abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36791801
Ik blijf nog wel ff Marcel

Ik heb dus geen zin om met msn bezig te zijn omdat ik zenuwachtig wordt van dat hele programma

Zal nog ff gezelschap houden dan maar Ben toch weer wat rustiger, zal alleen zometeen ff een sigaret gaan roken buiten maar dat duurt maar ff.

Het is hier allemaal apart te noemen, ik ben een al logica, alles wat ik doe is logisch van aard. Het voelt allemaal zo logisch aan allemaal. En dat voelt dus goed. Ik ben dus hier aanwezig in deze realiteit en het voelt dus echt alsof ik mijn plek gevonden heb, zonder aarzeling en twijfel. Ik heb mijn plek gevonden

Mijn identiteit ook wel. En nu is het zo dat ik gewoon een stevig en stabiel onderdeel ben. En dat zorgt voor vrijheid en rust

Het is dus een genot te noemen. Het is allemaal duidelijk. Ik kan het niet anders omschrijven.

Het is fijn en duidelijk. Zekerheid

En nu andere dingen.

Wat voor bloemetjes wil je buiten zetten? Heb je nog plannen voor de toekomst?

Ik praat dus veel over mezelf maar wil dus zeker ook weten wat anderen zoal bezig doet houden, tis niet zo dat ik alleen bezig ben en geinteresseerd ben in mezelf. Dat ik veel schrijf wat ik doe is puur omdat het me helpt op weg, door nogmaals alles eruit te gooien kan ik straks het pad helemaal lekker ontspannen bewandelen met de handen in de broekzakken
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zondag 9 april 2006 @ 14:41:44 #177
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36791840
Sight key..which pill do u choose..In the one hand I've got the red one..in the other one..the blue one. And there is also a green one..but invisible for the eye!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36791906
Ik neem de groene denk ik. Groen staat voor doorgaan en vrij verkeer. Sowieso is groen beter om door te gaan. Rood staat voor stilstand en dus rood is niet een juiste kleur. Nou rode rozen staan wel voor het goede, maar het gaat mij om vrije baan en vrije toegang richting de toekomst.

Heb nu muziek opstaan, die cd heet :" The hacker, the great revenge"

Sight_key is trouwens de naam die ik blijf gebruiken, dromenvanger heeft dan wel 20,000 posts maar met sight_key haal ik ook nog wel de 50,000 of meer. Het gaat me ook niet om de aantallen, dromenvanger heeft geen goed verleden als historie hier.

En sight_key is beter De sleutel tot het zicht, alles kunnen zien, dwars door de realiteit heenkijken De hele waarheid zien, alle kennis in bezit hebben.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zondag 9 april 2006 @ 14:44:34 #179
91333 displission
pi_36791935
Wat voorn bloemetjes..hmm..van de moeder van mijn ex heb ik laatst klavertjes vier gekregen, maar ik denk dat ik er maar 1 per jaar ga poten..hoeveel geluk heb je eigenlijk nodig? Wat frisse kleuren iig ook..flikker alles wat uitgebloeit is weg..doe ik morgen iig..leuk dat je nog even blijft..om me gezelschap te houden
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 9 april 2006 @ 14:47:22 #180
91333 displission
pi_36792028
Jij hebt aardig wat muziek in huis als ik het zo hoor! Ik luister altijd online..zowiezo een beetje raar dat UPC een standaard pakket aanbiedt waar radio en tv bij elkaar zitten..ik bedoel ik heb helemaal geen radio nodig..yorin kan hier met 100 watt uit mijn speakers blazen! Wat ik bedoel is weer onnodig geld..maw je wordt weer een bepaalde richting in gestuurd door een soort monopolie..ik bedoel..hoe vaak kom je: Ik heb een klacht tegen op een telefoonlijn..of iets vriendelijker..ik heb een opmerking!
pi_36792062
Met plezier blijf ik aanwezig

Geluk, ik denk dat geluk ook een richting is. Je gaat richting het geluk en je hele levensinstelling bepaald de mate van geluk die je krijgt. Als je positief in het leven staat, dan komt vanzelf het positieve op je pad op een gegeven moment. Dan is het een kwestie van tijd dat het positieve echt gaat leven.

Leef je met de juiste instelling dan komt het vanzelf allemaal goed. Geluk kan zichzelf vermenigvuldigen ook, er kan geen einde komen aan geluk. Gelukkig zijn en gelukkig voelen.

Had het net over rijkdom en over miljoenen euro's. Ik weet niet eens wat ik nu moet kopen met die paar euro's die ik heb. Heb weinig geld en nog steeds teveel geld.

Wat moet ik in Godsnaam doen als ik straks een miljoen zou hebben? Ik zou het allemaal weggeven. Geld zie ik eerder als belemmering.

Vakantie-geld over 1 maand, luxe-probleem want ik weet niet wat ik ermee moet doen. Sparen voor een eigen huis, maar ik zit hier nog voorlopig goed en kan hier vrij baan gaan nog. Eigen huis komt als ik een vrouwtje vind om mee samen te leven.
pi_36792178
Klopt met die monopoly en inderdaad heb je via internet duizenden zenders, ook veel amateur-zenders. Die commerciele zenders is niet eens nodig, en die aanbieders van tv en radio ook niet in principe.

Ik ben sowieso geen tv kijker, ik verveel me vaak tijdens het tv kijken. Alsof ik het allemaal al eens gezien en gehoord heb, alsof ze nooit wat nieuws weten te verzinnen ook. Dan zit ik liever hier op fok! en laat ik tenminste mijn gedachtes eens gaan over van alles en nog wat.

Ik vind internet ook een belangrijkere uitvinding als tv. Internet is veel meer mee mogelijk en zeker in de toekomst zal dat nog verder gaan groeien als je het mij vraagt. Denk ook dat entertainment anders gaat worden nog, heel anders, ik weet niet hoe precies maar er komt entertainment op hoog niveau. En daar kan tv niet tegenop. Dan kun je de beste zender hebben, de entertainment van de toekomst is beter en zeker niet slaapverwekkend.

Denk sowieso dat alles gaat veranderen nog

En muziek in huis, heb te weinig muziek Ik wil alle muziek in huis hebben die ooit gemaakt is

Radio luisteren doe ik niet zo vaak, misschien ook maar eens wat vaker gaan doen. Hoef ik zelf niet de hele tijd nummers te selecteren.

Ben ff roken.

Ben zo terug, de sigaret vraagt om gerookt te worden. Verslaving nog, maar ik sta het mezelf nog toe. Ooit stop ik nog wel. Er komt een tijd dat ik stop ermee. Maar nu nog niet. Hoewel het roken me niet echt lekker smaakt zo erg meer.

Denk dat ik stop met roken zodra ik over mijn nek ga bij de eerste de beste teug.
pi_36792185
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:30 schreef displission het volgende:
Sight_key heb je misschien ff zin om op msn te komen, of jij nowkanda..?? of vampje misschien..als je er nog bent tenminste?
Ik ff niet op msn nu. Post hier af en toe maar ben het grootste deel bezig met schilderdinges.
Het zonnetje schijn inmiddels weer en ik kan gewoon niet stoppen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 9 april 2006 @ 14:52:57 #184
91333 displission
pi_36792224
sight key thx for the uitleg over je nick..je moet een baard laten staan man..ik moet ook zeggen..jouw woorden die ik niet allemaal lees omdat het soms erg lange post zijn..gewoon een overload aan info vind ik wel heel interessant..het komt ook erg dicht in de buurt volgens mij..maar dat is mijn mening..er zijn er ook zat die hier nog niet helemaal voor open staan..mag ik je ook attenderen op een leuke en toch wel ingewikkeld verhaal op internet, waar verschillende godsdiensten onder in 1 verhaal worden samengebracht: http://www.ericwil.nl/boeken.html

ps wist je trouwens dat Bill Gates bijna zijn hele inkomen aan goede doelen schenkt?
pi_36792318
Bill Gates is inderdaad vrijgevig Maar goed, die zal ook wel niet veel nodig hebben voor zichzelf. Als je veel geld hebt en je bent niet gierig dan geef je het vanzelf sneller uit.

Een baard had ik het vandaag nog over, lijkt me jeuken en lastig

Die link zal ik straks ff aanklikken en in de favouriten zetten.

Ben ff roken buiten en ontspannen weer.

Het schrijven hier kost geen inspanning zo erg meer, maar even herstellen is altijd fijn. Zodat die rechte lijn nog rechter wordt

Totdat het kaars-recht is

Rechtlijnig
  zondag 9 april 2006 @ 14:55:40 #186
91333 displission
pi_36792323
hey nokje jij hier hehe..
  zondag 9 april 2006 @ 14:58:30 #187
91333 displission
pi_36792406
Wat is er volgens jouw dan zo verkeerd aan microsoft sight key..ik bedoel, mijn systeem loopt op enkele kleine foutjes na harstikke smoothie..wat ik wel jammer vind aan microsoft was dat ze in het begin stadium de broncode niet vrij wilden geven, maar daar zijn volgens mij een paar rechtzaken over geweest he? Maar ok vertel..wat is er zo verkeerd aan microsoft als het goed loopt is het toch ok?
  zondag 9 april 2006 @ 15:00:14 #188
91333 displission
pi_36792462
hoe is ie nokje nog een beetje aan het schilderen..en had ik het nu goed opgevangen? Heb je een eigen site? Linkje graag
pi_36792598
vampje is ondertussen aan het puinruimen....
Anders gaat er weer gepiekerd worden
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36792657
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:00 schreef displission het volgende:
hoe is ie nokje nog een beetje aan het schilderen..en had ik het nu goed opgevangen? Heb je een eigen site? Linkje graag
Ja.... ben aan het schilderen in de achtertuin. Alle kleueren van de regenboog. url komt eraan

Hoewel wat erop staat een beperkt aantal dingen is van wat ik allemaal gedaan heb, hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 9 april 2006 @ 15:06:34 #191
91333 displission
pi_36792661
vampje..weet je wat ik lekker vind.. ?? Dingen bijhouden..dus als je bijvoorbeeld een avondje bent wezen stappen gewoon thuiskomen in een huisje waar je ff niks meer hoeft te doen..of iig heel weinig
pi_36792705
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:06 schreef displission het volgende:
vampje..weet je wat ik lekker vind.. ?? Dingen bijhouden..dus als je bijvoorbeeld een avondje bent wezen stappen gewoon thuiskomen in een huisje waar je ff niks meer hoeft te doen..of iig heel weinig
ik ben helaas niet zo opruimerigaangelegd
En nu moet ikzeggen dat het ook wel ff lekker afleid
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 9 april 2006 @ 15:09:35 #193
91333 displission
pi_36792751
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja.... ben aan het schilderen in de achtertuin. Alle kleuren van de regenboog. url komt eraan

Hoewel wat erop staat een beperkt aantal dingen is van wat ik allemaal gedaan heb, hoor.
Ja ok..thx wat wilde ik nu zeggen..hmm ben het al weer vergeten..stom..nouja stom..raar..hmm ff nadenken..

1. Hoe is het afgelopen met de job? Enne al wat meer gehoord..
2. er is geen twee
3. Dat ik twee vergeten was zeg..weet jij misschien wat ik wilde vragen?
pi_36792764
Het loopt wel goed, maar het is te traag. En het hangt zich hier toch vaker op, vensters die niet vloeiend verlopen. Vensters die niet meteen sluiten. Veel geheugen dat gebruikt wordt.

Als ik richting mijn eigen toekomst kijk en ik probeer aan te voelen wat ik ga doen en wat ik wil doen. Dan ga ik zelf programma's schrijven die staan voor de grootste trip die je maar kunt indenken. En dan zeker geen bad trip.

Heb echt plannen op stapel liggen en de uitwerking komt vanzelf wel, het eerste schrift is al gekocht en er zullen velen schriften volgen . Programma's waarmee je andere werelden in kunt stappen alsof je echt in die andere wereld bent.

En dan kun je ook terug keren naar deze wereld.

Spellen ontwikkelen waarbij je in het spel zit, en dan niet dat je in de realiteit zit en dan nog steeds achter een tv zit. Spellen waarbij geen monitor of tv nodig is.

Straaljager -simulator waarmee je echt in de lucht vliegt, en gevechten kunt doen tegen anderen, eventueel dat anderen ook doen inloggen in die wereld waar het luchtruim helemaal vrij is. Als je neerstort is er niets aan de hand en begin je gewoon opnieuw.

Wil je meemaken hoe het is om in vietnam te vechten dan kan dat ook.

Ik wil iets ontwikkelen waarmee alles mogelijk is. Tis een ambitie dus, en het begint met een ambitie altijd, heb dat vaker gezegd.

Als het geluk me meezit en ik sta pal achter mijn dromen, dan komt het vanzelf wel goed. Velen zeggen in het echte leven dat ik niet een van de domste ben, dus wie weet wat ik kan betekenen nog allemaal.

Heb zoveel op de planning staan. Maar ik begin eerst hier nog, ik doe het stap voor stap en rustig aan.

Microsoft is op dit moment nodig nog, maar wie weet komt er in de toekomst een goedkoper systeem dat veel beter is. Ik ga er zelf nooit vanuit dat een bestaand iets ultiem is of goed genoeg. Ik leef altijd met het principe dat het altijd beter kan

En nu weer herstellen Ik zoek wel een uitweg

Of ik bewandel wel het pad. Een uitweg zoeken in wat???

Ben even koffie zetten.
pi_36792948
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:09 schreef displission het volgende:

[..]

Ja ok..thx wat wilde ik nu zeggen..hmm ben het al weer vergeten..stom..nouja stom..raar..hmm ff nadenken..

1. Hoe is het afgelopen met de job? Enne al wat meer gehoord..
2. er is geen twee
3. Dat ik twee vergeten was zeg..weet jij misschien wat ik wilde vragen?
1 kut. Staat in de vorige ouwehoer versie uitgebreid beschreven.
2
3 als het belangrijk was kom je er wel weer op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 9 april 2006 @ 15:23:45 #196
91333 displission
pi_36793227
Interesting nokwanda..erg mooi schilderwerk..je kunt ook wel zien dat je gegroeid bent in je werk..als ik bijv. bij oud kijk en bij " nieuw", moet persoonlijk wel aangeven dat ik het erg prijzig vind, maar dat is mijn mening, maar misschien dat iemand het wilt betalen en ik snap het best hoor, jij moet ook leven en er zit erg veel tijd in..! Ik zie je niet aan voor iemand die de boel gaat bedonderen ofzo..maar ikzelf heb niet zoveel geld..terwijl dat bankje me wel aansprak..voor buiten op het balkon..maar dat gaat me dan ruim 700,- doekoes kosten..dat vind ik persoonlijk heel veel kunst..ik weet dat je niet om mijn mening hebt gevraagd, maar ik geef hem toch maar even..echte kunst is niet in waarde aan te geven..dat kan gegeven worden of oneindig veel geld kosten..ik bedoel kijk naar een tekening van een kind..hoe kun je zoiets in hemelsnaam in waarde uitdrukken..het komt rechtstreeks uit the mind..the ultimate source daar is geen waarde aan vast te knopen..maar dat is mijn simpele mening..ik vraag ook absoluut geen geld voor mijn werken..als ik iets doe dan doe ik dat omdat ik dat leuk vind om te doen..een waarde eraan vast"knopen" is niets anders dan meegaan in het systeem van geld..vind ik..maar misschien dat jij er anders over denkt?
pi_36793340
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:23 schreef displission het volgende:
Interesting nokwanda..erg mooi schilderwerk..je kunt ook wel zien dat je gegroeid bent in je werk..als ik bijv. bij oud kijk en bij " nieuw", moet persoonlijk wel aangeven dat ik het erg prijzig vind, maar dat is mijn mening, maar misschien dat iemand het wilt betalen en ik snap het best hoor, jij moet ook leven en er zit erg veel tijd in..! Ik zie je niet aan voor iemand die de boel gaat bedonderen ofzo..maar ikzelf heb niet zoveel geld..terwijl dat bankje me wel aansprak..voor buiten op het balkon..maar dat gaat me dan ruim 700,- doekoes kosten..dat vind ik persoonlijk heel veel kunst..ik weet dat je niet om mijn mening hebt gevraagd, maar ik geef hem toch maar even..echte kunst is niet in waarde aan te geven..dat kan gegeven worden of oneindig veel geld kosten..ik bedoel kijk naar een tekening van een kind..hoe kun je zoiets in hemelsnaam in waarde uitdrukken..het komt rechtstreeks uit the mind..the ultimate source daar is geen waarde aan vast te knopen..maar dat is mijn simpele mening..ik vraag ook absoluut geen geld voor mijn werken..als ik iets doe dan doe ik dat omdat ik dat leuk vind om te doen..een waarde eraan vast"knopen" is niets anders dan meegaan in het systeem van geld..vind ik..maar misschien dat jij er anders over denkt?
ga ik ook niet in mee. Maar omdat ik er ooit echt een bedrijfje mee wilde beginnen moest ik er wel prijzen bijzetten die niet concurentievervalsend waren. (wil niet zeggen dat ik dat er ook voor gevangen heb)

Maar in de praktijk is het meestal zo dat iemand iets voor mij doet en dat ik op deze manier uit vroiendschap en omdat iemand het mooi vindt in natura kan terugbetalen. Of dat ik materiaalkosten en een kleine vergoeding krijg. Maar nooit zo dat ik er veel aan verdien. Helaas.

Maar geloof maar dat die prijzen nog wel meevallen, ook al durf ik dat er eigenlijk nooit voor te vragen.

Maar hey... als er een organisatie of een bedrijf iets van me wil..... dan vraag ik die prijzen natuurlijk wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 9 april 2006 @ 15:28:10 #198
91333 displission
pi_36793356
sight key..er wel eens over nagedacht om naar de bank te gaan met je ideeen? Maar kijk uit he..zoals ik persoonlijk hierboven beschreef vind ik niet dat je moet laten meeslepen door "het grote geld". Ik vind dat eventuele winst moet worden gebruikt in nieuwe projecten die nog meer bijdragen aan de positiviteit..eventueel onderwijs voor the org, een eigen huisje, lekker stappen, gewoon fun hebben is iig heel belangrijk..maar ook vind ik het belangrijk dat geld een niet grote rol gaat spelen in je leven..dan komt ook nog eens de vraag wat zou je doen met een miljoen..?? Als je het zou winnen..investeren dus..en uiteindelijk huizen en putten bouwen in arme landen..oorlogen afkopen..

maar neem aan dat jij er niet anders over denkt

[ Bericht 9% gewijzigd door displission op 09-04-2006 15:35:31 ]
  zondag 9 april 2006 @ 15:32:06 #199
91333 displission
pi_36793455
nokwanda..ik vat hem..thx for explaining
pi_36793576
Je zegt wat over mijn wijsheid maar zelf ben je ook super wijs displission

Het gaat om investeren inderdaad Daar draait alles om. Ik heb zelf niet veel geld nodig. Ik heb niet eens een auto nodig nu omdat ik veel achter dit bureau zit te werken. Ik noem het nu werken want het is ook werk wat ik doe.

Maar wat heb ik nodig. Een nieuwe bril, ik denk dat ik een nieuwe bril ga kopen als eerste. Ik zal ook nooit geld lenen bij zo'n aanbieder van leningen. Ik wil het ook rustig doen. En naar een bank stappen, ik heb geen zin daarin. Teveel moeite, ben nog steeds liever lui dan moe

Tis eerst van belang dat mijn helderheid nog verder gaat toenemen. Ik wil verder kunnen kijken dan deze realiteit. Er zit iets achter deze realiteit dus. Wat je nu ziet met het blote oog is niet alles. Er zit iets achter, en om dat te zien heb ik geen geld nodig. Alleen mijn ogen en zicht en misschien hersens en bewustzijn.

De lotto invullen, ik ga er dus vanuit dat ik straks in de toekomst kan kijken, ik weet dat gewoon. Door die helderheid lukt me dat straks. Dan hoef ik niet eens naar een bank. Ik wil het liefste onafhankelijk zijn. Richting de toekomst al helemaal. Niet afhankelijk van het UWV Gak waar ze me gaan beoordelen op arbeids-ongeschiktheid. Ik bepaal straks zelf met geld hoe ik leef en wat ik doe.

Onafhankelijkheid is prettig, ook op financieėl gebied.

En dan hoeft onafhankelijkheid niet eens te betekenen dat je alles kunt kopen wat je wilt. Gewoon genoeg geld hebben om te doen wat nodig is.

Bij geld uitgeven vind ik het dus belangrijk dat het nut heeft wat uitgegeven wordt. Geld over de balk smijten ben ik op tegen. Dat is net als eten weggooien.

Zuinigheid ook wel En als het gaat om goede doelen is investeren ook weer belangrijk. Ik zou dus ook nooit geld weggeven aan een goed doel, dan zet ik liever zelf een stichting op. Weet ik tenminste dat er geen cent wordt verspild, en nog sterker, dat mensen het geld niet achterover drukken.

Maar goed, ik heb dus plannen nog

En het voelt goed om dat doel voor ogen te houden. Het brengt me in leven en zorgt voor opvulling.

De een ziet God als opvulling, ik zie het leven als opvulling en vooral doorleven en doorgaan en doorzetten en verder bouwen en dromen in de gaten houden en proberen waar te maken.

Dan geldt weer van, geen woorden maar daden. Maar het begint bij wilskracht en het woord. Als je het doel niet kunt omschrijven, zul je ook nooit het doel kunnen verwezenlijken. Plannen maken en plannen uitvoeren dus ook wel.

Damn, heb toch wat gehad aan die economische opleiding

Mijn denken gaat heel apart te werk. Ik denk op een bepaalde manier. Ik zal dat eens proberen uit te leggen. Het voelt goed hoe ik denk dus. Ik denk op een manier dat er steeds wat nieuws komt en het bouwt zich op, er ontstaat een heldere visie en door die heldere visie wordt de toekomst ook duidelijker. Alsof ik echt een groter onderdeel ga uitmaken van de toekomst. En dan is het denk ik zo dat je dan vanzelf meer binnen krijgt van de toekomst. Maar of dit juist is weet ik niet.

Bewustzijn speelt hierin ook een grote rol. Zonder het bewustzijn ben je nergens. Het is die combinatie van factoren dat alles bepaald. Je kunt niet zonder het een. Alles is van belang in het geheel. Zoals ze me tevens op de opleiding hebben verteld. De delen bepalen het geheel. Compleet ook. Dat het compleet is allemaal. Als het compleet is dan is het tevens helder en duidelijk. Een compleet beeld vormen. Volledigheid en juistheid meenemen. Om zo te komen tot een goede beoordeling. En inzicht. En en en.

En zo kom je vanzelf achter de waarheid en wat er achter deze realiteit zit. Het gaat vorm aannemen en wie weet kan het zelfs veranderen, maar dat weet ik niet zeker

[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 15:41:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')