Ik vond die opmerking tegen Miloushka ook wel leuk, iets in de trant van 'Jeetje, wat maak jij ineens scherpe opmerkingen'quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef DrMarten het volgende:
Wel weer een leuk geintje van Toine met dat bericht van de mol

Inderdaad. Je zag haar denken: "Bericht van de mol? Wtf, ik ben toch de mol?!"quote:Dat telefoontje naar Milouska was hilarisch

Dat was toch iets van "Dat waren wel heel veel scherpe opmerkingen in één keer"??quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:09 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking tegen Miloushka ook wel leuk, iets in de trant van 'Jeetje, wat maak jij ineens scherpe opmerkingen'

Precies mijn gedachte. Gezeur over de OP en/of TT mag in het vervolg achterwege blijven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef RayMania het volgende:
Jezus, OP is nu toch goed. Kleuters.

dat is inderdaad een aanwijzing! pfff, zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Here2Stay het volgende:
Las net op het forum van WIDM een prachtige aanwijzing in de richting van Frederique.. Er zijn 7 rozen in het spel, waarvan 6 rode en 1 witte.. waarbij Frederique 3 seizoenen de rol van Roos de Wit vertolkte..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |