abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2006 @ 21:06:06 #26
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_36934416
De Roy moet geluidsopname afgeven

AMSTERDAM - Edwin de Roy van Zuydewijn mag de inhoud van een gesprek tussen zijn bijna-ex-echtgenote prinses Margarita en de koningin, gehouden in 2002 en opgenomen op de band, niet openbaar maken. Hij moet de band en eventuele kopieën en transcripties aan de prinses afgeven. Dat heeft een woordvoerster van de rechtbank in Amsterdam laten weten.
De Roy zegt de geëiste spullen overigens niet meer te hebben. De prinses heeft de band en de tekst van De Roy in kort geding teruggeëist, onder meer omdat ze erg spijt heeft van de stiekeme opname van het gesprek met haar tante, met wie zij haar band weer opbouwt.
De Roy moet 50.000 euro betalen als hij het verbod overtreedt. „Zodra hij kan beschikken over de geluidsband en/of kopieën en/of typoscripten” moet hij ze meteen afgeven, anders kost het hem nog eens 10.000 euro per dag.

bron: telegraaf.nl

Net goed voor die kneus. Laat hem alsjeblieft opnemen en voor een een lange tijd uit de roulatie zijn.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_36935369
Ik vind het niet eens zo gek dat Beatrix hem helemaal niet uitgenodigd had op Koninginnendag
pi_36935389
Ik vind het wel een apart mannetje, maar dat is persoonlijk
En die Beatrix stamt niet eens af van Willem van Oranje...
pi_36935481
Het is een verwend kereltje dat altijd zijn zin wil hebben.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36941865
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vind het wel een apart mannetje, maar dat is persoonlijk
En die Beatrix stamt niet eens af van Willem van Oranje...
Zou wel eens kunnen. Koning Willem III was zo rond 1880 naar verluidt impotent, en zijn vrouw koningin Emma (snel mee getrouwd omdat zijn zonen alledrie op jonge leeftijd het leven lieten en er wel een troonopvolger moest komen) at wel eens buiten de deur, en zie daar, een dochter. Rara...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_36942137
Ik heb nog wel een klein beetje medelijden met hem, hij was immers debiel genoeg om een relatie te beginnen met die enorme labielo (''het was geen schroef, het was duidelijk een camera'), en dat kan niet gezond zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36942298
edwin is de ergste AM van de hele koninkrijk kill! dussss beter sluiten julie deze kaulo topik snel ensow.en gaan jullie verder leven wuhauaha stelletje AMZZZ!!! x
pi_36945863
Waarom kan iemand het ueberhaupt nog iets schelen wat hij allemaal uitkraamt. Hij beweert altijd met schokkende onthullingen te komen, maar het zal me eerlijk gezegd worst zijn wat Beatrix allemaal doet.

Gisteren ook: stelt een journalist een vraag, draait hij eerst om het antwoord heen om maar even te laten vallen dat hij in Oxford is gepromoveerd op een of ander kansloos proefschrift.

Aandacht wil hij, en aandacht krijgt hij. Leuk voor hem, ik snap alleen niet dat de media het hem geven.
pi_36946249
Gisteren met Nova, liet hij zich door zijn advocaat als dr. Edwin du Roy van Zuydewijn aankondigen en begon een heel verhaal dat hij geen verstand had van staatsrecht, maar dat hij politicologie (en nog iets) had gestudeerd en dat niemand ooit zijn geweldige proefschrift over wapentransacties in de tweede wereldoorlog (volgens mij) had ingekeken, maar wat zijn (nu nog) Tante Trixie allemaal flikte klopte staatsrechtelijk helemaal niet.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_36946298
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:04 schreef PeregrineFalcon het volgende:
Waarom kan iemand het ueberhaupt nog iets schelen wat hij allemaal uitkraamt. Hij beweert altijd met schokkende onthullingen te komen, maar het zal me eerlijk gezegd worst zijn wat Beatrix allemaal doet.

Gisteren ook: stelt een journalist een vraag, draait hij eerst om het antwoord heen om maar even te laten vallen dat hij in Oxford is gepromoveerd op een of ander kansloos proefschrift.

Aandacht wil hij, en aandacht krijgt hij. Leuk voor hem, ik snap alleen niet dat de media het hem geven.
owja Oxford was het
I got soul, but I'm not a soldier
pi_36946728
Kaklul met z'n kaknaam en ze kakteef.
JOHNNY HEITINGA
pi_36946739

Dit is de kneus in kwestie
pi_36947475
hij heeft zegelring aan zijn pink he, dat hebben alleen heel foute mannen
Jusqu'ici tout va bien...
pi_36947663
Het is gewoon een eikel..
Salsa Española
pi_36947686
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:44 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn bijna gescheiden ..dus - kakteef
Salsa Española
pi_36947700
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:20 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Ze zijn bijna gescheiden ..dus - kakteef
Dat wijf blijft een kakteef, ook als ze gescheiden zijn. En zelfs nu nog op geld belust.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:24:59 #42
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_36947828
Het koninklijk huis ...
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_36947991
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:44 schreef Camplo het volgende:
Kaklul, dat probeert ie te zijn ja, in weze is het natuurlijk een ordinaire aandachtsgeile schooier
Jusqu'ici tout va bien...
pi_36948062
Kleinemeisjesneuker.
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:36:48 #45
140904 MLF
Unazukin
pi_36948243
kansloze randdebiel is het
en baron??????? laat me niet lachen, hij is niks
die mongool heeft het aan zijn naam toegevoegd
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:50:02 #46
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_36948719
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:29 schreef Manono het volgende:

Kaklul, dat probeert ie te zijn ja, in weze is het natuurlijk een ordinaire aandachtsgeile schooier
eensch is
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:08:32 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36949312
Ik snap eerlijk gezegt niet waarom mensen zich zo opwinden over Edwin. Verder dan op de persoon spelen komen ze niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:13:33 #48
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_36949504
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap eerlijk gezegt niet waarom mensen zich zo opwinden over Edwin. Verder dan op de persoon spelen komen ze niet.
Ik ook niet, aangezien het Koninklijk huis een zinloze poppenkast is.
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_36949582
Ik vind het altijd wel interessant hoe hij zichzelf voor schut zet.
Over zulke mensen moet je niet klagen, je moet om ze lachen.
The itsy bitsy spider climbed up the water spout. Down came the Goblin and took the spider out.
pi_36949655
Kansloos ook hoe de wanker du Roy van Zuydewijn met zijn trouwe viervoeter aan kwam zetten op zo'n persconferentie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')