Ehhhhhhh nee.. ik ben het er gewoon niet mee eensquote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Probeer jij mij nou te vertellen dat ik Milouska geen vervelende zeikerige zeurtrut mag vinden? Wat jij wil joh
Ik heb er eigenlijk geen enkele gezien. Nu heb ik ook niet op wieisdemol.com gekeken, maar meestal werden ze hier ook gepost.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
komt morgen denk ik..
Hier staan ze:quote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef DaMart het volgende:
Is er trouwens ergens een overzicht van alle muzikale hints van dit seizoen? Ik heb ze tot nu toe allemaal moeten missen namelijk.
Zoals ik het lees zijn Toine en Frederique dus niet de mol. Want blijkbaar was de mol toch ook ergens mee bezig, maar was dat uiteindelijk niet nodigquote:Op maandag 10 april 2006 11:04 schreef Here2Stay het volgende:
Aflevering 5, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Uiteindelijk staan we dan allemaal op de juiste locatie (wat ik toch wel een prestatie mag noemen) en vliegt het geld hen aan de neus voorbij. Rozen vergeten...
En ik had nog zo mijn best gedaan!
Dit duidt wederom weer voor delen op Roderick...quote:Op maandag 10 april 2006 11:04 schreef Here2Stay het volgende:
Aflevering 5, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Het absurde van dit spel komt steeds meer naar voren. Het was een ingewikkelde speurtocht. En niet alleen naar mij, de mol. Vandaag hadden we een moeilijke zoektocht met plattegronden, raadsels en kerkhoven.
Uiteindelijk staan we dan allemaal op de juiste locatie (wat ik toch wel een prestatie mag noemen) en vliegt het geld hen aan de neus voorbij. Rozen vergeten...
En ik had nog zo mijn best gedaan!
Over absurd gesproken, dat dorpje van vandaag was ook niet mis. Iedereen rende rond in een bizarre, wonderlijke omgeving op zoek naar elkaar en zich verbergend voor elkaar, terwijl Liz in eerste instantie geen enkele inbreng in de opdracht had. Uiteindelijk liet de groep, inclusief Liz, een supervrijstelling liggen en koos voor het grote geld. We zullen nu nooit weten wat Liz te wachten stond. Het is een veilige keus, want wie weet wie er met die vrijstelling was gaan pronken. In tegenstelling tot eerdere afleveringen gunnen ze elkaar steeds minder. Daar houd ik wel van; een beetje afgunst en een beetje wrijving. Wel jammer dat, misschien wel daardoor, Liz nu naar huis is. Ik had haar die vrijstelling best gegund.
Maar dat "en had ik nog zo mijn best gedaan" duidt erop dat de mol wel degelijk wilde dat de groep geld zou verdienen (en dat de rozen dus niet vergeten zouden worden)quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef lookinforyou het volgende:
Je kan het toch ook zo zien, dat hij/zij zijn/haar best heeft gedaan om te rozen te vergeten. Oftewel Frederique of Toine de mol dan.
Precies, dingen als ironie blijven ook bestaan.quote:Op maandag 10 april 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Of je leest "en ik had nog zo mijn best gedaan" met eenerachter.
Ik had nog zo mijn best gedaan![]()
Hoop hetquote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef MadGuy het volgende:
Als het ironie is, kan het zeker Milouska zijn. Zij had nog zo haar best gedaan als spin in het web de kandidaten in verwarring te brengen...
Milouska leek ook haar best te doen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dit duidt wederom weer voor delen op Roderick...
Dikgedrukte stukje 1: Roderick was erg "intensief" aan het zoeken...
Nàh, dat kan iedereen wel weten, dunkt me.quote:Dikgedrukte stukje 2: Enigste persoon die dit ECHT kon weten, waren de personen met het overzicht; Toine of Roderick.
Dat wijst inderdaad zeer nadrukkelijk naar Roderick.quote:Dikgedrukte stukje 3: Roderick was ontzettend gesteld op Liz.
Het is Milouska.quote:Maarja, iedereen wordt paranoïde hier en ik vrees dat ik het ook al heb (opgelopen vanaf het begin)
Toine: "Wat doen we met die rozen?"quote:Op maandag 10 april 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is frédérique. Ze deed haar best bij de opdracht (onder andere met die kaart "Huh, ik snap niet hoe je die kaart op deze krijgt" of iets dergelijks, zogenaamd erg intensief) en tóch laat ze die rozen liggen. Al die intensiviteit voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |