naast de Amerikaanse ambassade he?quote:Op maandag 17 april 2006 12:03 schreef Hyperdude het volgende:
OK
Dan maar principieel!![]()
Is het die school tussen de Lairessestraat/Concertgebouwplein en de Hondecoeterstraat?
quote:
Die school tussen de PC Hooft en de Jan Luykenstraat, de Honthorststraat of de Vd Veldestraat?quote:Op maandag 17 april 2006 10:09 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]
beetje klein plaatje, maar toch ...
(ter compensatie van de kleine foto hierboven nu een foto van de plek er tegenover)
[afbeelding]
O ja, volgens mij heb je gelijkquote:Op maandag 17 april 2006 13:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Die school tussen de PC Hooft en de Jan Luykenstraat, de Honthorststraat of de Vd Veldestraat?
ik zie het al, Cornelis Vrijschool, is inderdaad in de Vd Veldestraatquote:Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef Tafkahs het volgende:
O ja, volgens mij heb je gelijk
yep, de dijk, volgende?quote:
Westermarkt, Westertoren?quote:Op maandag 17 april 2006 14:34 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Dan maar een lastige (niet spieken)
Frederiksplein.quote:Op maandag 17 april 2006 14:34 schreef Manono het volgende:
[..]
yep, de dijk, volgende?
nu staat hier lelijk gebouw maar tot ergens 1929 zag het er zo uit:
[afbeelding]
En dat is idd de westerkerk, gezien vanaf de westermarkt.quote:Op maandag 17 april 2006 14:34 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Dan maar een lastige (niet spieken)
het paleis van volksvlijt ofzoiets, nu de nederlandse bankquote:Op maandag 17 april 2006 14:34 schreef Manono het volgende:
[..]
yep, de dijk, volgende?
nu staat hier lelijk gebouw maar tot ergens 1929 zag het er zo uit:
Juist, gezien vanuit de Utrechtsestraat richting Paleis voor de Volksvlijt, waar nu de Nederlandse bank staat.quote:
volgens mij was het een winkelcentrum, in west toevallig?quote:Op maandag 17 april 2006 14:36 schreef TimmyAsd het volgende:
never mind
Yup.quote:Op maandag 17 april 2006 14:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
volgens mij was het een winkelcentrum, in west toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |