ontbijtkoek hierquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:08 schreef liefie_ het volgende:
hmmm onbijt met brood en sate saus...
fout maar jummie
like me
Ik hoef niet te doen alsofquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou niet doen alsof jullie zelf nooit linda roos en jessica hebben nagedaan toen je klein was met je vriendinnetjes![]()
Wat hij zegtquote:
kom maar brengen.. ik ben nog niet helemaal aangekleedquote:
Satesaus!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:08 schreef liefie_ het volgende:
hmmm onbijt met brood en sate saus...
fout maar jummie
like me
Ik heb honger. Nog anderhalf uur en dan lunch!quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom maar brengen.. ik ben nog niet helemaal aangekleedkan zo niet op de trein stappen
Ik ook. 5 seconden naar de koelkast!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb honger. Nog anderhalf uur en dan lunch!![]()
Ik zou teveel afgeleid zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ook. 5 seconden naar de koelkast!
thuiswerken roeleert flink de pan uit.
Rare man. Satesaus is altijd goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
whaha zie je wel hij vraagt al heel verbaasd: satesaus?
W8 ff.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef liefie_ het volgende:
whaha zie je wel hij vraagt al heel verbaasd: satesaus?
hij vind t blijkbaar ook vreemd dat ik kan eten, computeren en disney feest kijken tegelijkquote:
Misschien is ie daarom wel extra lang bezig met het vervangen van iets onbenulligs..quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet
verwarmings vent zal wel denken
en dan ook nog brood met sate saus
nee joh heb mn piama kleren aanquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
W8 ff.
Je ligt half naakt in bed, en het enige wat hem opvalt is satesaus?
Heaumeau.
hmz ik hoor net iets vallen van over 2 weken.. niks over 2 weken... afmaken en weg hupquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Misschien is ie daarom wel extra lang bezig met het vervangen van iets onbenulligs..
Aaankleden dus, wil je snelle service..
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik hoor net iets vallen van over 2 weken.. niks over 2 weken... afmaken en weg hup
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij vind t blijkbaar ook vreemd dat ik kan eten, computeren en disney feest kijken tegelijk
Weet jij op welk lichaamsdeel ze dat gesmeerd heeft?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
W8 ff.
Je ligt half naakt in bed, en het enige wat hem opvalt is satesaus?
Heaumeau.
Hij is gewoon toe aan een beurt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
, kleine meisjes hebben niks te eisen. En misschien vindt 'i het wel gezellig bij je.
Hartjes tekenen met satesaus?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij op welk lichaamsdeel ze dat gesmeerd heeft?
hij ziet er idd wel erg getrouwt uitquote:
Watervaste satesaus!quote:
Eens in de twee weken.quote:
Als ik liefie goed begrijp geeft hij die verwarmingsketel toch een beurt?quote:
En daarna mag Liefie_ met zijn genotsknots spelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik liefie goed begrijp geeft hij die verwarmingsketel toch een beurt?
en alle losse verwarmingenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik liefie goed begrijp geeft hij die verwarmingsketel toch een beurt?
En ondertussen ben jij aan het krassen terwijl je denkt: waarom hij wel, en ik niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En daarna mag Liefie_ met zijn genotsknots spelen.
wrom heb je die dan? heb je je onbijt koek al op?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:24 schreef nixxx het volgende:
even oppassen met typen zo..
hete soldeerbout vlak voor toetsenbord is niet de meest practische plaats..
N.E.R.D.!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:24 schreef nixxx het volgende:
nieuwe fetishquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:24 schreef nixxx het volgende:
jaquote:
ik soldeer geen computeronderdelenquote:
Wat wel dan?quote:
No one ever really dies? Zit nixxx daarin?quote:
Dan had ik dus loodgieter moeten worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ondertussen ben jij aan het krassen terwijl je denkt: waarom hij wel, en ik niet?![]()
Juist!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan had ik dus loodgieter moeten worden.
Inmiddels bestaan ze niet meer, maar nixxx was diegene die één keer teveel met een soldeerbout in de buurt van z'n kruis kwam en daardoor zo hoog kan zingen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
No one ever really dies? Zit nixxx daarin?
ik probeer een losgeraakt oogje terug te solderenquote:
Ik begrijp nog wat je bedoelt ook...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik probeer een losgeraakt oogje terug te solderen
Wát voor een oogjequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik probeer een losgeraakt oogje terug te solderen
achterkant baretembleemquote:
Een echte vent kan niet zonder soldeerbout, lasapparaat, slijptol en hamer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:36 schreef liefie_ het volgende:
wrom heb je uberhaubt een soldeerbout joh
Jij wilde toch een man die dingen kan repareren? Grijp je kansquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:36 schreef liefie_ het volgende:
wrom heb je uberhaubt een soldeerbout joh
Ah. Zou hardsolderen niet beter gaan? Tin is nu niet bepaald stevigquote:
heb al een papa en een reserve papa...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij wilde toch een man die dingen kan repareren? Grijp je kans
zo te zien zat het origineel ook met tin vast..quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah. Zou hardsolderen niet beter gaan? Tin is nu niet bepaald stevig.
En wat heeft u gewonnen? Een prachtig t-shirt in vrolijke zomerse kleurenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh ja, belspelletjes zijn hot shit natuurlijk.
Met gratis bezorgservice door meneer Litpho?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En wat heeft u gewonnen? Een prachtig t-shirt in vrolijke zomerse kleuren.
Dan zal het wel gaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo te zien zat het origineel ook met tin vast..
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met gratis bezorgservice door meneer Litpho?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Die mag bij mij wel een pakje langs komen brengen in z'n Hawaii zwembroek terwijl hij foutloos 'Strand' oreert...
Ik distantiëer mij uiteraard volledig van enige betrokkenheid met Hot Shit t-shirtsquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met gratis bezorgservice door meneer Litpho?
Op het moment door Den Haag wandelen in een Hawaii zwembroek zou wel mijn terminale longontsteking verklarenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Die mag bij mij wel een pakje langs komen brengen in z'n Hawaii zwembroek terwijl hij foutloos 'Strand' oreert...
... en ook de structuur van deze zin die ver beneden jouw normale peil is...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het moment door Den Haag wandelen in een Hawaii zwembroek zou wel mijn terminale longontsteking verklaren.
Waarom je ook uberhaupt die link maakte toen ik hot shit zei ivm belspelletjes, ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik distantiëer mij uiteraard volledig van enige betrokkenheid met Hot Shit t-shirts.
Je wil zeggen dat dit géén correcte Haagsche Grammatica is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en ook de structuur van deze zin die ver beneden jouw normale peil is...
Nope, dan had dit er moeten staan:quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat dit géén correcte Haagsche Grammatica is?.
oeh er was eerst een meisje uit denhaag een beetje verliefd op mequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dan had dit er moeten staan:
Op ut moment doâh duh Haag wandelen in un Hawaii zwembroek zou wel me teâhrminale longontsteking veâhrklaren
Ik hoef jou toch niet het verschil tussen spelling en grammatica uit te leggen, wel?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dan had dit er moeten staan:
Op ut moment doâh duh Haag wandelen in un Hawaii zwembroek zou wel me teâhrminale longontsteking veâhrklaren
Je bent alweer aan de beterende hand?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoef jou toch niet het verschil tussen spelling en grammatica uit te leggen, wel?
Dat zei de dokter bij jouw geboorte?quote:
dan wil je vast wel even naar buitenquote:
ik kwam er kei-makkelijk uitquote:
Jawel. Doe je mee met een stevig potje kien?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:54 schreef Polen het volgende:
Zo, is dit de ouderensoos?
Dool je met ons mee?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:54 schreef Polen het volgende:
Zo, is dit de ouderensoos?
je wordt gewoon oudquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:57 schreef Polen het volgende:
Ik ben om 0600 uur gaan slapen. Vroeger was dat geen probleem. Maar ze hebben iets met het bier gedaan, ofzo, dat dat niet meer kan.
Nee, nog net zo terminaal als altijd.quote:
Propaganda!!!! Leugens!!!quote:
Laat me raden wie die zooi klaar moet maken, als jij al so 'makkelijk' doet met de boodschappen..quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan wil je vast wel even naar buiten
mag je boodschappen doen voor mij
dan eten we vanaaf tacos
nee nee dat doe ik welquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Laat me raden wie die zooi klaar moet maken, als jij al so 'makkelijk' doet met de boodschappen..![]()
Het is meer soepweer !quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan wil je vast wel even naar buiten
mag je boodschappen doen voor mij
dan eten we vanaaf tacos
Geroerbakken taco'squote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee nee dat doe ik wel
koken is leuk
roeren vooral
rustgevend
P-P-S komt dan ook langs en neemt als kado een grote pan en pollepel mee, voor jouw rustquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee nee dat doe ik wel
koken is leuk
roeren vooral
rustgevend
soep en tacos dan maar?quote:
ja hebben jullie dat dan niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
P-P-S komt dan ook langs en neemt als kado een grote pan en pollepel mee, voor jouw rust![]()
Is dit de 'ik wil Astrid voor mezelf' mededeling?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
soep en tacos dan maar?
astrid en ik zijn dan toch met zn tweetjes... gaat vast wel op
kan liefie in de pan roeren en roer jij wel ergens anders inquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
P-P-S komt dan ook langs en neemt als kado een grote pan en pollepel mee, voor jouw rust![]()
naja mini_rulez is er niet he...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dit de 'ik wil Astrid voor mezelf' mededeling?
..maar ze houdt van iedereen..
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:03 schreef nixxx het volgende:
lekker bezig ben ik... wil ik dat embleem op baret plaatsen.. breek ik het ijzeren ringetje dat door de oogjes moetaaaaaaaaaaargh
Baretten zijn zó 1994.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:03 schreef nixxx het volgende:
lekker bezig ben ik... wil ik dat embleem op baret plaatsen.. breek ik het ijzeren ringetje dat door de oogjes moetaaaaaaaaaaargh
ik had er ook een toen ik in groep zeven zat! maja dat was 95 of 96 of zo...quote:
Jij bent nog van de dienstplicht generatie?quote:
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had er ook een toen ik in groep zeven zat! maja dat was 95 of 96 of zo...
ik was wel schattig toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |