Nog nog nog nog nog......voor mij is het nu erg onzeker wat ze allemaal wil, even afwachten nogquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
jammer
die heeft al een vriendin, je kunt nog kiezen tussen Rene en Rene![]()
ik moest je troostenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nog nog nog nog nog......voor mij is het nu erg onzeker wat ze allemaal wil, even afwachten nog
En daarnaast troost carmiie mijen dat vind ik lief!
Weet ik, maar niemand deed datquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik moest je troostenje was zo verdrietig, dat is toch niet leuk
![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik, maar niemand deed daten jij wel
En jij vrolijkt mij ook een beetje opquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
Jaja, die rel van vanmiddag was niet zomaar! dus
Je bent een snelle modquote:
Wie zou de volgende worden?quote:
Bij mij duurde het ff jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je bent een snelle modMijn topic was in 1 minuut al dicht
![]()
jeweettochquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je bent een snelle modMijn topic was in 1 minuut al dicht
![]()
Ik iig niet.quote:
doe er wat aanquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:12 schreef Wiwi101 het volgende:
En nee mn fok user-icon is stuk jaIk weet...
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:12 schreef Wiwi101 het volgende:
En nee mn fok user-icon is stuk jaIk weet...
Ik heb met alleen mijn avater ook ongeveer 3GB dataverkeer per maandquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Beschikbare dataverkeer deze maand -3.22 MB
Die avatar troep van mij haalt al over 1,5GB/maand![]()
zelfgemaakte slagroom met caramelsmaakquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:17 schreef carmiie het volgende:
[..]
slagroom![]()
dat moet je sowieso niet eten![]()
Best lekker, maar niet te veelquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:17 schreef carmiie het volgende:
[..]
slagroom![]()
dat moet je sowieso niet eten![]()
dan mag hetquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zelfgemaakte slagroom met caramelsmaak
Ik rag er soms ook zomaar 5 gig doorheenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Beschikbare dataverkeer deze maand -3.22 MB
Die avatar troep van mij haalt al over 1,5GB/maand![]()
Maar ik doe alleen PubSCquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb met alleen mijn avater ook ongeveer 3GB dataverkeer per maand
Met je static van 2kb?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik rag er soms ook zomaar 5 gig doorheen![]()
Ik snap het niet echt neequote:
22:00 ben ik opt stationquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga richting maastricht![]()
@snopp: mocht het allemaal niet doorgaan sms me dan alsjeblieft voor 8 uur zodat ik nog naar huis kan
nee bedoel ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
ook nie op appeltaart, chocolademelk, moorkop whatever?
ik lust wel slagroomquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
jij bent de eerste die ik tegenkom die ook geen slagroom lust![]()
Vertelquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:36 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi
Boeman in blauw
Ik weet meteen weer waarom ik winkelen kut vind
Nou, ik kan nooit wat leuks vinden, en ik krijg pijn aan mn voetenquote:
jij ook al, ik dacht dat alle meiden van shoppen hielden behalve ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nou, ik kan nooit wat leuks vinden, en ik krijg pijn aan mn voeten
nee johquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
jij ook al, ik dacht dat alle meiden van shoppen hielden behalve ik![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ook al niet, vooral niet als de anderen heel lang in 1 winkel blijven![]()
Geen last van..quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nou, ik kan nooit wat leuks vinden, en ik krijg pijn aan mn voeten
gewoon, ken je die mensen een beetje? Want ik kende zequote:
Ik wel dusquote:
ik ken ze niet, ik weet eigenlijk niet waar ik voor solliciteer, schoonmaker (quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
gewoon, ken je die mensen een beetje? Want ik kende zeHeb ze eerst opgebeld en gezegd van ja uh, ik had gehoord dat je jullie nog mensen zochten? En toen hebben zij gezegd dat ik maar ff gewoon langs moest komen, en toen was ik aangenomen
Gewoon je zelf blijven iig
nee maandag pasquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Owja, je was vandaag jarig toch.
Gefeliciteerd meid
oreo koekjes ken je toch welquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
Zie er wel lekker uit![]()
aha, had ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ken ze niet, ik weet eigenlijk niet waar ik voor solliciteer, schoonmaker () of vakkenvuller
![]()
ooh okequote:Op vrijdag 7 april 2006 19:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
aha, had ik ookgewoon gesprekje vragen en beetje uitleggen enzo, dat je graag werk zoekt
![]()
maar je hebt al wel een gesprek dan? Dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:03 schreef carmiie het volgende:
[..]
ooh okenouja, mijn vriendin ging er laatst ook solliciteren, en die kreeg een brief en die moest een maand wachten op haar gesprek, en ik werd gebeld en moet over 3 dagen op gesprek dus ik heb vast meer kans
![]()
ja, maandagquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar je hebt al wel een gesprek dan? Dan komt het helemaal goedGewoon je zelf blijven enzo
Ik ging heel gezellig praten met mn bazin
Over van alles maar niet echt over het werk
Ik nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maandagooh, ik moet met een man praten
![]()
Dan mis je mn nieuwe avatar zometeenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik niet
Maar kga wegtot vanavond ofzo
boe! man!quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:11 schreef Boeman het volgende:
euj!
pagina 2 pas, hier...quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja nee maar dan kom je zo op pagina 3...en dan jij![]()
![]()
je kunt toch nog komen? Avond is nog lang niet begonnen of afgelopenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
ben ik welkom op een volgende meet? baal nu namelijk wel beetje dat ik niet gewoon meeging vandaag..
ik vind het stiekem ook wel koel als je da zegt hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:12 schreef carmiie het volgende:
[..]
boe! man!
ik vind dat echt onwijs cool om te zeggen![]()
mooizoquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:14 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik vind het stiekem ook wel koel als je da zegt hoor![]()
![]()
theoretisch wel ja, maar ben vanaf 4 uur 's ochtends wakker, moet nog afwassen, koken, eten, douchen etcetera en 2.5 uur treinen.. ga ik liever keer voorbereidquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je kunt toch nog komen? Avond is nog lang niet begonnen of afgelopen
aanstellerquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
theoretisch wel ja, maar ben vanaf 4 uur 's ochtends wakker, moet nog afwassen, koken, eten, douchen etcetera en 2.5 uur treinen.. ga ik liever keer voorbereid
kan ik ook eerst naar de kapper enzo![]()
bustedquote:
moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
busted![]()
ok ok om eerlijk te zijn ben ik gewoon nogal onzeker ermee, ben al veeeels te lang er niet op uit geweest, misschien ken ik jullie allemaal wat beter over tijdje en dan is makkelijker
Ja mijn avatar, snap je die?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef carmiie het volgende:
ik volg het niet meer
wil iemand even een onderwerp aansnijden dat ik ook snap?
Ik probeer het nog wat voor te laten stellenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:15 schreef anti-virus het volgende:
Omfg omfg
Ik ben zo fokking melig en hyperactief!!
Omg Omg!!
Juist
Wat. mijn ouders zijn kut.quote:
Hoi Ik ben Anti-Virus, ookwel bekend als Talena maar in het echt heet ik Annequote:
sloffie natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:18 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Hoi Ik ben Anti-Virus, ookwel bekend als Talena maar in het echt heet ik Anne
Wie ben jij eigenlijk?
*kijkt in fotoboek*quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:20 schreef Sloffie het volgende:
[..]
sloffie natuurlijkmeestal ook wel hufter, kloot, slofkop en af en toe Rick genoemd
![]()
Omdat ik dan ECHT problemen heb. en dat wil ik niet die paar maanden dat ik hier nog zit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waarom ga je ook niet gewoon? Of met een of ander smoesje ofzo
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:21 schreef VASND het volgende:
Ze bekijken het maar, ik ga me vanavond lam zuipen.
Ciao.
Dude je bent 19quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat ik dan ECHT problemen heb. en dat wil ik niet die paar maanden dat ik hier nog zit.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:22 schreef anti-virus het volgende:
[..]
*kijkt in fotoboek*
Jij bent niet charming als je dronken bent
Ik daar in tegen ook niet altijd heur
Ja verteld dat mijn fucking ouders. sjeezus als het kon was ik allang weg hier.quote:
Naadje hey..quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja verteld dat mijn fucking ouders. sjeezus als het kon was ik allang weg hier.
psst.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waarom ga je ook niet gewoon? Of met een of ander smoesje ofzo
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:28 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Naadje hey..
Ga gewoon lekker Relluh! gewoon laten zien wie er de baas is
Doe ik ook altijd![]()
Ik kom altijd erg overtuigend over![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:30 schreef Sloffie het volgende:
[..]
of gewoon een avondje niet thuiskomen zonder te laten weten waar je bent, raakt tenminste mijn moeder helemaal gek van
Volgens mij wordt elke ouder daar helemaal gek van.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:30 schreef Sloffie het volgende:
[..]
of gewoon een avondje niet thuiskomen zonder te laten weten waar je bent, raakt tenminste mijn moeder helemaal gek van
Hihiquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:30 schreef Sloffie het volgende:
[..]
Toch nog iemandquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik snap wat ie zegt jij niet?
Nee hoor, nadat je gevallen bent, raak je de grond.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:47 schreef anti-virus het volgende:
Before you fall, you'll hit the ground (8)
Ik voel me zo levenloos
ga naar de kroegquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:47 schreef anti-virus het volgende:
Before you fall, you'll hit the ground (8)
Ik voel me zo levenloos
veel plezier!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:53 schreef anti-virus het volgende:
Oke ja ik ga naar een feestje om half 10
Dusss ik moet nu maar beginnen met kleren aan doen enzo
Laterrzzz
Thnx voor de steun!
nee... maar ik ga wel zo naar de kroegquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef hollander76 het volgende:
Hallo pubjes die nog aanwezig zijn![]()
Is er eigenlijk nog iemand of zitten we "allemaal" in Maastricht?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
Fijn, zitten we hier ook niet met zn 2en
Wat jammer. Dat was wel gezellig geweest, wij met z'n tweëenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
Fijn, zitten we hier ook niet met zn 2en
ik niet op deze paginaquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat jammer. Dat was wel gezellig geweest, wij met z'n tweëen.
Ja joh, met jou?quote:
quote:
Als ik dat zo hoor wel jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:07 schreef Sloffie het volgende:
[..]
weekend, morgen weer écht werken, en over 5 minuten al naar sporthal, daarna soos, daarna naar nog een kroeg
morgenmiddag tot 10 uur savonds familiefeest (wat voor de verandering wél leuk is) en daarna nog naar de discotheek
![]()
![]()
![]()
oftewel: genieten van het leven![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor wel ja
Vanavond niks, morgenochtend trainen, 's middags leren, 's avonds voorstelling van toneelen daarna gezellig drinken enzo
mocht niet mee trainen zondagochtend, dus maakt ook niet zoveel uit hoeveel ik drink
ik hier ook, 4 weken huisarrest gehad, maar morgen ga ik er weer tegenaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:09 schreef hollander76 het volgende:
En ik ga morgen ook weer veels te veel geld uitgeven aan drank
Ga je nog een normale reactie plaatsen, of ben je verbaal niet zo sterk aangelegd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:15 schreef Andyy het volgende:
heh ?
juistquote:
What happenedquote:
Opgeplakt natuurlijk hequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:33 schreef 14.gif het volgende:
whehe, je snor
What happened?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
What happened
er wordt weer gereageerd
en jij zit in Engeland 'bij' haarquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vriendin? die zie ik de komende paar weken nog niet
Drukdruk, en ze heeft karaoke avondleuk voor haar
Mwah k ben niet voor haar heen deze keer/ het is leuk als ik d'r een keertje zie. Maar goed komende 2 maanden gaat besteed worden voor werk. Daarbij zit ik ongeveer 2 uur bij d'r vandaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en jij zit in Engeland 'bij' haarWaarom ben je nu al gegaan dan?
Ahaquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah k ben niet voor haar heen deze keer/ het is leuk als ik d'r een keertje zie. Maar goed komende 2 maanden gaat besteed worden voor werk. Daarbij zit ik ongeveer 2 uur bij d'r vandaan
Was nogal gefaked, net als meer dingen in het leven.quote:
Beetje cat en bitchfight.quote:
Er stond zelfs een bushokjequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beetje cat en bitchfight.
Er waren iig popcornroepers
Niet te lang stilzitten want dan val ik in slaapquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:22 schreef spenky het volgende:
wat gaan jullie vandaag doen
Oftewel het hele huis vol giechelende meisjes?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:25 schreef spenky het volgende:
mijn zusje viert der verjaardag..
er zijn er nu al 2.. maar valt geloofk wel mee.. over 2 weken is der feestje.. danst iets ergerquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oftewel het hele huis vol giechelende meisjes?
Alvast sterkte ermeequote:Op zaterdag 8 april 2006 11:30 schreef spenky het volgende:
[..]
er zijn er nu al 2.. maar valt geloofk wel mee.. over 2 weken is der feestje.. danst iets erger
Jij zelf ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |