abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 april 2006 @ 11:15:01 #176
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36816195
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Over welke 'wezens' heb jij het dan?
Wat dacht je van bijna elk diersoort. Of vind je werkelijk dat elk dier precies die eigenschappen heeft om te overleven en alles ideaal is uitgevoerd?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36816257
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:08 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
[quote]Op maandag 10 april 2006 11:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]
Na het lezen van meer van jouw posts ben ik tot de conclusie gekomen dat praktisch het enige wat jij doet het wijzen op andermans fouten is, en vraagt om concrete bewijzen voor de evolutietheorie. Ik zou jou bij dezen dan ook willen vragen om eens met concrete argumenten al dan niet bewijzen komen dat heere god, ons allen vader , ons na lang beraad en intensief afwegen heeft geschapen tot wat wij nu zijn .
Iemand zonder geloof kan dat nooit begrijpen. Het bewijs ben jezelf en alles om je heen. Maar zelfs daar zijn evolutionisten te blind voor. De perfectie bewijst dat er een Ontwerper aan het werk is geweest. Niets is zoals het niet moet zijn. Het evolutiesprookje gaat uit van fouten en zwakheden in de natuur, waardoor deze plaats maken voor een sterkere variant. Dat zou betekenen dat we elk moment getuige kunnen zijn van wezens met gebreken. Deze zijn er niet en daarmee is het hele evolutiesprookje allang verwezen naar de grote vuilnisbelt.
pi_36816290
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:13 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet? Te moeilijk?
Probeer het eens in gewoon nederlands. Of ben je zo nerveus dat je niet meer correct kan schrijven?
pi_36816328
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Over het ontstaan van het helaal heb ik me niet verdiept en hang ik niet 1 ding aan omdat ik er te weinig over weet.
Maar je meent wel te weten wat er miljarden jaren geleden gebeurd kan zijn. Namelijk dat eencelligen zich uiteindelijk ontwikkelden tot vissen. Dat vissen reptielen werden. Dat ergens reptielen apen werden en apen weer mensen.
pi_36816396
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:15 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Of vind je werkelijk dat elk dier precies die eigenschappen heeft om te overleven en alles ideaal is uitgevoerd?
Niet perse. Alles in de natuur heeft een rangorde. Sommige dieren dienen enkel als voedsel voor hoger gelegen dieren. Zij hoeven niet perse te overleven. Alle dieren hebben de functie die ze toebedeeld hebben gekregen en voldoen daar perfect in. De natuur op zich is in perfecte balans. Maar een wezen is intelligent genoeg, en daarbij gedoemd zichzelf te gronde te richten, om deze balans te verstoren. De mens.
  maandag 10 april 2006 @ 11:24:58 #181
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_36816451
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Iemand zonder geloof kan dat nooit begrijpen. Het bewijs ben jezelf en alles om je heen. Maar zelfs daar zijn evolutionisten te blind voor. De perfectie bewijst dat er een Ontwerper aan het werk is geweest. Niets is zoals het niet moet zijn. Het evolutiesprookje gaat uit van fouten en zwakheden in de natuur, waardoor deze plaats maken voor een sterkere variant. Dat zou betekenen dat we elk moment getuige kunnen zijn van wezens met gebreken. Deze zijn er niet en daarmee is het hele evolutiesprookje allang verwezen naar de grote vuilnisbelt.
Mijn buurt is ontworpen door een architect en mijn kat kan niet vliegen, dat lijkt me een dijk van een gebrek, of niet soms? Hier heeft god niks mee te maken gehad, een kat kan snel jagen en vindt genoeg vreten op land, daarom heeft hij nooit vleugels ontwikkeld. Wat is hier zo onlogisch aan
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
  maandag 10 april 2006 @ 11:27:18 #182
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36816518
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Maar je meent wel te weten wat er miljarden jaren geleden gebeurd kan zijn. Namelijk dat eencelligen zich uiteindelijk ontwikkelden tot vissen. Dat vissen reptielen werden. Dat ergens reptielen apen werden en apen weer mensen.
Dat is een heel ander theorie. Wat snap je er niet aan dat die 2 verschillend zijn. In de 1 heb ik me wel verdiepd en geef ik wel een oordeel. in de ander heb ik me niet verdiept dus geef ik geen oordeel.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36816537
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:24 schreef Meneer_de_Hond het volgende:

[..]

Mijn buurt is ontworpen door een architect en mijn kat kan niet vliegen, dat lijkt me een dijk van een gebrek, of niet soms?
Een auto kan ook niet vliegen, maar daarvoor is hij ook niet ontworpen. Hij is ontworpen om de mens van A naar B te brengen en doet dat ook. Net zoals een kat doet wat hij doet en niet meer hoeft te doen.
quote:
Hier heeft god niks mee te maken gehad, een kat kan snel jagen en vindt genoeg vreten op land, daarom heeft hij nooit vleugels ontwikkeld. Wat is hier zo onlogisch aan
Het is niet onlogisch. Dat zijn jouw woorden. Het is net zoals ik zeg. De kat is zo ontworpen dat hij precies kan dan waarvoor hij ontworpen is.
  maandag 10 april 2006 @ 11:28:27 #184
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36816552
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Niet perse. Alles in de natuur heeft een rangorde. Sommige dieren dienen enkel als voedsel voor hoger gelegen dieren. Zij hoeven niet perse te overleven. Alle dieren hebben de functie die ze toebedeeld hebben gekregen en voldoen daar perfect in. De natuur op zich is in perfecte balans. Maar een wezen is intelligent genoeg, en daarbij gedoemd zichzelf te gronde te richten, om deze balans te verstoren. De mens.
Dus je bent er mee eens dat de in jouw ogen de schepper, incompetente wezens heeft geplaatst. beetje jammer van de rest van zijn schepping nietwaar?
And that is the news.''
  maandag 10 april 2006 @ 11:28:46 #185
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36816562
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Probeer het eens in gewoon nederlands. Of ben je zo nerveus dat je niet meer correct kan schrijven?
And that is the news.''
pi_36816606
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:27 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat is een heel ander theorie. Wat snap je er niet aan dat die 2 verschillend zijn. In de 1 heb ik me wel verdiepd en geef ik wel een oordeel. in de ander heb ik me niet verdiept dus geef ik geen oordeel.
Ooo. Het evolutiesprookje rept niet over het ontstaan van het allereerste leven. Dan is me dat ook duidelijk.
  maandag 10 april 2006 @ 11:30:05 #187
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36816609
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Een auto kan ook niet vliegen, maar daarvoor is hij ook niet ontworpen. Hij is ontworpen om de mens van A naar B te brengen en doet dat ook. Net zoals een kat doet wat hij doet en niet meer hoeft te doen.

je gelooft dit echt? Dat een dier of voorwerp alleen die functie is zoals we die nu zien en niet kan veranderen?
And that is the news.''
pi_36816634
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dus je bent er mee eens dat de in jouw ogen de schepper, incompetente wezens heeft geplaatst. beetje jammer van de rest van zijn schepping nietwaar?
Nee, dat zijn jouw woorden. De Schepper heeft alle wezens perfect geschapen. Elk wezen doet waarvoor hij ontworpen is.
  maandag 10 april 2006 @ 11:31:15 #189
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36816645
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ooo. Het evolutiesprookje rept niet over het ontstaan van het allereerste leven. Dan is me dat ook duidelijk.
Precies. Over het ontstaan van de allereerst aminozuren zegt het inderdaad niks. De theorie beschrijft wat er vanaf dat moment gebeurt. Dat die eiwitten/aminozuren er zijn.
And that is the news.''
  maandag 10 april 2006 @ 11:31:54 #190
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36816663
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, dat zijn jouw woorden. De Schepper heeft alle wezens perfect geschapen. Elk wezen doet waarvoor hij ontworpen is.
Dus dat de mesn alles te gronde richt en de balans verstoort hoort er ook allemaal bij?
And that is the news.''
pi_36816678
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:30 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

je gelooft dit echt? Dat een dier of voorwerp alleen die functie is zoals we die nu zien en niet kan veranderen?
Een kat zal inderdaad nooit een hond worden.
  maandag 10 april 2006 @ 11:33:09 #192
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36816698
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag helemaal niet. Dat is over het ontstaan over nieuwe soorten. Kan de functie van een kat veranderen ten opzichte zoals hij nu is?
And that is the news.''
pi_36816775
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:31 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Precies. Over het ontstaan van de allereerst aminozuren zegt het inderdaad niks. De theorie beschrijft wat er vanaf dat moment gebeurt. Dat die eiwitten/aminozuren er zijn.
Wat er vanaf dat moment gebeurt kán zijn ja. De aanname is dat die eiwitten/aminozuren er waren. Wetenschappers hebben al moeite om meer dan 2000 jaar terug te kijken, laat staan dat ze 4.000.000.000 terug kunnen kijken. De meningen over die tijd zijn voornamelijk gebaseerd op aannames. En door aannames als feit neer te zetten is het nog geen feit.
  maandag 10 april 2006 @ 11:36:28 #194
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_36816787
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag helemaal niet. Dat is over het ontstaan over nieuwe soorten. Kan de functie van een kat veranderen ten opzichte zoals hij nu is?
Katten hebben het veel te lekker zo om nog verder te willen evolueren, dunkt mij
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_36816806
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:31 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dus dat de mesn alles te gronde richt en de balans verstoort hoort er ook allemaal bij?
Ja, en ieder mens zal hiervoor verantwoording moeten afleggen na de dood. De natuur is in bruikleen tijdens het leven op aarde. Als jij iets in bruikleen misbruikt, zul je hier ook voor moeten betalen.
pi_36816824
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar hoe erg hij ook verandert, het zal nooit een hond worden.
  maandag 10 april 2006 @ 11:49:36 #197
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36817189
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar hoe erg hij ook verandert, het zal nooit een hond worden.
Dan heb je iedergeval al een deel van de theorie waar je het mee eens bent.
And that is the news.''
  maandag 10 april 2006 @ 12:20:52 #198
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36818180
In the rebound,
  • http://noorderlicht.vpro.nl/afleveringen/4169696/ is een mislukt onderzoek.
  • http://www.cwi.nl/pr/press-releases/2006/pb-Nature-nl-190106.html
    En nog vele andere artikels.

Zoek maar eens op de naam "Jef Huisman". Een geslaagde wiskundige bioloog die chaostheorie aan de evolutie linked.
    ff zijn staat van dienst erbij halen.
    quote:
    Background - Prof.dr. Jef Huisman
    Short CV
    1992 Biology Study, University of Groningen (Netherlands)
    1997 PhD in Biology, University of Groningen (Netherlands)
    1997 Postdoc in Theoretical Biology, Stanford University (USA)
    1998 Postdoc in Marine Biology, Netherlands Institute of Ecology (Netherlands)
    1999 Assistant Professor, University of Amsterdam (Netherlands)
    2001 Associate Professor, University of Amsterdam (Netherlands)
    2002 Professor, University of Amsterdam (Netherlands)

(Inter)National Awards
    1991 UniLever Research Prize (Netherlands)
    1997 IRPE Prize of the Ecology Institute (Germany)
    1999 Elsevier’s Scientific Talents (Netherlands)
    2000 American Naturalist’s Young Investigator Award (USA)
    2004 Paper of the Year, Mathematical Biosciences and Engineering (USA/China)

Editorial Boards
    2001 – 2006 American Naturalist
    2004 – 2007 Ecology & Ecological Monographs
    2002 – 2004 Oecologia

Other Professional Activities
    2002 – now Coordinator MSc-program Limnology & Oceanography,
    University of Amsterdam
    2001 – 2006 Guest scientist (‘zero appointment’), Netherlands Institute of Ecology
    2003 – 2004 Program committee NWO-theme ‘Water’, Netherlands Organization for Scientific Research
    2004 – now Member of the European Network of Excellence Eur-OCEANS
    2005 – now Board of the national Centre for Wetland Ecology
    Nee die bioloog is ongelovig (? ik heb geen idee wat hij is), hij is bevoordeeld, hij kent of volgt de qu'ran niet, de prijzen zijn uitgekeerd door ongelovigen. Zijn onderzoek klopt niet. bla bla bla. Notabene uitgesproken door iemand die zelf de kaders van de wetenschap niet kan benoemen of uitleggen.

Hij loopt en kijkt wel verder waar de rest is stil blijven staan. Zijn wetenschap mag dan in jouw optiek niet het geloof dienen. Welnu hij doet wel wetenschap en nog zeer professionieel ook. En laat zich niet tegenhouden door spirituele opvatting.
    Hij beschrijft de expirimentele werkelijkheid van het hoe en waarom in moedertje natuur.

PS : Wist je overigens dat hij ergens ook een conclusie heeft dat Darwin niet altijd wint.
  •   maandag 10 april 2006 @ 12:26:13 #199
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_36818317
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 11:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
    aapachtigen (de gemeenschappelijk voorouder) en daaruit ontstonden de aap en de mens.
    pi_36818565
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 11:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Maar toch schijnt mijn jackrussel af te stammen van een wolf. Lastig te geloven, maar het is zo.
    Mede dankzij de invloed van de mens zijn er nieuwe hondenrassen ontstaan.

Vergelijk een Jackrussel eens met een wolf, hebben die niet evenveel overeenkomsten als een aap en een mens? zou de mogelijkheid er dan toch niet zijn dat een mens afstamt van de aap?
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')