![]()
Veel troep kun je binnenhalen waar je niets aan hebt. En het erge is dat het huis onzuiver wordt door al die troep. Een huis leeft van binnen en een huis is gevoelig voor rotzooi. Niet dat je continu het bureau helemaal netjes moet hebben om het huis zuiver te houden, maar gewoon, een schoon huis. Een schoon huis waar in geleefd kan worden ook. Doet me denken dat ik de zolderkamer waar ik doe pitten eens een grondige beurt moet geven, maar dat komt vanzelf wel. Ook inrichten daarboven, een alternatief winkeltje opzoeken en spullen kopen, wie weet een groot Boeddah beeld of wat anders, of een tovenaarsbeeld. Wie weet beinvloed dat mijn dromen wel
![]()
Volgens mij wel. Alles beinvloed alles.
Ik heb een keer bank-afschriften met een negatief saldo gestopt in een economie-boek dat te maken had met de cash-flow. ( cash flow is de geld-stroom van een bedrijf) en dan denk ik vanzelf, wat doen die berg negatieve afschriften in dat boek. Dan vraag je om onheil.
Heb ook die afschriften in de vernietiger gestopt dus.
En dan heb ik nog een rekening lopen bij de postbank, waar ik niets mee doe. Iedere maand wordt geld afgeschreven voor diensten, paar euro maar goed, iedere euro telt mee. En dan is dat gewoon zonde van het geld. Het bepaald ook hoe het loopt omdat het te maken heeft met het geheel. Alle delen die onderdeel vormen van het geheel zijn een beetje in leven.
En die onderdelen komen volgens mij nog erger in leven, die onderdelen zijn nog een beetje stil en dood, maar als die onderdelen in leven komen dan kun je lachen
![]()
En dan ook de mensen die onderdeel vormen zullen wakker worden denk ik, maar ook voorwerpen en misschien wel stripfiguren die tot leven gaan komen
![]()
Tis echt waar, ik weet dat het allemaal een gekkenhuis gaat worden. En dat bedoel ik dus meteen met een andere vorm van entertainment. Maar daar blijft het niet bij, er komt veel meer naar voren nog.
In Disney land parijs was een bioscoop in 3D en daar zag je een paarse olifant vliegen door de zaal, je moest wel een 3D bril ophebben. Nou, die paarse olifant die zal zeker nog een keer verder gaan vliegen, en dan hoef je geen 3D bril op, dan is die olifant echt in leven. Zo kun je alles in leven brengen. Je kunt het zo gek niet verzinnen en het kan tot leven komen. Dus ook overleden mensen jah. Maar dat vind ik nog wel uit. Noem me maar uitvinder
![]()
De toekomst wordt dus echt een gekkenhuis. Normaal, wat zal normaal worden in de toekomst. Kun je in de toekomst nog wel spreken over normaal?
En dan nog even over 4D en 5D. Hoeveel dimensies zijn er eigenlijk ?
[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 16:50:23 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.