Denk ik ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef heaven7 het volgende:
En volgens mij kan maandverband helemaal worden weggestreept.
ja dat AD van tegenwoordig past er wel in, maar niet op zaterdagquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:37 schreef JoPiDo het volgende:
nee, het is geen bloedgeur en ook niet de geur van tampons, het is een apart soort geur dat niet te vergelijken valt met andere geuren die ik ken, maar het meest in de buurt komt van de geur van natte kranten
Nee iddquote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Alhoewel je daar natuurlijk ook geen dagen mee rond moet lopen zonder te wisselenEn dat brengt ons terug ontopic; dan zou ik er niet raar van opkijken als je wat ruikt
![]()
dude!!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Waar zeuren jullie zo over? Het is inderdaad te ruiken ja. Ik ruik het van mezelf ook en dat is al erg genoeg. En ik denk dat het bij het gebruik van maandverband nog even een tikkeltje erger is dan bij tampons (ik gebruik meestal een combi).
Spuit 11...quote:Op zondag 16 april 2006 05:07 schreef TLC het volgende:
""weet je, mijn vrouw Macbeth.. mijn vrouw heeft vaak dat als ze ongesteld wordt, dat ze dan 'snachts honger krijgt, en dan gaat ze midden in de nacht een patatje staan bakken.
Als ik thuiskom van een veldslag, kan ik soms bij de voordeur al ruiken dat mijn vrouw ongesteld is"
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:28 schreef broer het volgende:
Maar verder functioneer je wél normaal?
Meisjes hebben een hele sterke geur hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 15:48 schreef bloodymary het volgende:
Steek je dan net als een hond je neus in haar kruis om het te ruiken?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:41 schreef MajesticZ het volgende:
Hier nog een kandidaat. Ik ruik het ook altijd bij zo goed als elke vrouw. Ik heb er nooit zo over nagedacht totdat ik dit topic las....
We zijn bijzonder ! :x
hahaha.quote:Op zondag 16 april 2006 05:07 schreef TLC het volgende:
Doet me denken aan het stukje over Macbeth van Herman Finkers ;
daar heeft de Schotse koning een gesprek met Macbeth........
""weet je, mijn vrouw Macbeth.. mijn vrouw heeft vaak dat als ze ongesteld wordt, dat ze dan 'snachts honger krijgt, en dan gaat ze midden in de nacht een patatje staan bakken.
Als ik thuiskom van een veldslag, kan ik soms bij de voordeur al ruiken dat mijn vrouw ongesteld is"
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |