iddquote:Op maandag 10 april 2006 22:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
das best pittig zeg
Daar had ik ook last van..quote:Op maandag 10 april 2006 22:14 schreef _Supreme het volgende:
goeie platen heb je erin staan, helaas ben ik super slecht in ID-en
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:54 schreef Fok_you het volgende:
leuk topicje.... hoelang blijft hij nog open?
tot nu toe weet ik er maar een stuk of 5/6, en dan nog niet eens de remix oid
quote:Ik ben van plan de wedstrijd een week te laten lopen
Thnx.... maar ik had moeite met.... de trance.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:29 schreef da_rippah het volgende:
Nee! Niet hp22!
Btw, netjes Trancelocator!
Kut, die trancefreak doet ook weer meequote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef hp22 het volgende:
Leuk! Als ik thuis ben zal ik ook een poging wagen
Ik ben er altijd vrij slecht in hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kut, die trancefreak doet ook weer mee![]()
Ik zie mijn kansen echt somber in, maar het is zo fucking frustrerend om zo'n nummer te herkennen, te weten dat ik hem ergens op CD of op de computer heb staan, maar er geen titel bij kan verzinnen...
Mooi zo.. als je nog iets nodig hebt.. dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:03 schreef Trancelocator het volgende:
Shit ey, ik ben nu toch maar wat fragmentjes (juist veel trance) aan het maken voor een nieuwe ronde, maar als ik jullie reacties zo lees moet ik het veel makkelijker gaan maken. Er zitten bijvoorbeeld weinig vocalen in en dat verlaagt de drempel voor nieuwe deelnemers ook niet echt.
Dank je, maar ik ga er denk ik wel uitkomen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mooi zo.. als je nog iets nodig hebt.. dan hoor ik het wel![]()
![]()
Niks te danken.. hoop dat die van jou wat makkelijker isquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dank je, maar ik ga er denk ik wel uitkomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |