Ahaaa!!! Nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw!!! Al die tijd voordoen als lievequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef sweetgirly het volgende:
die scheur heeft er wel heel memorabel jaren gezeten, bord niet vervangen. Werd iedereen elke keer herinnerd aan mijn 'strooimoment'. En ondanks dat ze de verzekering erbij zouden halen. Was een foutje gewoon
.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef B-FliP het volgende:
Ahaaa!!! Nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw!!! Al die tijd voordoen als lieve
schattige sweety... Maar je bent eigenlijk gewoon een vandaal!!!
Drop the act, u don't fool me anymore...quote:
Ik sloeg tijdens proefwerken graag een luide kreet uit na een minuut of 5-10. Iets tussen gewoon debielerig en doodsnood in...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef sweetgirly het volgende:
Ik praat erg vreemd soms tegen mijn poes![]()
En ik heb weleens in de klas gezeten, en dan was het zo droog/suf, dat ik dacht 'zal ik nu eens droog op de tafel gaan staan en gaan springen/dansen erop'. Nooit gedaan overigens.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Nou! Not fair!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Phil Collins![]()
Had ik al verteld..![]()
ik ga verder![]()
Serieus? Niet van Zoo, lekker eeennn koooeekkiieeee haha Hap! Dát gaan we even doeeen heeeuui!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Maar als ik alleen ben en loop zo door de keuken om keokje ofzo te halen is het meestal iets van "pom pom pom" dat ik zit te zeggen![]()
Nee, gewoon vazn "pom pom pom", niet zo ergquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:55 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Serieus? Niet van Zoo, lekker eeennn koooeekkiieeee haha Hap! Dát gaan we even doeeen heeeuui!![]()
Een saaie debiel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, gewoon vazn "pom pom pom", niet zo erg
tè herkenbaarquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:55 schreef martinlutherking het volgende:
Serieus? Niet van Zoo, lekker eeennn koooeekkiieeee haha Hap! Dát gaan we even doeeen heeeuui!![]()
Die heb ik ook soms, gelukkig enkel als ik alleen ben of bij wat vrienden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik spoor af en toe van geen kanten.
of ik begin ineens een schaap na te doen!
Of als ze bij de cd's staan ook: "Ziet er wel tof uit, hupsakee, mandje in". Of als ze in de Ikea iets bij zich hebben, en aan de kassa: "Waar ga ik die rommel nu zetten?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Je ziet/hoort ze trouwens vaak in de supermarkt.
"Oh pindakaas, dat is volgens mij ook op. Meenemen maar dan."![]()
Doe dan over twee weken maar eens alsof je aan eht programmeren bebt. Wil ik je wel eens bezig zien danquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik praat altijd in mezelf als ik aan het programeren ben.
ik heb een te grote inbeeldingsvermogen en daarom akan ik nogal eens dingen die worden verteld voor me zien en dan terwijl niemand anders aan het lacgen is me goed verschieten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |