abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 15:36:42 #201
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36793604
nokwanda heb je de site ook zelf in elkaar gezet? Ziet er zowiezo wel leuk uit, weet dat het best wel lastig kan zijn hoor!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 9 april 2006 @ 15:38:29 #202
91333 displission
pi_36793667
haha vooral dat laatste.. hihi
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36793692
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef displission het volgende:
nokwanda heb je de site ook zelf in elkaar gezet? Ziet er zowiezo wel leuk uit, weet dat het best wel lastig kan zijn hoor!
Nee, heeft een vriend gedaan voor me.
Ik heb daar de ballen verstand niet van.
Ik heb de teksten geleverd en de fotos en we hebben samen de layout gemaakt en hij heeft het erop gezet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36794185
Zo

Even rust. Dus ik zeg even niets. Ik ga even rusten

Blijf wel ff zitten hier maar ik laat even alles op zijn beloop gaan. Eens alle remmen los gooien. In de vrije versnelling en kijken wat vervolgens eruit komt.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36794648
Weet je dat ik soms verliefd ben op het leven

Als ik alles bekijk zo. Niet alleen mensen die bezig zijn met van alles en nog wat, maar alles dus. Dan kan ik zeggen van, tis allemaal geweldig en mooi.

Ik zou dan zo vlinders in de buik krijgen omdat ik verliefd ben op het leven Volgens mij komen die vlinders nog wel een keer. Dat ik echt een roze bril op heb en in de 7e hemel ben .

Zijn dit lente-kriebels of is dat gekomen doordat ik verlost ben bijna?

Zoals mijn signature zegt. De eerste missie zit erop, vrolijk naar de volgende missie.

De eerste missie was overleven en vechten om erboven op te komen. Nu is het zaak om te bouwen richting de toekomst. Inhoud geven aan het bestaan verder ook. En proberen wat toe te voegen aan de maatschappij. Werken dus, werken met plezier als het ff kan. Vrijwillig fluitend werken.

Koffie smeckt gut

Lucht in het hoofd voelt okey

Geen druk en last op de schouders. Alles zoals het hoort

En nu tijd om......even te gapen

Voorjaarsmoeheid weggapen ff.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zondag 9 april 2006 @ 16:08:34 #206
91333 displission
pi_36794705
Ik wordt gek van die papierwinkel hier, zoek je iets is het pleitte! Ik zal jullie een geheim verklappen.. ik heb een kast vol met papier..
pi_36794739
Wat voor papier allemaal? Een hele administratie of tekeningen of iets anders?
  zondag 9 april 2006 @ 16:09:29 #208
91333 displission
pi_36794741
overal papier! wat mot je er in godsnaam mee? is echt zwaar onhandig..
pi_36794811
Manisch

Gisteren in bed was ik aan het denken wat ik op fok! allemaal nog wilde zeggen. Dan lig ik in bed en heb ik de neiging om op te staan en nog wat te schrijven.

Had het erover dat ik continu manisch ben, maar niet depressief.

En het is niet eens manisch zijn, als ik manisch zou zijn dan zou ik een gevaar vormen voor mezelf en zou ik mezelf uitputten. Ik zit dus vol levens-energie en levens-vreugde.

Manisch is ook prettig, wie weet is het wel manisch. Maar dan wel een gezonde manie

Een manie die niet uit doet putten, hoewel ik soms wel een beetje moe wordt, maar dat is de voorjaarsmoeheid

Laat ik het op voorjaarsmoeheid houden
pi_36794878
Papier overal is inderdaad zwaar onhandig, kun je beter alles in je computer opslaan, kun je dat papier in de fik steken.

In de computer alles vast hebben liggen is veel makkelijker en zo zoek je ook beter op als je wat nodig hebt.

Toen tijdens de stage ging het daar ook over, documenten opslaan in de computer. En dan is de hele papier-winkel verleden tijd. Zal ook in de toekomst zeker nog gaan gebeuren.

Allemaal makkelijk en handig in de toekomst. Dan kan een kind de was doen

Volgens mij wordt de toekomst dus echt ideaal

Ik kom soms over alsof ik weet hoe het gaat, maar voor mij is het dus echt logisch dat het ideaal gaat worden. Het is voor mij een waarheid dat het ideaal gaat worden. Omdat ik erg veel vertrouwen heb in de toekomst. En tevens omdat ik kijk hoe het nu gaat, en als de trend zich dan doet doorzetten dan gaat het vanzelf allemaal dik in orde komen.

Revolutie
  zondag 9 april 2006 @ 16:15:19 #211
91333 displission
pi_36794984
haha ik heb de 13e prijs gewonnen. Met willekeurige cijfers uit de computer hehe moet nu wel heel hard lachen..! hihi
  zondag 9 april 2006 @ 16:16:33 #212
91333 displission
pi_36795035
de dertiende prijs was 2 euro vijftig
  zondag 9 april 2006 @ 16:17:11 #213
91333 displission
pi_36795069
ook de eerste keer dat ik meespeel hehe..
pi_36795649
13 is dus een geluksgetal

Wie weet vermenigvuldigd het geluk zich tot grote proporties nog bij jou

Was net even met mijn hond aan het spelen, die hond van mij is echt okey Dieren bieden ontspanning hier, en dan praat ik weer met mijn hond dat ik ooit verre wandelingen ga maken met hem. Dan beloof ik van alles en dan beloof ik hem een hondenparadijs

Ben lekker ontspannen weer, wel last van moeheid maar daar kom ik wel overheen. Er heerst hier een ontspannen sfeertje in huis

Ik ben ook aardig tegen mezelf en nog meer, ben nice tegen mezelf

Ik mag nooit meer boos worden in het leven, boosheid leidt tot stress. Ik mag het wel niet eens zijn met bepaalde zaken, maar ik moet alles met zijden handschoenen benaderen, alsof ik bezig ben met zuivelzand te rangschikken in de woestijn.

Zo moet ik leven. Zoals ooit in the flinstones naar voren kwam tijdens het bowlen.

" Nice and slow, that's the way to do it".

pi_36795692
Ik zie het helemaal voor me... jij en je hond
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36795771

Tis gewoon zo dat ik rustig ben en mijn hond is dan rustig en dan praat ik met hem

Dieren kunnen zeker met mensen praten. Je hoeft maar op dezelfde golf-lengte te zitten met het dier. En dus echt niet de strenge baas zijn bij dieren.

Een keer was ik met de hond aan het wandelen en zei iemand dat ik strenger moest zijn en keihard aan de riem moest trekken als mijn hond dus niet doet wat goed is. En dan komt er weer iemand anders die zegt van niet en zo doet iedereen iets met dieren.

Ik vind het prettig als de hond op de bank kan liggen en als de hond luistert zonder dat de stem verheft moet worden
  zondag 9 april 2006 @ 16:38:02 #217
91333 displission
pi_36795798
Sight_key weet je wat ik met het geld ga doen..en nu wordt het pas echt leuk..een dikke vette papiervernietiger kopen!!! Zo eentje die alles fijnhakt..alles wat ik tegenkom wat onrelevant is wordt zo miniscuul gemaakt dat mijn prive gegevens ook niet zomaar op de vuilnesbelt komen..eigenlijk kan ik beter de grote papierverdwijntruuk inschakelen, waarbij je het wegtoverd, maar omdat ik dat nu nog niet kan leg ik even wat bij een papiervernietiger kopen..zeg nu eens eerlijk..hoeveel troep kun je binnenkrijgen waar je 2 weken erna niks meer aan hebt..
pi_36795926

Veel troep kun je binnenhalen waar je niets aan hebt. En het erge is dat het huis onzuiver wordt door al die troep. Een huis leeft van binnen en een huis is gevoelig voor rotzooi. Niet dat je continu het bureau helemaal netjes moet hebben om het huis zuiver te houden, maar gewoon, een schoon huis. Een schoon huis waar in geleefd kan worden ook. Doet me denken dat ik de zolderkamer waar ik doe pitten eens een grondige beurt moet geven, maar dat komt vanzelf wel. Ook inrichten daarboven, een alternatief winkeltje opzoeken en spullen kopen, wie weet een groot Boeddah beeld of wat anders, of een tovenaarsbeeld. Wie weet beinvloed dat mijn dromen wel Volgens mij wel. Alles beinvloed alles.

Ik heb een keer bank-afschriften met een negatief saldo gestopt in een economie-boek dat te maken had met de cash-flow. ( cash flow is de geld-stroom van een bedrijf) en dan denk ik vanzelf, wat doen die berg negatieve afschriften in dat boek. Dan vraag je om onheil.

Heb ook die afschriften in de vernietiger gestopt dus.

En dan heb ik nog een rekening lopen bij de postbank, waar ik niets mee doe. Iedere maand wordt geld afgeschreven voor diensten, paar euro maar goed, iedere euro telt mee. En dan is dat gewoon zonde van het geld. Het bepaald ook hoe het loopt omdat het te maken heeft met het geheel. Alle delen die onderdeel vormen van het geheel zijn een beetje in leven.

En die onderdelen komen volgens mij nog erger in leven, die onderdelen zijn nog een beetje stil en dood, maar als die onderdelen in leven komen dan kun je lachen En dan ook de mensen die onderdeel vormen zullen wakker worden denk ik, maar ook voorwerpen en misschien wel stripfiguren die tot leven gaan komen Tis echt waar, ik weet dat het allemaal een gekkenhuis gaat worden. En dat bedoel ik dus meteen met een andere vorm van entertainment. Maar daar blijft het niet bij, er komt veel meer naar voren nog.

In Disney land parijs was een bioscoop in 3D en daar zag je een paarse olifant vliegen door de zaal, je moest wel een 3D bril ophebben. Nou, die paarse olifant die zal zeker nog een keer verder gaan vliegen, en dan hoef je geen 3D bril op, dan is die olifant echt in leven. Zo kun je alles in leven brengen. Je kunt het zo gek niet verzinnen en het kan tot leven komen. Dus ook overleden mensen jah. Maar dat vind ik nog wel uit. Noem me maar uitvinder

De toekomst wordt dus echt een gekkenhuis. Normaal, wat zal normaal worden in de toekomst. Kun je in de toekomst nog wel spreken over normaal?

En dan nog even over 4D en 5D. Hoeveel dimensies zijn er eigenlijk ?

[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 16:50:23 ]
  zondag 9 april 2006 @ 16:48:25 #219
91333 displission
pi_36796128
Sight Key we kunnen natuurlijk een bedrijfje starten wat tegen forse betaling al het papier vernietigd wat niet relevant is..dan hebben we geheimhouding over alles wat we te zien krijgen..ik zie het me al helemaal voor me..allemaal papier vernietigers op een rijtje..en ons motto wordt dan..opflikkeren met die teringzooi! Recycle uw papier bij ons en wij planten er bomen voor in Borneo..!

Of als motto: Wilt u snel en discreet van uw teringbende af..ons bedrijf is landelijk en regionaal en discreet..na het inleveren van uw teringzooi ziet u er alleen maar bomen voor terug.. ;0)

Let's plant trees..!
pi_36796295

Inderdaad, een boom planten. Papier. Ouderwets. Toch heb ik soms een schrift nodig om aantekeningen te maken buiten, maar dat komt omdat schrijven op papier toch anders is dan schrijven via de computer. Maar dan gaat het erom hoe je papier gebruikt. Om aantekeningen te maken is het nodig. Lekker los schrijven met pen en papier. Los schrijven en los typen.

Over dat verwijderen van papier, wegtoveren. Met de blauwe toverstaf.

Maar dan heb ik een compact schrift en geen losse vellen overal. Heb wel op zolder overal klappers liggen van mijn studie, die klappers bewaar ik voorlopig nog ff. Kan ik de tekeningen gaan bekijken die ik maakte toen ik me aan het vervelen was tijdens college.

Vaak was ik gewoon lijnen aan het trekken en zat ik in dromenland

Terra Vitalis plant trouwens veel bomen. Dat is een beleggingsfonds dat investeert in bomen van teak-hout. Sterk hout. En ook zijn die bomen goed voor het milieu, gaat de uitstoot van CO2 tegen of iets dergelijks. En er worden boten van gebouwd van het hout. En het zorgt voor werkgelegenheid.

En nu ff roken en nieuwe koffie.

Koffie

Ik las op internet een leuke zin. " The red pill or the blue pill". No coffee

En dat is ook zo, koffie is stimulerend van heb ik jou daar. Koffie is mijn benzine, ik hoop ook dat er ooit andere benzine komt. Sterke benzine. Zelfs red-bull is niet sterk genoeg.

Maar koffie pak ik nog ff. Om het af te leren

Ben gemotiveerd van heb ik jou daar, ik ratel soms wat door. Maar dat komt omdat ik in de trein zit

In de sneltrein richting Rome

Ik ga niet eens het pad bewandelen. Ik ga gewoon in de sneltrein zitten en neem plaats daar. Ik plug in op internet in de sneltrein vanuit dit huis en ga verder. Dit huis is een sneltrein

Kedeng Kedeng Kedeng Kedeng..... Oehhhh Oehhhhh

pi_36796471
Nu ff bijkomen dus, naar buiten weer. Ben wat moe maar koffie helpt wel altijd
  zondag 9 april 2006 @ 17:01:58 #222
91333 displission
pi_36796553
Dit is verdomme de eerste keer dat ik zo'n lange post van je doorlees, maar als ik een vrouw was zou ik het wel weten..ik zou sight key eens lekker gaan verwennen hem lekker op zijn kale bol strelen en een mooie bril met hem uitzoeken..maarja vrouwen zijn op zoek naar een echte vent he?? hehe..zo eentje die gespierd is en niet huilt en een echte mooie borstkast..het liefst kaal beneden volgens onderzoek..

Gelukkig zijn er nog altijd uitzonderingen Whahaha lang leve de uitzonderingen en de kusjes op de wangen
pi_36796873

Was even aan het eten net, had ff honger als een paard. Tijd voor muziek en dan ga ik verder richting het paradijs

Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty.

I want you please take me home.

Toch maar eens gaan luisteren

Die vrouw komt nog wel in mijn leven, ik kom haar vanzelf wel tegen, daarom ga ik juist niet hard op zoek. Er zijn van die mannen die zijn wanhopig op zoek en die nemen de eerste de beste die ze tegen komen. Dan denk ik van, ik wacht lekker af en als ik weet dat zij de enige echte ware is, dan is dat zo.

Er loopt ergens een vrouw rond die perfect in mijn leven past, en dan is het een op 4 miljard, en dat is degeen die het is. Dacht eerst altijd dat het een beroemdheid is, maar volgens mij is die vrouw totaal onbekend. Ik ken geen enkele beroemde vrouw die aan mijn verwachtingen voldoet op dit moment, en de meeste mooie vrouwen lopen vrij rond en staan niet in de schijnwerpers, dat zijn de vrouwen die roem niet kennen en nog met beide benen op de grond staan. En vrouwen die het verstand nog weten te gebruiken.

En dat komt vanzelf wel nog. Maak ik me helemaal niet druk om.

In de tussentijd ga ik vrolijk verder met waar ik mee bezig ben.

Relaxen in de trein. Uit het raam kijken wat ik allemaal zie en gewoon ontspannen doorgaan en doorgaan en doorgaan.

En doorbreken, door de circel heengaan. Dwars door alle barrieres heen breken.
pi_36796967
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef displission het volgende:
Sight_key weet je wat ik met het geld ga doen..en nu wordt het pas echt leuk..een dikke vette papiervernietiger kopen!!! Zo eentje die alles fijnhakt..alles wat ik tegenkom wat onrelevant is wordt zo miniscuul gemaakt dat mijn prive gegevens ook niet zomaar op de vuilnesbelt komen..eigenlijk kan ik beter de grote papierverdwijntruuk inschakelen, waarbij je het wegtoverd, maar omdat ik dat nu nog niet kan leg ik even wat bij een papiervernietiger kopen..zeg nu eens eerlijk..hoeveel troep kun je binnenkrijgen waar je 2 weken erna niks meer aan hebt..
Vuurtje stoken in de tuin?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36797037
Nu tijd voor muziek.

Guns N' Roses

Knocking on heavens door

Ontspanning op en top

En dit wordt een sunny afternoon op een geweldig mooie zondag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')