quote:
Inderdaad, maar dat komt door al die leuke mensen hier
![]()
En ook door fok! zelf natuurlijk
![]()
Maar ik kan dus echt ook leven naast internet hoor.
Ben net even bij mijn oma geweest en dan praat ik met haar en dan leg ik haar zaken uit en dan is ze dankbaar dat ik dat doe. Ik probeer dan te achterhalen waarom ze bepaald gedrag vertoont en help haar op weg.
En dan vertel ik ook waar ik mee bezig ben.
Was even ontspannend, vogel laten vliegen en dan praat ik met die vogel
![]()
Alsof die vogel Nederlands verstaat, soms lijkt het net alsof die dwerg-papegaai precies in de gaten heeft wat ik vertel
![]()
En dan probeert hij terug te praten, dan hoor je gewoon dat ie bezig is met pogingen te doen tot praten
![]()
Soms probeer ik mijn hond te laten praten, maar dat lukt nog niet. Via gedachtes lukt het wel. Ik kan mijn hond via gedachtes in slaap brengen, en mijn hond antwoord ook terug in gedachtes. Enige dat me niet lukt is hem kalmeren als hij helemaal over de rooie in paniek is. Maar mijn hond geneest ook nog wel, af en toe is hij dol maar dat komt nog goed. Honden kunnen lekker rusten altijd, soms ligt hij helemaal in trance op de bank
![]()
Ben kalm nog en rustig, ik ga soms een versnelling terug en soms vooruit, ik weet goed te schakelen. Ook van belang, precies weten welke versnelling nodig is.
En zo benader ik het allemaal op mijn eigen manier
![]()
Weet ff niets te vermelden maar dat komt later wel, als ik straks niets meer kan verzinnen dan ga ik iets zoeken om mijn aandacht op te richten.
Straks ff koffie of thee zetten nog, sigaar roken ook. Rustig aandoen, misschien film kijken, muziek erbij. En zo zal er in de toekomst meer bij moeten komen om te doen. Uitbreiden van hobby's en interesses ook wel
![]()
Het leven heeft genoeg te bieden
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.