ontbijtkoek hierquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:08 schreef liefie_ het volgende:
hmmm onbijt met brood en sate saus...
fout maar jummie
like me
Ik hoef niet te doen alsofquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou niet doen alsof jullie zelf nooit linda roos en jessica hebben nagedaan toen je klein was met je vriendinnetjes![]()
Wat hij zegtquote:
kom maar brengen.. ik ben nog niet helemaal aangekleedquote:
Satesaus!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:08 schreef liefie_ het volgende:
hmmm onbijt met brood en sate saus...
fout maar jummie
like me
Ik heb honger. Nog anderhalf uur en dan lunch!quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom maar brengen.. ik ben nog niet helemaal aangekleedkan zo niet op de trein stappen
Ik ook. 5 seconden naar de koelkast!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb honger. Nog anderhalf uur en dan lunch!![]()
Ik zou teveel afgeleid zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ook. 5 seconden naar de koelkast!
thuiswerken roeleert flink de pan uit.
Rare man. Satesaus is altijd goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
whaha zie je wel hij vraagt al heel verbaasd: satesaus?
W8 ff.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
whaha zie je wel hij vraagt al heel verbaasd: satesaus?
hij vind t blijkbaar ook vreemd dat ik kan eten, computeren en disney feest kijken tegelijkquote:
Misschien is ie daarom wel extra lang bezig met het vervangen van iets onbenulligs..quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet
verwarmings vent zal wel denken
en dan ook nog brood met sate saus
nee joh heb mn piama kleren aanquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
W8 ff.
Je ligt half naakt in bed, en het enige wat hem opvalt is satesaus?
Heaumeau.
hmz ik hoor net iets vallen van over 2 weken.. niks over 2 weken... afmaken en weg hupquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Misschien is ie daarom wel extra lang bezig met het vervangen van iets onbenulligs..
Aaankleden dus, wil je snelle service..
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik hoor net iets vallen van over 2 weken.. niks over 2 weken... afmaken en weg hup
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij vind t blijkbaar ook vreemd dat ik kan eten, computeren en disney feest kijken tegelijk
Weet jij op welk lichaamsdeel ze dat gesmeerd heeft?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
W8 ff.
Je ligt half naakt in bed, en het enige wat hem opvalt is satesaus?
Heaumeau.
Hij is gewoon toe aan een beurt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
, kleine meisjes hebben niks te eisen. En misschien vindt 'i het wel gezellig bij je.
Hartjes tekenen met satesaus?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij op welk lichaamsdeel ze dat gesmeerd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |