaupt aan toe komt).

En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen, zoek voor de gein maar eens op internet naar klachten over de TPG pakket bezorging.

Tussen welke tijdstippen worden pakketjes trouwens bezorgd? Dit is niet makkelijk terug te vinden op de site, ik zoek nu al een half uur en heb nog steeds niks gevonden.
Ben benieuwd naar de antwoorden
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:12:51 #45
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_38809548
Van mij mogen ze die hele pakketdienst opdoeken en de pakketjes gewoon direct bij het postkantoor afgeven en dan de openingstijden verruimen. Dan stoppen ze maar een afhaalbericht in mijn bus en kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn pakketje krijg.

Bij ons in de flat is "meneer de postbode" te lui om de pakketjes rond te brengen dus hij gooit gewoon beneden, zonder eerst aan te bellen, bij iedereen een niet-thuis bericht in de bus. Hij stapt gewoon al uit zijn bus zonder EEN pakket in z'n handen, alleen maar van die briefjes die hij op z'n gemak in z'n bus al heeft kunnen schrijven.

En als je dan de klantenservice belt dan kunnen ze niets voor je doen. "We zullen de klacht noteren, mevrouw" maar ze vragen niet eens naar je gegevens dus er gebeurt gewoon niets.

TPG Pakketdienst
pi_38809812
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:12 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Van mij mogen ze die hele pakketdienst opdoeken en de pakketjes gewoon direct bij het postkantoor afgeven en dan de openingstijden verruimen. Dan stoppen ze maar een afhaalbericht in mijn bus en kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn pakketje krijg.
Helemaal mee eens.
Of laat ze gewoon een emailtje sturen als afhaalbericht ipv een briefje.
pi_39593346
*schop*

Godver
Vandaag een pakketje geleverd, althans, poging tot... maar ik was niet thuis.
Gebeurt wel eens vaker, en normaal ligt er dan ALTIJD een briefje in de bus "u kunt het pakket de eerstvolgende werkdag ophalen bij het postkantoor". Dat zou geen probleem voor mij zijn, maar wat hebben ze nu ingevuld: "we komen morgen nog een keer langs".... DAN BEN IK ER OOK NIET... dus dan wordt het afgeleverd bij het postkantoor... en kan ik het vanaf maandag ophalen maar dan moet ik werken, dinsdag dito, dus ik zie het al helemaal hangen dat ik pas woensdag in het bezit van mijn pakket ben
Stomme pakketbezorgdienst, had het gelijk naar 't Postkantoor gebracht!!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_40223690
WTF, werd zo aangebeld, ik was echt binnen 5 sec. bij de bel. Liep die gast al weer richting z'n bus
De status 'bagger-user' voorbij
pi_40511118
Via TrackTrace krijg ik deze twee mededelingen:

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 04-08-2006 Arnhem , sorteren aangetekenden
Zending in distributieroute 05-08-2006 Meppel , bestelling

Dan zou ik hem vandaag toch moeten krijgen????????/

Zending in distributieroute
De zending bevindt zich in het distributieproces van TPG Post: dit betreft één van de TPG Post distributielocaties. De meeste producten krijgen een tweede bestelpoging indien de eerste bestelpoging niet slaagt. Indien deze statusmelding tweemaal is weergegeven, is de eerste afleverpoging niet geslaagd en zal er een tweede afleverpoging plaatsvinden
jammer
pi_41257856
Ik (postbode) zal nooit pakjes afgeven aan de buren e.d. Alleen de persoon zelf en als diegene niet thuis is de volgende dag nog is aanbieden / briefje schrijven dat het op het postkantoor is. Heb verschillende redene:

- Pakje = prive
- Buren kunnen aannemen en er gekke dingen mee doen (stelen, open maken enz. Wantrouwig, maar niet van hun)
- Vakantie gaan
- Kan er problemen mee krijgen door het aan een 'ander' iemand af te geven dan waarvoor het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')