![]()
Ik zat ook ff buiten te roken net, hier begint het warmer te worden en de zon breekt door.
Wat is een bitro-set ook alweer? Ken de naam wel maar weet niet wat het precies is.
Heb ondertussen mijn code schrift naar beneden gehaald, vandaag wil ik zeker 5 pagina's cijferen, wie weet 10 of nog meer, ligt eraan hoe snel het gaat, gisteren binnen een paar minuten een heel vel volgeschreven. Heb sterk het idee dat ik straks het klimaat kan bepalen met de codes. Alles kan bepaald worden met codes.
En dan kan Amerika die dure installatie afschrijven en er een hotel van bouwen.
Mijn code staat boven alle codes
![]()
En weet je wat het leuke is, het is gewoon leuk
![]()
Het wordt een mooie lange lente dit jaar. Dit wordt zeker nog een mooie lente. Het hele klimaat zal ideaal gaan worden nog.
Gisteren wilde dus een of ander iemand inbreken in mijn hoofd, ik kan nu zeggen dat John de Mol dat was maar dat weet ik niet. Ik was aan het oefenen met telepathie en was bezig over hoe Talpa alsnog succesvol kan worden en ik kreeg dus echt antwoord en vragen voorgeschoteld.
Dat was rond 22:00 toen ik op de bank ging hangen. En toen werd steeds verder gevraagd zodat ik dingen prijs moest geven en ga zo door. En ineens begon ik mijn hele gedachtengoed open en bloot te geven. Maar dat wilde die ander dus ook, die wilde alles weten in een keer. Zodat ik mijn zicht en verstand verloor door het af te staan. Als ik mijn verstand weggeef dan word ik dus blind. Dan zie ik niets meer. Laat dan de Mol maar blind worden, die voegt toch niets toe
![]()
En een mol is van nature blind, snap uberhaupt niet waarom hij zicht heeft. Hij heeft geen zicht. Maar goed, toch ziet hij.
En toen werd het zwart voor de ogen, mijn hele zicht verdween dus. Heb toen meteen het contact afgebroken omdat ik dus echt geen Mol wil zijn. Ik bedoel, ik wil niet blind zijn. Ik moet dus zeker beter gaan opletten maar ik heb vanzelf bescherming in het hoofd. Die bescherming zat er altijd in, dus in principe loopt het altijd goed af, wat er ook gebeurt
![]()
Heb nog een lange weg te gaan maar het wordt steeds mooier en mooier. Het gaat nog echt mooi worden, dit is nog het begin en ik ben 's morgens nog te moe en moet nog te veel moeite doen om op te starten. Maar er komt nog een tijd dat ik monter en fris het bed uit stap, is nu al bijna zo maar het kan nog altijd beter afgesteld worden. Verder tunen ook
![]()
Ik wil mezelf helemaal tunen. Echt tunen, tunen is super okey
![]()
Nee, dat is echt okey, als je helemaal goed bent afgesteld en getuned dan is het gewoon super de luxe
![]()
Toch, laatste 8 dagen constant wakker om 0800 ongeveer, dat doet een mens dus echt goed. Het voelt gewoon goed ook. Lekker constant en ritmisch in het leven staan.
Doe me ff het hemd uit, de verwarming staat hoger.
Ik ga dus ook an die production vandaag, cijferen vooral. De cijfers stromen eruit alsof het niets is. En ik weet dat het de juiste cijfers zijn. Die cijfers voelen nogmaals aan alsof het een rots in de branding is. Die cijfers voelen echt goed kan ik je zeggen
![]()
De cijfers stromen ook als een regenbui soms, maar ook dat vallen van cijfers kan nog altijd beter. Dat het allemaal perfect op de plek gaat vallen allemaal. Picture perfect
Die opleiding accountancy is de beste keuze geweest die ik ooit gemaakt heb, zonder die opleiding was ik nooit zover gekomen, en ook mijn stage was de beste stage. Mijn hele leven is gelopen zoals het moest
![]()
Kom ik nu pas achter. Altijd had ik commentaar maar het is gegaan zoals het moest gaan en het is goed gegaan. Ondanks pieken en dalen.
Maar die rechte lijn komt nog wel
![]()
Heb er zin in
![]()
Ik wens jou ook een prettige dag en veel plezier
![]()
Ik ga dus echt vandaag lekker ontspannen goed bezig zijn. Constructief bouwend richting een betere toekomst
[ Bericht 2% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 10:30:45 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.