En ik kan je nu al vertellen;quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pas maar op want ik heb dus al dingen in gedachten
Ah, geen sex voor liefie_, PhaE is druk zijn lichaam te verkopen Y)quote:
Voor sommige dingen maak je tijdquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, geen sex voor liefie_, PhaE is druk zijn lichaam te verkopen Y)
ik ben idd erg WOW... maar dan had je de O ook wel gewoon met een hoofdletter kunnen doen hoor...quote:
De heren hebben hun deel aan halfnaakte vrouwenlichamen al wel gezien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef liefie_ het volgende:
verdomme ware die verwarmingsmensen ploep er weer
Sommige dingen moeten in persona gecontroleerd wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben idd erg WOW... maar dan had je de O ook wel gewoon met een hoofdletter kunnen doen hoor...![]()
Oeiquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noteer 13 april dan maar alvast in je agenda...
Square - Enix!quote:
Ja, dat had ik zelfs gemeldquote:
he, moet ik een PS2 kopen. Nou ja, dat kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noteer 13 april dan maar alvast in je agenda...
Nog even, en ik ga je echt 'vriend' noemen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, moet ik een PS2 kopen. Nou ja, dat kan er ook nog wel bij![]()
Rev voor alle N spellen, ps2 ernaast en de DS voor DS en GBA spellen. Komt dik in ordequote:Op vrijdag 7 april 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog even, en ik ga je echt 'vriend' noemen!![]()
Neuk hem dan!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:39 schreef liefie_ het volgende:
godsamme gaat dat verwarmingspersoon ook nog mn halve kamer verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |