Je zegt wat over mijn wijsheid maar zelf ben je ook super wijs displission
![]()
Het gaat om investeren inderdaad
![]()
Daar draait alles om. Ik heb zelf niet veel geld nodig. Ik heb niet eens een auto nodig nu omdat ik veel achter dit bureau zit te werken. Ik noem het nu werken want het is ook werk wat ik doe.
Maar wat heb ik nodig. Een nieuwe bril, ik denk dat ik een nieuwe bril ga kopen als eerste. Ik zal ook nooit geld lenen bij zo'n aanbieder van leningen. Ik wil het ook rustig doen. En naar een bank stappen, ik heb geen zin daarin. Teveel moeite, ben nog steeds liever lui dan moe
![]()
Tis eerst van belang dat mijn helderheid nog verder gaat toenemen. Ik wil verder kunnen kijken dan deze realiteit. Er zit iets achter deze realiteit dus. Wat je nu ziet met het blote oog is niet alles. Er zit iets achter, en om dat te zien heb ik geen geld nodig. Alleen mijn ogen en zicht en misschien hersens en bewustzijn.
De lotto invullen, ik ga er dus vanuit dat ik straks in de toekomst kan kijken, ik weet dat gewoon. Door die helderheid lukt me dat straks. Dan hoef ik niet eens naar een bank. Ik wil het liefste onafhankelijk zijn. Richting de toekomst al helemaal. Niet afhankelijk van het UWV Gak waar ze me gaan beoordelen op arbeids-ongeschiktheid. Ik bepaal straks zelf met geld hoe ik leef en wat ik doe.
Onafhankelijkheid is prettig, ook op financieėl gebied.
En dan hoeft onafhankelijkheid niet eens te betekenen dat je alles kunt kopen wat je wilt. Gewoon genoeg geld hebben om te doen wat nodig is.
Bij geld uitgeven vind ik het dus belangrijk dat het nut heeft wat uitgegeven wordt. Geld over de balk smijten ben ik op tegen. Dat is net als eten weggooien.
Zuinigheid ook wel
![]()
En als het gaat om goede doelen is investeren ook weer belangrijk. Ik zou dus ook nooit geld weggeven aan een goed doel, dan zet ik liever zelf een stichting op. Weet ik tenminste dat er geen cent wordt verspild, en nog sterker, dat mensen het geld niet achterover drukken.
Maar goed, ik heb dus plannen nog
![]()
En het voelt goed om dat doel voor ogen te houden. Het brengt me in leven en zorgt voor opvulling.
De een ziet God als opvulling, ik zie het leven als opvulling en vooral doorleven en doorgaan en doorzetten en verder bouwen en dromen in de gaten houden en proberen waar te maken.
Dan geldt weer van, geen woorden maar daden. Maar het begint bij wilskracht en het woord. Als je het doel niet kunt omschrijven, zul je ook nooit het doel kunnen verwezenlijken. Plannen maken en plannen uitvoeren dus ook wel.
Damn, heb toch wat gehad aan die economische opleiding
Mijn denken gaat heel apart te werk. Ik denk op een bepaalde manier. Ik zal dat eens proberen uit te leggen. Het voelt goed hoe ik denk dus. Ik denk op een manier dat er steeds wat nieuws komt en het bouwt zich op, er ontstaat een heldere visie en door die heldere visie wordt de toekomst ook duidelijker. Alsof ik echt een groter onderdeel ga uitmaken van de toekomst. En dan is het denk ik zo dat je dan vanzelf meer binnen krijgt van de toekomst. Maar of dit juist is weet ik niet.
Bewustzijn speelt hierin ook een grote rol. Zonder het bewustzijn ben je nergens. Het is die combinatie van factoren dat alles bepaald. Je kunt niet zonder het een. Alles is van belang in het geheel. Zoals ze me tevens op de opleiding hebben verteld. De delen bepalen het geheel. Compleet ook. Dat het compleet is allemaal. Als het compleet is dan is het tevens helder en duidelijk. Een compleet beeld vormen. Volledigheid en juistheid meenemen. Om zo te komen tot een goede beoordeling. En inzicht. En en en.
En zo kom je vanzelf achter de waarheid en wat er achter deze realiteit zit. Het gaat vorm aannemen en wie weet kan het zelfs veranderen, maar dat weet ik niet zeker
[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 15:41:03 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.