Ik ook niet, maar ik weet het wel! Ik let gewoon op die dingen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gillen!! Weet ik veel wanneer die baggermeet is, kheb me er niet mee bezig gehouden!
Ik moet ook nog eens wat te eten verzinnen, ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
PMS is ok. Hallo, jongens, ik ga zo heerlijke pasta maken. En daarna werken. En ik ben in een goed humeur. Geen PMS hier, nog niet.
Ik wist wel dat het vandaag was. Maar da's ook alles.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Ik ook niet, maar ik weet het wel! Ik let gewoon op die dingen!
Dingen die me totaal niet boeien, ontgaan me idd. Mes excuses.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet het wel! Ik let gewoon op die dingen!
Ik werd er gisteren aan herinnerd. Door Litso.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het vandaag was. Maar da's ook alles.
Ja-jij-ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
Deeten?
It's okee.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dingen die me totaal niet boeien, ontgaan me idd. Mes excuses.
Sssst.quote:
Nueecken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
Deeten?
Ik heb nog steeds die pizza liggen, die mag je wel komen ophalen, ik ben in een gulle bui.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens wat te eten verzinnen, ja.
Geeil.quote:
Alle vrouwen zijn k... nee, laat ook maar, ik heb m'n popularity points nog hard genoeg nodigquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah ja, vanmiddag een meet he? Ik heb me er onderuit weten te lullen. Pfoe, had ik toch bijna met Paultjuhh in 1 ruimte gezeten.
En Chowi, PMS is dé smoes om walgelijk te doen tegen alles en iedereen, om een week later te zeggen dat het gewoon aan je hormonen lag en dat je iedereen nog steeds even lief vindt.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog steeds die pizza liggen, die mag je wel komen ophalen, ik ben in een geile bui.
Verdulleme Jan, dat is iets tussen jou en mij, dat hoeft heel BeF niet te weten!quote:
Heuj, het is Hértog Jan, hè.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdulleme Jan, dat is iets tussen jou en mij, dat hoeft heel BeF niet te weten!
Hihi, ze zei "Jan" tegen mequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdulleme Jan, dat is iets tussen jou en mij, dat hoeft heel BeF niet te weten!
Ik denk dat ik maar weer eens wat in de oven gooi.quote:
Je doet er vrij weinig aan als je ouders het 24½ jaar geleden eens bedacht hebben, hm.quote:
Je kunt natuurlijk niet uit je bek stinken als je [...] ontmoet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
Gewoonlijk eet ik des vrijdags eenen pizza, maar ik denk dat ik dit keer maar eens laat schieten.
Ik voel me inene erg jong.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Je doet er vrij weinig aan als je ouders het 24½ jaar geleden eens bedacht hebben, hm.
Och, zolang je niet minderjarig bent.quote:
En dat is slecht, omdat..??quote:
Ok , waar moet het dan wel over gaan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:35 schreef Misstique het volgende:
Gaat dit topic nou echt over ons avondeten? Schandalig eigenlijk!
Het viel me gewoon op, that's all.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok , waar moet het dan wel over gaan?
Het gaat altijd over sex, athans daar draait het altijd op uit.
Waar gras op groeit...rekt het niet...enzovoorts!quote:
Ja nou ja, een jonkie, een nieuweling, een kind tussen de volwassenen.quote:
Kan het schommelen, dan kan het ook wippen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar gras op groeit...rekt het niet...enzovoorts!
Die zocht ik ja!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Kan het schommelen, dan kan het ook wippen.
Whehehequote:
Hm, maak daar driekwart bord van. Nog steeds een verbetering though. Wie weet leer ik het ooit nog 's.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan eindelijk een bord zelfgemaakte pasta wegwerken zonder het na een half bord te goor om te vreten te vinden.
Pasta is okay. Tevens een van de weinige dingen die ik fatsoenlijk kan bereiden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan eindelijk een bord zelfgemaakte pasta wegwerken zonder het na een half bord te goor om te vreten te vinden.
Lieve JD, wil je het me leren?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Pasta is okay. Tevens een van de weinige dingen die ik fatsoenlijk kan bereiden.
Maar natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |