abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36786465
Dan moet je het zeker vasthouden

Gewoon doen waarvan je denkt dat het het beste is

Als het maar lekker aanvoelt

Ik ga even naar buiten sigaar roken en koffie drinken, even bijkomen. Ik ga ervoor, heb er gewoon zin in en heb er echt zin in.

En soms komt weer vocht in de ogen van blijdschap

Dan gaat dat vanzelf, alsof tranen spontaan komen vanwege het feit dat de zege in zicht is

Dan denk ik maar, beter huilen van blijdschap dan van verdriet
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36786564
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:06 schreef Sight_key het volgende:
Dan moet je het zeker vasthouden

Gewoon doen waarvan je denkt dat het het beste is

Als het maar lekker aanvoelt

Ik ga even naar buiten sigaar roken en koffie drinken, even bijkomen. Ik ga ervoor, heb er gewoon zin in en heb er echt zin in.

En soms komt weer vocht in de ogen van blijdschap

Dan gaat dat vanzelf, alsof tranen spontaan komen vanwege het feit dat de zege in zicht is

Dan denk ik maar, beter huilen van blijdschap dan van verdriet
heerlijk gevoel ja!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36786761
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

heerlijk gevoel ja!

Winnen is sowieso heerlijk

Everyone can be a winner.

Maar als je wint, dan is het zo dat je echt adrenaline krijgt overal. Of het adrenaline is weet ik niet. Maar het gevoel dat je aan het winnen bent en op match-point staat is geweldig. Hoewel een match-point voor zenuwen zorgt, maar als je zelf-verzekerd bent en je weet dat je het eerste match-point doet verzilveren, dan zijn zenuwen ook niet nodig, dan maak je korte metten met alles.

Zodra je het match-point gewonnen hebt, dan is het zo dat er een last van de schouders valt , en dan kun je lekker een biertje drinken Maar ieder punt is geweldig. Als ik aan het schrijven ben hier of codes aan het opschrijven ben, dan lijkt ieder ding dat ik doe op een match-point. En dan probeer ik een ace te slaan Voelt gewoon goed om het spel te spelen zoals het spel gespeeld moet worden. Tactisch, krachtig en met stijl. En mijn spel gaat zich verder uitbreiden nog, het blijft niet alleen op internet en met codes, overal valt een spel te spelen. Het kan zo gek niet zijn of er kan gespeeld worden

Ik probeer altijd zo te schrijven in voorbeelden omdat prikkelend werkt hier. Ik heb ook prikkels nodig de hele dag. Nieuwe verse prikkels

Als ik aan het schrijven ben dan wil ik steeds wat anders schrijven ook. Ik kan er niet tegen als ik in de herhaling val en niet verder kom. Het moeten open deuren zijn en er moeten onbeperkt veel open deuren zijn. Onbeperkt veel inspiratie en energie en mogelijkheden

Maar nogmaals komt dat hier vanzelf naar voren, als ik het pad ga bewandelen. Het pad is oneindig lang te noemen Zodra ik vrij baan heb op het pad, hoef ik me nooit meer zorgen te maken. Als het pad vrij is ook. Als het pad vrij is van hindernissen en obstakels en nog meer. Als de deur open gaat ook.

De deur richting

Het paradijs De hemel of mekka

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 11:26:59 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36786885
En nogmaals is taal erg belangrijk hier, taal zie ik ook als spelletje. Het hele schrijven zie ik als spel Ik zie mijn schrijven als voetballen en tennissen tegelijk Ik zie schrijven als top-sport en ik ga het schrijven ook uitbreiden verder. Ik wil finesse krijgen in het schrijven.

Vroeger toen ik jong was toen was dat al zo. Heerlijk was dat, opstellen schrijven en fantasie gebruiken.

En dan praat ik over mezelf veel maar dat boeit me niet, vind het gewoon leuk om te ouwehoeren

Zonder stress ouwehoeren een beetje.

Vooral zonder stress

En dan ben ik weer even weg, ben zo terug. Vandaag wordt een dag uit duizenden

En morgen ook

En de rest van het eeuwige leven ook

Het eeuwige leven vol ontspanning en plezier

Rust, ontspanning, plezier, vermaak en ongekende mogelijkheden
  zondag 9 april 2006 @ 11:34:30 #155
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36787039
Goodmorning sunshines!!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36787140
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:34 schreef displission het volgende:
Goodmorning sunshines!!
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36787328
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:34 schreef displission het volgende:
Goodmorning sunshines!!
Goodmorning

Alles okey met jou???

Hier alles helemaal in orde nog

Ik ga strategisch aan de slag nog. Ik heb het Amerikaanse bewind omver te knikkeren nog en nog meer te doen. De hele wereld veroveren nog

Ik knikker Bush eruit alsof het aangeboren is. Geloof me maar dat Bush nog op het matje komt, en ook heel snel. Die man die pak ik met beide handen aan. En ik hoef niet eens van deze plek op te staan. 1 keyboard to rule the world. Als ik wil programmeer ik het hele Amerikaanse bewind naar eigen wens, ik bedoel, ik geef ze een compleet nieuwe identiteit als ik wil, een compleet vers bewustzijn, en wie weet zjin ze me nog dankbaar ook. Ik kan ze monddood maken en alles. En als dat moet dan doe ik dat dus ook. Alles voor een betere wereld

Ik knikker alles en iedereen eruit als het moet

Power to the people!!!!!! Een compleet nieuwe wereld-orde staat op de planning, mensen aan de macht die het weten allemaal. En dan is het beter. Alles beter

Ik ga dit spel nog beter spelen, dit is pas het begin. De hele wereld gaat eraan als het moet. Alles gaat eraan. Maar het gaat niet vernietigd worden, ik vernietig alleen de zaken die niet in orde zijn.

Ik vernietig alles dat niet in orde is dus

Alles met schrijven en codes. En dat is een piece of cake. Het is makkelijk. Easy. En simpel.

Ik merk dat ik beter en gezonder wordt hierdoor. Ik voel me beter, dit moet gebeuren ook. Anders blijf ik me ziek voelen. Daarom doe ik het ook. Om te genezen van al die zeik

[ Bericht 9% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 11:51:50 ]
pi_36787521
Genoeg weer over mij, ik ga heel even naar buiten weer. Kijken hoe het weer is en even opgelucht adem halen dat ik de touwtjes in handen heb weer. Alle touwtjes in handen. En dan bedoel ik niet dat ik mensen ga besturen en de vrijheid wegneem van mensen. Ik ga juist vrijheid bezorgen, ultieme vrijheid. En wie weet is er in het universum nog een macht die vrijheid wegneemt. Ook die macht vernietig ik nog helemaal tot het bot. De circel gaat doorbroken worden.

Ik haal de macht weg van de machthebbers. Alle macht haal ik weg. Ik vernietig iedere vorm van macht.

Zal alleen voorlopig mijn eigen macht bewaren, de kennis in bezit houden dus Kennis is de macht en de sleutel tot alles.

Het heeft niets te maken met boven anderen staan, het zit allemaal in het brein En door alles eruit te gooien wat in het brein zit, loopt het nogmaals straks van een leien dakje.
pi_36787813
Hier komt door de week dus iedere 5 minuten zo'n klote vlieg-toestel van Amerika opstijgen, ik kan niet eens rustig buiten zitten. Ook dat vliegveld sluit de poorten nog. Ze hebben niets te zoeken in dit luchtruim. Totaal niets.

Dat bedoel ik met een nieuwe wereld-orde. Alle macht van Amerika zal verdwijnen nog.

Ik geef ze nog een korte tijd en dan mogen ze zelf beslissen wat ze doen. Ik geef ze de mogelijkheid tussen vrijwillige overgave of ik val het land binnen van achter deze pc. Van mijn part val ik het land binnen via mind-control als ik 's nachts in bed lig. Dan breek ik zo binnen daar. Met mind-control is ook alles mogelijk, het blijft niet alleen met typen. Met gedachtes kan ik ook veel doen, ik breek zo het hoofd van Bush binnen als ik wil, dan krijg ik toegang tot zijn denken. En dan hoeft een onschuldige burger zich geen zorgen te maken, die staat sowieso op gelijk niveau met mij. Het gaat om de mensen die macht hebben in hun "ballen". De mensen die zaken bepalen die niet door de beugel kunnen. Mensen die in orde zijn daar heb ik sowieso geen toegang tot, dat is ook verboden terrein en omdat ik gelijk ben aan die mensen kan ik niet naar binnen daar

Is de hele Amerikaanse bevolking ook verlost van die zooi daarboven.

Ik stop nu, ik weet dat er een tijd komt dat er geen enkel vliegtuig meer opstijgt van de AWACS. Dit jaar nog zal ik verlost zijn van die herrie. Heb me altijd gigantisch gestoord aan die herrie. Om gek van te worden, ze verstoren alles hier met die zeik.

Sowieso verstoort Amerika alles. Een grote stoorzender, en als ik over Amerika praat heb ik het over de top. En hoe de top alles bepaald daar. En zo zijn er meer toppen die foute zaken bepalen.
pi_36788301
Ik ga zo even naar mijn oma, even bijpraten

Ik wil nog een ding zeggen. Ik ga verder met mijn training. Er komt een tijd dat ik alles kan inzien wat mensen voor plannen hebben. Plannen die op hoger niveau gemaakt worden kan ik inzien en dan gooi ik alles op internet.

Alles ga ik openbaar maken. Is het straks zo dat Amerika plannen heeft, dan staat het online voordat het plan uitgevoerd kan worden. En dan niet alleen Amerika, wereldwijd gaat dat gebeuren. De grootste schandalen komen aan het daglicht nog.

Alle plannen gooi ik online. Alle plannen die een bedreiging kunnen vormen gaan openbaar gemaakt worden.

Omdat ik toegang kan krijgen tot alles nog. Alles dus

En dan zul je zien dat er hier grondig met de bezem door alles gegaan wordt. De wereld is altijd vervuild geweest en dat heeft altijd directe consequentie gehad op mijn hele gevoel en alles dat in me zit, omdat ik direct verbonden ben aan het systeem.

En juist doordat ik verbonden ben tot het grote systeem, kan ik ook overal toegang tot verschaffen wat zich in het systeem bevindt. Ik kan in de toekomst toegang krijgen tot alles dus.

En ik bewandel het pad gewoon rustig verder zonder haast.

Geloof me maar op mijn woord dat alles nog geregeld gaat worden zoals het hoort. Dat is mijn beroep en werk en functie. En ik neem mijn functie serieus.

Hoogste generaal dus. En als je de hoogste generaal bent dan is het niet zo dat er iemand boven je staat. Dan ben je de hoogste macht en dan bepaal je ook wat er gebeurt overal.

Heb mijn macht terug nu. De macht is afgenomen geweest maar ik ben helemaal back in business om het maar zo te zeggen

Helemaal terug en klaar om keihard aan de slag te gaan

En dan ben ik nu een uurtje weg naar mijn oma, bijpraten een beetje. Sigaretje roken en dan doe ik het rustig aan.
pi_36788351
Ik zal voortaan alles schrijven in filosofie, mijn bezigheden. En het is zeker the thruth en het is zeker waar

Ik weet nu pas wie ik ben en wat me te doen staat

Dit is om te ouwehoeren ook, dus ik laat het topic met rust, het is ook vaak een mededeling richting de wereld die ik breng. Om te waarschuwen wat op het spel komt te staan.

Waarschuwen voor de mensen die zich zorgen moeten maken, en voor de mensen die het prettig zullen vinden een presentje geven, mensen laten verheugen dat er veranderingen komen nog overal

En nu ben ik dus even weg

Kan best zonder het toetsenbord

Maar internet mag er geen uren uitliggen want dan ga ik met spullen gooien
pi_36788436
Je bent gewoon een fok!junk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36790845
En ja hoor!!!! Gooi ik nog een laag verf over de picknicktafel omdat er eergister een regenbui overheen kwam....... begint het nu weer te regenen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36790955
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:28 schreef nokwanda het volgende:
Je bent gewoon een fok!junk
Inderdaad, maar dat komt door al die leuke mensen hier En ook door fok! zelf natuurlijk

Maar ik kan dus echt ook leven naast internet hoor.

Ben net even bij mijn oma geweest en dan praat ik met haar en dan leg ik haar zaken uit en dan is ze dankbaar dat ik dat doe. Ik probeer dan te achterhalen waarom ze bepaald gedrag vertoont en help haar op weg.

En dan vertel ik ook waar ik mee bezig ben.

Was even ontspannend, vogel laten vliegen en dan praat ik met die vogel Alsof die vogel Nederlands verstaat, soms lijkt het net alsof die dwerg-papegaai precies in de gaten heeft wat ik vertel En dan probeert hij terug te praten, dan hoor je gewoon dat ie bezig is met pogingen te doen tot praten Soms probeer ik mijn hond te laten praten, maar dat lukt nog niet. Via gedachtes lukt het wel. Ik kan mijn hond via gedachtes in slaap brengen, en mijn hond antwoord ook terug in gedachtes. Enige dat me niet lukt is hem kalmeren als hij helemaal over de rooie in paniek is. Maar mijn hond geneest ook nog wel, af en toe is hij dol maar dat komt nog goed. Honden kunnen lekker rusten altijd, soms ligt hij helemaal in trance op de bank

Ben kalm nog en rustig, ik ga soms een versnelling terug en soms vooruit, ik weet goed te schakelen. Ook van belang, precies weten welke versnelling nodig is.

En zo benader ik het allemaal op mijn eigen manier

Weet ff niets te vermelden maar dat komt later wel, als ik straks niets meer kan verzinnen dan ga ik iets zoeken om mijn aandacht op te richten.

Straks ff koffie of thee zetten nog, sigaar roken ook. Rustig aandoen, misschien film kijken, muziek erbij. En zo zal er in de toekomst meer bij moeten komen om te doen. Uitbreiden van hobby's en interesses ook wel

Het leven heeft genoeg te bieden
pi_36791042
Ben even buiten muziek luisteren nu

ff weg van de computer en het lichaam laten ontspannen, merk dat het lichaam nog in juiste balans moet komen. Ik voel spanningen nu ik hier zit. Geen spanning in het hoofd maar spanning in het lichaam. Alsof de spieren teveel spanning hebben erop. Kan liggen aan de zithouding hoewel deze stoel naar achteren kan leunen dus ik zit half liggend nu Naar achteren dus.

Bij ontspanning gaat het ook om het lichaam. Dus daar ga ik nu ff rekening mee houden.

Tot zo
  zondag 9 april 2006 @ 14:29:46 #166
91333 displission
pi_36791516
Het weer weet gewoon niet wat het wil, het wordt denk ik wel tijd om de bloemetjes buiten te zetten..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 9 april 2006 @ 14:30:38 #167
91333 displission
pi_36791532
Sight_key heb je misschien ff zin om op msn te komen, of jij nowkanda..?? of vampje misschien..als je er nog bent tenminste?
pi_36791565
Nu ff niet, ben heel ff met andere dingen bezig. MSN staat sowieso weinig aan. Wie weet dat ik google messenger wel ga aanzwengelen nog. MSN is niet een programma waar ik graag gebruik van maak namelijk

Wie weet dat ik wel vaker google messenger ga gebruiken. Sowieso ga ik in de toekomst helemaal afstappen van microsoft.

Op een wereld die draait op windows is dus echt niet alles mogelijk.

Een toekomst die draait op windows crashed iedere dag

Maar goed, ik heb een andere spreuk in de aanbieding.

" Als je zin hebt, gaat het vanzelf".

Als je ergens zin in hebt dan gaat het vanzelf. Net met mijn broer over gehad, hij is aan het sporten, ik wacht nog ff totdat ik zin heb in sporten. Ga ik nu met tegenzin sporten dan vergaat me de hele zin van sporten.
  zondag 9 april 2006 @ 14:34:05 #169
91333 displission
pi_36791620
Zo heb jij een wijsheidspil op?
  zondag 9 april 2006 @ 14:34:49 #170
91333 displission
pi_36791636
the red one hey?
  zondag 9 april 2006 @ 14:35:08 #171
91333 displission
pi_36791644
ik neem altijd de groene hihi
pi_36791648
Merk dat ik ook zenuwachtig wordt van online zijn nu, dus ik ga sowieso even wat anders doen. Ga ik nu msn aanzetten of een ander programma dan is het toch geen gesprek wat lekker gaat vanwege het nerveuze karakter hier.

Nerveus een beetje dus, niet veel nerven. Het gaat. Zet dat wel van me af zometeen.
pi_36791681
Displission, ik ben aan het doorbreken Ik breek door alles heen en het komt naar beneden vallen. Het valt dus echt naar beneden. Ik krijg vaker inzichten de hele tijd, dan voel ik dat iets op de plek valt de hele tijd. Ben ook bezig om mijn leven verder op een rijtje aan het zetten, ik ben terug aan het kijken vaker, ik wil mijn hele leven op een rijtje zetten, het leven tot nu toe. En dan ga ik helemaal terug naar het begin zodat het echt allemaal een rechte lijn is.

Ik heb dat beweerd vaker, dat de wijsheid naar beneden komt vallen en recht in je hoofd en bewustzijn terecht kan komen.

De hele wiskunde en alles in het hoofd zonder te leren.

Doet weer goed om het van me af te schrijven nu

Wordt rustig van het schrijven

Schrijven zorgt voor rust, omdat het vanuit mijn hoofd eruit komt. De enige manier om op te ruimen in het hoofd is door te schrijven. Plaats maken zodat er ook steeds nieuwe informatie kan binnen stromen

Wijsheid, tis niet moeilijk om de wijsheid in pacht te krijgen, je kunt het zo krijgen, het valt zo naar beneden. En dan is leren niet meer nodig, dan is het weten
  zondag 9 april 2006 @ 14:37:17 #174
91333 displission
pi_36791719
Je mag ook wel Marcel zeggen hoor
  zondag 9 april 2006 @ 14:38:21 #175
91333 displission
pi_36791747
maar sight key..wie is er dan nog hier..? Als jij weg gaat..?? Laat je horen aub!??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')