Die heb ik allang (met balkje welliswaar).quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
zal ik jullie eindelijk 's verblijden met een foto van mezelf?!??![]()
maar nu heb ik er eentje zónderquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:53 schreef Airelle het volgende:
Die heb ik allang (met balkje welliswaar)..
ik twijfel..... feitelijk gezien val ik dan nl wel heel erg van m'n principes afquote:
Doe eens gek! Live your life on the edge, baby!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik twijfel..... feitelijk gezien val ik dan nl wel heel erg van m'n principes af
[multi-meets, foto's.....]
Wat heb je ook al eens tegen mij gezegd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik twijfel..... feitelijk gezien val ik dan nl wel heel erg van m'n principes af
[multi-meets, foto's.....]
Ja, nu durft ze natuurlijk niet meer...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Bupatih het volgende:
POSTEN!!!!!
geen idee...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Airelle het volgende:
Wat heb je ook al eens tegen mij gezegd?
Iets met principes over boord gooien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee...
ik zeg elke dag tientalle wijze dingen![]()
[en nog veel meer domme dingen...]
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, nu durft ze natuurlijk niet meer...
Las ik nou net dat je een 9,5 had voor taalbeheersing?!? Hoe krijg je dat nu voor elkaar? Black-out ofzo?
Ik doe het alleen via de mail, dat weet je.quote:
Grapjas? No kiddin' ik meende hetquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Grapjas.
[..]
Ik doe het alleen via de mail, dat weet je.
mail maar dan: archiefonm[@]yahoo.comquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het alleen via de mail, dat weet je.
oh dat ja... mja dát principe werkt weer vooral voor principes van ánderen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef Airelle het volgende:
Iets met principes over boord gooien.
Hmm, ik zal eens kijken...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mail maar dan: archiefonm[@]yahoo.com
Hypocrietquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh dat ja... mja dát principe werkt weer vooral voor principes van ánderen...![]()
Peking Express.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:03 schreef Airelle het volgende:
Waar slaat kamp noord op zus?
Robinsonquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:03 schreef Airelle het volgende:
Waar slaat kamp noord op zus?
Nee, dat kijk ik zelf ook. Dan had ik het wel geweten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Peking Express.
Ofzo.
edit:
Niet dus.Dat andere kutprogramma.
![]()
Let op je woorden ja! TaalBEHEERSING weet je wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Peking Express.
Ofzo.
edit:
Niet dus.Dat andere kutprogramma.
![]()
kamp Zuid: Veronique, Ryan, Frank, Jakobien, Richard, Pieter, Jennifer en Douwe.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:05 schreef Airelle het volgende:
Nee, dat kijk ik zelf ook. Dan had ik het wel geweten.
Hehe. Ik ga het nog wel even terugkijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
kamp Zuid: Veronique, Ryan, Frank, Jakobien, Richard, Pieter, Jennifer en Douwe.
kamp Noord: Ilona, Ernestine, Maxime, Melvin, Karin, Mick, Fleur en Lydia.
maar Frank, Jennifer en Douwe zijn óók tof, dus Ernestine, Mick en Lydia mogen afvallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |