En geen streepje tussen OUD en SCquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:25 schreef Syrena het volgende:
Mogguh dames!Bwah lag er pas om half vier in (ik tikte "bier"
)
En nu wilde ik you-knowff sms-en om succes te wensen met zijn opleiding die vandaag begint, maar nu ga ik de startdata bekijken, en nu zijn ze dus vorige week al begonnen?!
En hij zei toch echt vandaag.
Zou dat een teken zijn dat ik mijn telefoon beter in mijn tas kan houden![]()
Nah ik wilde sms-en. Veel succes vandaag ofzo. Mjah.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:27 schreef snoopy het volgende:
Niet bellen Syrena, niet bellen.....
Dit was mijn tip van de dag![]()
Zich opgegevenquote:
Hoor net dat het zometeen op het jeugdjournaal komtquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:21 schreef Rewimo het volgende:
Zich opgegevenhttps://www.depoortgaatopen.nl/default_06.asp
Ik ook maar ik kan nog niet goed genoeg lopen
Sorry dat ik zo laat reageer....ik reageer hier ook bijna nooit!quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:55 schreef jessie het volgende:
O ik ben nooit zo van die middeltjes. Als ik echt flinke pijn heb dan aan de diclofenac. Ik ben meer bang dat er weer 1 dwars zit en weer zo'n onderzoek met een slang moet (ERCP ) En weer geelzucht krijg.
Hebben ze bij jou ook vaak dwars gezeten en hebben ze die bij jou ook verwijderd?
En waarom moet die er bij jou uit?
Enz enz. Gewoon alles wil weten
we gaan naar het feestpaleis in belgie http://www.feestpaleis.bequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:34 schreef m@x het volgende:
Leuk Bar! Weet je al waar je naartoe gaat?
Bruce komt 16 mei naar Nderland en d voorverkoop zou vandaag beginnen, maar omdat Madonna vandaag ook begon kon dat nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef texelonia het volgende:
Hoezo dat Anitra? Begint dan de verkoop van andere data van Madonna ofzow?
Nee hoor. Gewoon een sentimentele doosquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:28 schreef m@x het volgende:
Ben ik nou een troela als ik zit te janken bij de foto's?
ja ik had er onwijs veel zin in even lekker stappen met een vriendinquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:02 schreef m@x het volgende:
Jammer joh Bar. Volgens mij was je juist wel toe aan een uitje
alleen jammer dat er nog zo weinig concerten in de kuip zijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:31 schreef jessie het volgende:
Nou t mag bij ons gratis in de achtertuin hoor
nu ben ik oud en belegen..quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:45 schreef Anitra het volgende:
De vraag naar de kuip word weer meer hoor E.T. ds er is nog hoop
Hele dagen voor ht stadion liggen om bij openng zo hard mogelijk te rennen om in de pit te komen zit er niet meer in. Maar als ik terug denk aan die dagen, zijn dat geweldge herinneringen!quote:
Dat zijn dingen die je altijd bij blijven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:56 schreef Rottdog het volgende:
Pfff heb me de benen zowat van me lijf gerend bij het concert van u2 maar ohw wat was het waard![]()
Ik ook niet, ben naar veel concerten geweest en ga nog regelmatig maar nog nooit in een stadion. Maar goed, ik ga dan ook nooit naar echte stadionbands...quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben nog nooit naar een concert geweest in een voetbal stadion, heb ook geen idee hoe ik me dat voor moet stellen
Jij bent toch ook meer van het "hardere" werk?quote:Op zondag 9 april 2006 00:12 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben naar veel concerten geweest en ga nog regelmatig maar nog nooit in een stadion. Maar goed, ik ga dan ook nooit naar echte stadionbands...
Kaartjes zijn idd wel duur tegenwoordig, maar ja ik heb het er wel voor over.
Ook wel, maar ook wel wat minder 'harde' bands hoor. Ik ben 2 weken geleden bijv. nog naar The Darkness geweest en volgende week ga ik naar Riders on the Storm (2 oude Doors-leden met de zanger van The Cult)quote:Op zondag 9 april 2006 00:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij bent toch ook meer van het "hardere" werk?
van wie?quote:Op zondag 9 april 2006 00:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
collega van mij is helemaal fan van grrr de vent uit pink floyd
Nieuwe bandjes ontdekken is zeker heerlijkquote:Op zondag 9 april 2006 00:21 schreef Igraine het volgende:
Ik heb ze al 2 keer gezien, ongeveer in december 2003 in Brussel en juli 2004 in Weert, maar toen heetten ze nog The 21st Century Doors. Was onwijs goed, maar ja ik ben altijd al een Cult fan geweest en The Doors vind ik ook echt wel ok.
Ja wij zijn ook echte muziekbeesten, manlief is zelf ook gitarist dus er gaat geen dag voorbij zonder.
NIeuwe bands ontdekken is altijd goed, heerlijk vind ik dat altijd.
Hee, volgens mij delen wij een exquote:Op zondag 9 april 2006 00:35 schreef Igraine het volgende:
Dat er twee 1,5 meterhoge knalgele speakers midden in een woonkamertje van 4X3 stonden heeft misschien ook iets bijgedragen
Ach, meid toch... Ik heb medelijden met jequote:
Haha, in '99 ben ik naar Iron Maiden geweest in Ahoy. Alleen maar omdat Megadeth in het voorprogramma zat. Na 2 nummers van Maiden was ik die Bruce alweer zo zat dat ik weggegaan ben.quote:Op zondag 9 april 2006 00:40 schreef Rottdog het volgende:
Was echt super
Brings back Memories![]()
Aan het concert van Iron Maiden een hersenschudding overgehouden![]()
Massaalquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben nog nooit naar een concert geweest in een voetbal stadion, heb ook geen idee hoe ik me dat voor moet stellen
Toen ik zag dat ze kwam, dacht ik "ik wil ook!", maar toen zag ik de prijzen...en dat heb ik er toch echt niet voor over.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:56 schreef m@x het volgende:
Ik wil oohook naar Muhdannah (zo spraken ze dat vroegah toch uit), maar ik vind de prijs van de kaartjes gewoon niet leuk meer.
Haha, dat had ik precies hetzelfde in 1986 ook 12 jaar oud en niet naar Madonna mogen...quote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Toen ik zag dat ze kwam, dacht ik "ik wil ook!", maar toen zag ik de prijzen...en dat heb ik er toch echt niet voor over.
Wel jammer dat het zo duur moet zijn, hoor. Ik weet nog wel dat ze in '86 ook kwam en dat ik toen ook zo graag wilde, maar dat ik niet mocht omdat ik pas 12 was.![]()
En vorige keer dat ze hier was, was ik op vakantie, dus toen ging het ook niet door.
En nu vind ik het gewoon te duur.
Maar ik ga wel 2 x naar Robbie Williams in juni! En "for old time's sake" volgende maand naar Take That in Dublin![]()
Ik vind de naam vooral érg leuk!quote:Op zondag 9 april 2006 12:41 schreef Jelief het volgende:
M@x, niet zo vreemd hoor die tranen. Ik had al tranen in mijn ogen van je berichtje, dus wie is er nou mutserig![]()
quote:
Nee, die 80 euro zou ik er ook niet voor over gehad hebben hoor. Ik heb ook niks met musicals verder, maar vind het verhaal wel erg leuk. De kostuums zijn ook schitterend. Maar de zaal is niet zo groot, dus ookal heb je goedkope kaarten kan je het volgens mij toch nog wel aardig zien.quote:Op zondag 9 april 2006 12:30 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook heel graag naar The Lion King, maar vind de kaartjes ook niet te betalen..
Da mag toch niequote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef coolbabe het volgende:
Ah nee LB helaas nietKun je het niet downloaden?
Bij dat soort mailtjes zet ik nooit in de "aan" balk een mailadres. Is me namelijk wel eens gebeurd dat een nog niet af mailtje wegging. Ik heb moeten praten als brugman om het weer recht te trekken.quote:Op zondag 9 april 2006 22:29 schreef Syrena het volgende:
Ik wil 'm ook wel binnenhengelen en opsturen hoorNo problemo
Ik ben even aan het pauzeren.
Pissige mails schrijven vergt veel krachten ik ben als de dood dat ik op send ga drukken perongeluk....ga 'm niet versturen maar moet t ff kwijt
![]()
Sterre is vandaag wel naar school gegaan, want ze had geen koorts meer. Ze klaagde wel over moe zijn, maar tussen de middag is een vriendinnetje mee naar huis geweest waar zij na school naartoe gaat, dus dat hielp enorm om haar 's middags weer naar school te krijgen zonder geklaag.quote:Op maandag 10 april 2006 10:52 schreef jessie het volgende:
Hoe is het met de zieke kindjes Moussy en Spuuglokje?
Ach wat zieligquote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff. Heel even spuien hoor. Kom net terug van de dierenarts. Een van mijn 2 poezen kwam gisteren al niet thuis en ik werd dus vanmorgen door de dierenambulance gebeld dat ze gevonden was. Aangereden. Bij de oprit van de snelweg! Dat is echt heel ver weg!Net gecheckt, 2.5km ongeveer.
Ze heeft een flinke klap tegen de zijkant gehad en er zijn wat werveltjes verschoven. Vrijwel zeker ook zenuwen beschadigd en de vraag is nu in hoeverre dingen echt kapot zijn. Kan ze nog zelf plassen enzo.
Heb net al de ogen uit mijn kop gejankt en gezworen na deze 2 meiden nooit meer huisdieren te nemen, dit doet zo'n pijn...
Gewoon goed wegzettenquote:Op maandag 10 april 2006 19:17 schreef danosa het volgende:
Die metselhuisje zijn best leuk
Ziijn ze een beetje peuterproof?
Ik dacht juist dat het leuk was voor haar om mee te spelenquote:
Vergeet je vraag te beantwoorden, ja er komen heel veel bekende nederlanders.quote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef jessie het volgende:
Hoe kom je dan aan die premiere kaarten enzo? Is dat zo'n bekende nederlander premiere?
Sterkte!quote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff. Heel even spuien hoor. Kom net terug van de dierenarts. Een van mijn 2 poezen kwam gisteren al niet thuis en ik werd dus vanmorgen door de dierenambulance gebeld dat ze gevonden was. Aangereden. Bij de oprit van de snelweg! Dat is echt heel ver weg!Net gecheckt, 2.5km ongeveer.
Ze heeft een flinke klap tegen de zijkant gehad en er zijn wat werveltjes verschoven. Vrijwel zeker ook zenuwen beschadigd en de vraag is nu in hoeverre dingen echt kapot zijn. Kan ze nog zelf plassen enzo.
Heb net al de ogen uit mijn kop gejankt en gezworen na deze 2 meiden nooit meer huisdieren te nemen, dit doet zo'n pijn...
Ja weet ik. Maar ze was stil toen we aankwamen. Dus hoe dan ook probeerde ze iets kenbaar te maken aan ons.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:45 schreef kissa het volgende:
"Nou, we zijn net nog even geweest en het eerste dat ze deed toen we aankwamen was lekker spinnen."
Weet je dat katten ook spinnen als ze pijn en of stress hebben?
![]()
Wij hebben het járen gedaan met een noodoplossing in de goot aan de voor en achterkant, nooit meer last gehad van natte voeten, tot onze nieuwe gotenw erden geplaatstquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:11 schreef Belana het volgende:
leuk joh, een oud huisnu was onze dakgoot lek.... lekkage in de gang dus... nu is is het even gemaakt met een noodoplossing, maar eigenlijk moet al het lood vervangen...wordt een dure grap ben ik bang...
kloptquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:20 schreef jessie het volgende:
Ja en dan is er dus iets mis he als jij op de achtergrond bent. Dat vertrouw ik voor geen meter
grotere boot op dezelfde plek misschien nog een optie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:13 schreef snoopy het volgende:
Wordt een beetje krapjes met 2 kindjes.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef E.T. het volgende:
grotere boot op dezelfde plek misschien nog een optie?
Een collega van Peter hikt daar ook zo tegen aan, die heeft net zoiets als jullie hebben en ligt nu van pure nood in Leeuwarden, omdat hij haast nergens anders terecht kan. Zijn boot kan trouwens nog varen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat mag nooit van Binnenwaterbeheer. En als die het wel goed zouden vinden, vindt dewelstandscommissie het niet goed
![]()
Ieuwquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:20 schreef snoopy het volgende:
Toch niet weer een naaktslakkenlekkage Mous?
Neequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef Jonnetje het volgende:
Luchtbel? Coolbabe? Jullie kijken toch ook Grey's Anatomy?
Was die Joe van/uit/in de bar nou Ethan van LOST? Of zie ik spoken, husb verklaart me voor gek, zegt dat 't 'm niet was, maar ik weet het niet...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ! ! ! ! !quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef coolbabe het volgende:
[..]
NeeHij is van mijn dikke, vieze, vette, vervelende verloofde. Of hoe dat rotprogramma ook alweer mocht heten
Thanks!quote:Op woensdag 12 april 2006 09:30 schreef gnoompje het volgende:
@Anitra.
Ik las dat je graag weer aan het werk wilde en dat je het over de nieuwe PI in Alphen a/d rijn had.
Nu wil het toeval dat ik hier een stukje over de PI heb uit het plaatselijke krantje de Alphen.CC. en dat hij pas in januari open gaat.
Als je interesse hebt kan ik het naar je opsturen. Laat het me maar weten.
Eventueel kan je ook op de site van het krantje kijken of het daar ook staat.
ik woon zelf in boskoop, Alphen ligt op steenworp afstand
thanks!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef gnoompje het volgende:
You're Welcome,
Dacht dat je het wel interessant zou vinden welke verhalen er de ronde doen over de nieuwe gevangenis.
Er moeten trouwens 780 medewerkers komen, waarvan 600 bewakers, waarvan de werving nu begonnen is. volgens de krant
Hoop dat je snel fit genoeg bent om wel te kunnen solliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |