Ja, want polo kleding is voor gay peoplequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Zhenar het volgende:
Soms denk ik wel eens: "Dizer, you fell down the gay-tree and hit every branch on the way"![]()
![]()
Ik hou gewoon van mooie kleding, en kleding maakt de man! Vrouwen vallen niet alleen op innerlijk of uiterlijk. Kleding maakt je tot wie je bent en het geeft je een status. Als je jezelf niet goed verkleedt, dan toon je geen macht bij de vrouwenquote:Maar je bent natuurlijk gewoon een onwijze metro-man![]()
![]()
Gister getennissed. Zondag competitiequote:Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef Airelle het volgende:
Maarja. Vanavond lekker uit eten(en tennissen).
Ge-wat?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef Dizer het volgende:
getennissed
Ik ga ook uit eten, bij een Italiaan waar ze geen pizza's hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:13 schreef Airelle het volgende:
Maarja. Vanavond lekker uit eten(en tennissen).
Whehe misschien ik ook welquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga ook uit eten, bij een Italiaan waar ze geen pizza's hebben
Alsof jij moeite hebt met lasagnequote:Op vrijdag 7 april 2006 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga ook uit eten, bij een Italiaan waar ze geen pizza's hebben
Bah bahquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef Dizer het volgende:Nieuwe lijn Ralph Lauren Polo Tennis kleding
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Deze is nog wel ok. De rest is afschuwelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef Dizer het volgende:
Oeh.. en deze ga ik zeker in New York halen
[afbeelding]
Jij houdt niet van polo's?quote:
Neen, ik hoopte al dat ze dát wel hebben danquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jij moeite hebt met lasagne.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deze is nog wel ok. De rest is afschuwelijk.
Welk nummer?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij houdt niet van polo's?.
Ik moet trouwens zeggen dat ik dat nummer van Jim voor die film wel aardig vind.
Dapper en sterk, voor Asterix en Obelix film geloof ik.quote:
Weet je zeker dat het niet Gordon is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dapper en sterk, voor Asterix en Obelix film geloof ik.
Jim deel 20... nog steeds niet vergeten
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Gordon is?![]()
![]()
Ze zullen vast iets hebben dat je lust, maar ik gok dat je toch te zenuwachtig bent om te etenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neen, ik hoopte al dat ze dát wel hebben dan
Het is wel mooiquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:17 schreef BVO het volgende:
[..]Dat valt toch wel mee
. Het is iig niet meer zo pijnlijk om te horen als eerst.
Ja, maar kóóp die shit gewoon en ga je niet lopen aftrekken als er een nieuwe collectie uitkomtquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:07 schreef Airelle het volgende:
Mannen met mooie kleren. Niets gays aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |