Leg uit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef tonks het volgende:
Commerciėle molens zijn zo fout
Zou kunnen, ik vond het er erg leuk uitzien en werd betrokken geholpenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef tonks het volgende:
Geen passie meer
Ik kan je het appelkaneelbrood aanbevelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Zou kunnen, ik vond het er erg leuk uitzien en werd betrokken geholpen
ik heb er net 1 op ebay gekocht voor 22,- ( +7,50 verzendkosten).. dus het hoeft niet duur te zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 05:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, shit, er is net iets in mijn hoofd geknakt: nu moet ik ook een broodbakmachine hebben terwijl ik daar het budget gewoon niet voor heb
* Stereotomy ebay afstruint![]()
Die is nieuw amper duurder.quote:Op woensdag 3 januari 2007 05:49 schreef Petre het volgende:
[..]
ik heb er net 1 op ebay gekocht voor 22,- ( +7,50 verzendkosten).. dus het hoeft niet duur te zijn
( AFK BM-2 )
Wanneer krijg je dat ding? Ik wil broodquote:Op woensdag 3 januari 2007 05:49 schreef Petre het volgende:
[..]
ik heb er net 1 op ebay gekocht voor 22,- ( +7,50 verzendkosten).. dus het hoeft niet duur te zijn
( AFK BM-2 )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 05:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat ding? Ik wil brood![]()
owja en nog ietsHij is al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wil ook brood
Misschien ontbijt ik dan vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bye
Goed de topics doorlezen, en de vergelijk sites erop naslaan. Het ligt er helemaal aan wat je budget is, en wat voor eisen je eraan steltquote:Op zondag 7 januari 2007 20:15 schreef spiderkev het volgende:
Hallo, ben nieuw hier en heb momenteel een BBM in bruikleen (DOMO)
Wat is op dit moment een goede BBM? Ik wil er me ook eentje aanschaffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |