heeft ie netjes gedaan deze week; dezelfde stijl als de andere keren, maar toch met respectquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard weer van het wieisdemol.com forum.
zeg 's eerlijk atb: heb jij gelogen over eh.... de bron?!??!!?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Oh god dat lieg je toch !!
Nee. Ga jij maar eens humor begrijpenquote:
Dit is het internet. Hier posten anonieme mensen onpersoonlijke dingen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat hebben jullie verdomme op mij.
Ik mag schijnbaar niet posten, wel andere mensen, alleen ik niet !
Is dat zo ergDat ik schrijf dat Richard homoseksueel is.
Dat is helemaal niet erg. Het is alleen tamelijk overbodigquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
En waarom is het Frédérique dan niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 08:01 schreef DaMart het volgende:
Met het rozenspel gedroeg Frederique zich verdacht (de rozen laten liggen) en Toine leek dat wel best te vinden. Dus de aanwijzing kan ook nog op Toine slaan: hoe is hij anders dan de rest, als anderen ook mollen en zorgen at er geen geld in de pot komt?
Omdat de aandacht daarbij voornamelijk op Frederique gericht was. De hint kan er dan op slaan dat je niet alleen aan Frederique moet denken, maar dat op haar 'partner' in het spel ook een verdenking zou moeten rusten.quote:Op woensdag 12 april 2006 08:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
En waarom is het Frédérique dan niet?
Terwijl de opdrachten zó simpel zijn...quote:Op woensdag 12 april 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de indruk dat de Mol helemaal niet zoveel hoeft te doen deze serie, de kandidaten verklooien alles zèlf wel
Die indruk heb ik ook idd, ik heb Roderick nog niet veel zien verklooien namelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de indruk dat de Mol helemaal niet zoveel hoeft te doen deze serie, de kandidaten verklooien alles zèlf wel
Ben je ongesteld ofzo? Jezus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat hebben jullie verdomme op mij.
Ik mag schijnbaar niet posten, wel andere mensen, alleen ik niet !
Alleen in de eerste aflevering, zie je een fragment van Roderick, die iets blaat over de aandelen EndeMol....quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:56 schreef Gitanki het volgende:
misschien is die vraag al eens langsgekomen, maar heeft toevallig één van de kandidaten iets met talpa te maken?
nah misschien wel iets met die cijfers, maar niet R.G. Dat vind ik onzin, kan ook 17 / 8 zijn dan..quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op widm.com stond een volgende hint:
[..]
Ik denk Peggy.quote:
Mijn gevoel vertelt het me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |