abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36777070
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:40 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Nog ff doorbijten dus

En dan kun je weer vrij lopen. Volgens mij is dat toch een flink gewicht dat je moet meeslepen of niet?

Een bowlingbal of zwaarder of lichter?
ben nu al meer als 15 kilo aangekomen... Maar tkind zal straks, als ie een beetje op zn voorgangers lijkt... ongeveer 7 pondzijn
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36777086
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:40 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nils eigenlijk
Ik zie iemand met slechte smaak, ik heb wat tegen die man. Eerder vanwege zijn smaak en de manier waarop hij tv brengt.

En dat hij andere zenders aan het verzieken is, en niets doet toevoegen op zijn eigen zender.

En dan laat hij een kind opgroeien tussen 4 muren en laat hij de moeder roken en niet bewegen en hij neemt geen verantwoordelijkheden. Hij koopt maar wat en doet maar wat en ga zo door. Ik bedoel dus, hoe ver ga je met tv. Die man weet geen grenzen aan te brengen maar sowieso is die hele zender waardeloos. Mijn vader noemt het altijd een homo-zender En daar geef ik hem groot gelijk in.

En slechte smaak dus. Totale wansmaak heeft die man. Ik vind die man ook geen zakenman, ik noem hem een c-product. Maar goed, je hoeft geen kwaliteit te bieden om geld te verdienen schijnbaar. Zelfs de grootste flop kan een succes worden. Maar hoe lang kun je succesvol zijn op die manier??

Talpa. Volgens mij verliest die zender nog een keer alle kijkers. Is maar beter ook. Kunnen ze weer spongebob gaan uitzenden daar.

Kunnen die presentatoren op knieeën terug naar hun oude zender. Kunnen ze gaan smeken voor een 2e kans.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 08-04-2006 21:49:09 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36777116
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:41 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ben nu al meer als 15 kilo aangekomen... Maar tkind zal straks, als ie een beetje op zn voorgangers lijkt... ongeveer 7 pondzijn
15 kilo is veel. Ik ben 20 kilo zwaarder vergeleken met 6 jaar geleden. Van 66 naar 86 kilo gegaan.

Dus hier moet ook 15 eraf nog. Of 11 kilo. 75 kilo is goed.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36777283
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:43 schreef Sight_key het volgende:

[..]

15 kilo is veel. Ik ben 20 kilo zwaarder vergeleken met 6 jaar geleden. Van 66 naar 86 kilo gegaan.

Dus hier moet ook 15 eraf nog. Of 11 kilo. 75 kilo is goed.
de een komt bijna niets aande ander heel veel... Ik schommel een beetje...
De eerste keer tussen de 25 en 30de tweede ongeveer 12de derde ook weertegen de 20en nu is het maar afwachten ....

En dan moet heter straksook weer afja
pi_36777526
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

de een komt bijna niets aande ander heel veel... Ik schommel een beetje...
De eerste keer tussen de 25 en 30de tweede ongeveer 12de derde ook weertegen de 20en nu is het maar afwachten ....

En dan moet heter straksook weer afja
Gaat er wel vanaf of niet? Hier gaat dat ook nog ervan af die overtollige kilo's.

Ik ga offline nu. Lang genoeg geweest. Genoeg klaagtopics over Talpa en dan ga ik daar morgen verder op in.

De mol, je zult die naam maar als achternaam hebben. Willeke Alberti heet trouwens helemaal geen Alberti. Ze wilde zich beter voordoen dan ze werkelijk is en heeft een andere naam aangenomen. Die andere Alberti, de broer van Willeke die heet ook niet zo, die vond zijn nep naam zelfs zo okey dat hij zijn kind zo noemde bij de voornaam.

Trieste mensen, zo zie je maar weer. Het zit in de familie daar.

Onkruid groeit waar het niet laten kan.

Ben weg nu

I love this game

Keihard dwars door het bot als het moet. En geen stoppen aan. Alles voor het goede doel

Dag en tot morgen
pi_36777621
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Gaat er wel vanaf of niet? Hier gaat dat ook nog ervan af die overtollige kilo's.

Ik ga offline nu. Lang genoeg geweest. Genoeg klaagtopics over Talpa en dan ga ik daar morgen verder op in.

De mol, je zult die naam maar als achternaam hebben. Willeke Alberti heet trouwens helemaal geen Alberti. Ze wilde zich beter voordoen dan ze werkelijk is en heeft een andere naam aangenomen. Die andere Alberti, de broer van Willeke die heet ook niet zo, die vond zijn nep naam zelfs zo okey dat hij zijn kind zo noemde bij de voornaam.

Trieste mensen, zo zie je maar weer. Het zit in de familie daar.

Onkruid groeit waar het niet laten kan.

Ben weg nu

I love this game

Keihard dwars door het bot als het moet. En geen stoppen aan. Alles voor het goede doel

Dag en tot morgen
dr zal hardvoor gewerkt moeten worden!
Ik ga ook zo... lekker ff in bad liggen meteenboekkie en zonder wijntje!
pi_36780314
Over hard werken gesproken. Ik had vandaag een boel plannen.
Ik had ook een vlechtafspraak. cornrow (dunne banen over het hoofd invlechten) Moest het worden werd me over de foon verteld. Da's lekker snel gefixed.

Alleen vertelde mevrouw er niet bij dat ze haar haar een tikkie fout had laten ontkroezen en dat ze nu het kapsel had van een chemopatient. Daar kon ik met de beste wil ter wereld geen cornrows van maken. De l;angste pluk was 1,5 cm. En dat was maar een enkele pluk.
Ik kon er hooguit allemaal losse vlechtjes van maken.
Is duurde en duurt beduidend langer. 10 uur om precies te zijn, want ik moest nephaar invlechten in die kleine plukjes en dat moet heel dunnetjes want anders valt het er zo weer uit als het eigen haar zo kort is.

Dat was dus mijn dag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36785024
Pffff....lekker is dat!

Vampje is nog even naar dr stamkroegje geweest... Allemaal lieve mensjes die ik al heel lang niet gezien had....
Doet een mens goed!
pi_36785243

Good morning!!!!!

Nokwanda ik had je al gemist hier, maar je was dus vlechten zo te horen

Gisteren in bed 1 groot vel cijfers liggen opgeschrijven en dat ging me toch van een leien dakje. Ze vlogen uit de pen Ging dus echt lekker, cijfer cijfer cijfer

Nu tijd voor koffie en helemaal bijkomen dus, dan ga ik vandaag ook flink pushen

Push the limits

Eerst maar eens nieuwe koffie zetten en dan komt dat helemaal goed
pi_36785244
quote:
Op zondag 9 april 2006 05:25 schreef vamperotica het volgende:
Pffff....lekker is dat!

Vampje is nog even naar dr stamkroegje geweest... Allemaal lieve mensjes die ik al heel lang niet gezien had....
Doet een mens goed!
Af en toe eruit doet zeker goed
pi_36785276
quote:
Op zondag 9 april 2006 05:25 schreef vamperotica het volgende:
Pffff....lekker is dat!

Doet een mens goed!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36785283
quote:
Op zondag 9 april 2006 08:22 schreef Sight_key het volgende:

Good morning!!!!!

Nokwanda ik had je al gemist hier, maar je was dus vlechten zo te horen

Gisteren in bed 1 groot vel cijfers liggen opgeschrijven en dat ging me toch van een leien dakje. Ze vlogen uit de pen Ging dus echt lekker, cijfer cijfer cijfer

Nu tijd voor koffie en helemaal bijkomen dus, dan ga ik vandaag ook flink pushen

Push the limits

Eerst maar eens nieuwe koffie zetten en dan komt dat helemaal goed
Yep.... de hele dag vlechten. En nu ben ik zo stijf en stram als een oude vrouw.
En vanaf het moment dat de deur niet uit kwam regende het hier gister

Maar nu schijnt het zonnetje. Het ziet er stralend uit. Dus ik ga al heel erg vroeg aan de slag met alles waar ik gister niet aan toe kwam. Dus echt heel erg veel zul je me vandaag ook niet zien hier.
Ik moet trouwens wel een hoofddoek opdoen. Ik had allemaal verf in mijn haar en ik kreeg het er haast niet uit.

Nu idd eerst maar es koffie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36785297
quote:
Op zondag 9 april 2006 08:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Yep.... de hele dag vlechten. En nu ben ik zo stijf en stram als een oude vrouw.
En vanaf het moment dat de deur niet uit kwam regende het hier gister

Maar nu schijnt het zonnetje. Het ziet er stralend uit. Dus ik ga al heel erg vroeg aan de slag met alles waar ik gister niet aan toe kwam. Dus echt heel erg veel zul je me vandaag ook niet zien hier.
Ik moet trouwens wel een hoofddoek opdoen. Ik had allemaal verf in mijn haar en ik kreeg het er haast niet uit.

Nu idd eerst maar es koffie
Hier is het bewolkt en koud buiten

Ik ga denk ik verder met schrijven vandaag. Uitwegen zoeken nog.

Alvast succes voor vandaag

Ik probeer iets nieuws te verzinnen vandaag, maar eerst koffie inderdaad

Lekkere koffie

Kijken of ik mezelf nog verder kan ontleden ook. Gisteren dacht ik dat ik mijn -3 afwijking aan de ogen kan herstellen door gewoon beter de ogen te gebruiken, maar wat daarvan waar is weet ik niet
pi_36785303
En wat muziek om mee te beginnen ook

Moet het ritme van vandaag vinden nog, maar dat komt wel. Nog steeds moeite met opstarten hier. Dus ik geef nog een goede zwengel hier

Even stevige hakkuh muziek opzetten, luister ik nog steeds, om in het ritme te komen ook

Dus ik zeg nog een keer!!!!!

An die production!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_36785743
an die production ja.

inmiddels geheel gedecoreerde bistroset staat al buiten. Maar mijn god.... wat is het koud
Ik mag me wel even flink inpakken voor ik daar bezig ga. Mijn tieten vroren er haast af net toen ik dat setje buiten neer zette in mijn nachtponnetje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36785850

Ik zat ook ff buiten te roken net, hier begint het warmer te worden en de zon breekt door.

Wat is een bitro-set ook alweer? Ken de naam wel maar weet niet wat het precies is.

Heb ondertussen mijn code schrift naar beneden gehaald, vandaag wil ik zeker 5 pagina's cijferen, wie weet 10 of nog meer, ligt eraan hoe snel het gaat, gisteren binnen een paar minuten een heel vel volgeschreven. Heb sterk het idee dat ik straks het klimaat kan bepalen met de codes. Alles kan bepaald worden met codes.

En dan kan Amerika die dure installatie afschrijven en er een hotel van bouwen.

Mijn code staat boven alle codes

En weet je wat het leuke is, het is gewoon leuk

Het wordt een mooie lange lente dit jaar. Dit wordt zeker nog een mooie lente. Het hele klimaat zal ideaal gaan worden nog.

Gisteren wilde dus een of ander iemand inbreken in mijn hoofd, ik kan nu zeggen dat John de Mol dat was maar dat weet ik niet. Ik was aan het oefenen met telepathie en was bezig over hoe Talpa alsnog succesvol kan worden en ik kreeg dus echt antwoord en vragen voorgeschoteld.

Dat was rond 22:00 toen ik op de bank ging hangen. En toen werd steeds verder gevraagd zodat ik dingen prijs moest geven en ga zo door. En ineens begon ik mijn hele gedachtengoed open en bloot te geven. Maar dat wilde die ander dus ook, die wilde alles weten in een keer. Zodat ik mijn zicht en verstand verloor door het af te staan. Als ik mijn verstand weggeef dan word ik dus blind. Dan zie ik niets meer. Laat dan de Mol maar blind worden, die voegt toch niets toe En een mol is van nature blind, snap uberhaupt niet waarom hij zicht heeft. Hij heeft geen zicht. Maar goed, toch ziet hij.

En toen werd het zwart voor de ogen, mijn hele zicht verdween dus. Heb toen meteen het contact afgebroken omdat ik dus echt geen Mol wil zijn. Ik bedoel, ik wil niet blind zijn. Ik moet dus zeker beter gaan opletten maar ik heb vanzelf bescherming in het hoofd. Die bescherming zat er altijd in, dus in principe loopt het altijd goed af, wat er ook gebeurt

Heb nog een lange weg te gaan maar het wordt steeds mooier en mooier. Het gaat nog echt mooi worden, dit is nog het begin en ik ben 's morgens nog te moe en moet nog te veel moeite doen om op te starten. Maar er komt nog een tijd dat ik monter en fris het bed uit stap, is nu al bijna zo maar het kan nog altijd beter afgesteld worden. Verder tunen ook Ik wil mezelf helemaal tunen. Echt tunen, tunen is super okey Nee, dat is echt okey, als je helemaal goed bent afgesteld en getuned dan is het gewoon super de luxe

Toch, laatste 8 dagen constant wakker om 0800 ongeveer, dat doet een mens dus echt goed. Het voelt gewoon goed ook. Lekker constant en ritmisch in het leven staan.

Doe me ff het hemd uit, de verwarming staat hoger.

Ik ga dus ook an die production vandaag, cijferen vooral. De cijfers stromen eruit alsof het niets is. En ik weet dat het de juiste cijfers zijn. Die cijfers voelen nogmaals aan alsof het een rots in de branding is. Die cijfers voelen echt goed kan ik je zeggen De cijfers stromen ook als een regenbui soms, maar ook dat vallen van cijfers kan nog altijd beter. Dat het allemaal perfect op de plek gaat vallen allemaal. Picture perfect

Die opleiding accountancy is de beste keuze geweest die ik ooit gemaakt heb, zonder die opleiding was ik nooit zover gekomen, en ook mijn stage was de beste stage. Mijn hele leven is gelopen zoals het moest

Kom ik nu pas achter. Altijd had ik commentaar maar het is gegaan zoals het moest gaan en het is goed gegaan. Ondanks pieken en dalen.

Maar die rechte lijn komt nog wel

Heb er zin in

Ik wens jou ook een prettige dag en veel plezier Ik ga dus echt vandaag lekker ontspannen goed bezig zijn. Constructief bouwend richting een betere toekomst

[ Bericht 2% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 10:30:45 ]
pi_36785948
Wat een verhaal, maar ik schrijf het dus allemaal omdat het nodig is om te schrijven. Door het op te schrijven valt weer wat anders op de plek

Daarom blijf ik schrijven, zodat het allemaal op de plek gaat vallen. En daarom blijf ik cijferen, omdat ook alle cijfers op de plek moeten en gaan vallen.

6 uit 49. Yess.....6 goed in de lotto. En dan bouw ik een feestje op fok!.

Het gaat niet eens zozeer om de lotto, het gaat om het hele universum en nog meer. Het hele geheel dus. Alles. Alles moet op de plek vallen.
pi_36786076
Zo, even op adem komen.

Rust in de tent

Eindelijk rust. Het gevecht is ver over. Het is bijna afgelopen. En dan is het bouwen. Niet meer vechten maar bouwen.

Afbreken is ver voltooid, en na afbraak komt opbouw

Er valt hier en daar nog wat te slopen, maar dat gaat vanzelf als ik het pad blijf bewandelen. Ik hoef geen moeite meer te doen. Ik sloop vanzelf alles eruit dat er niet in hoort. En ik bouw straks vanzelf alles op dat wel erin past.

En zo bouw ik dit universum en deze wereld op, zoals ik het wil en zoals het hoort

Deze post is post nummer 999 onder sight_key. 999 is een mooi getal

10:44 is ook mooi. 2 vieren is prachtig. Het getal 4 is ook mooi. Maar alle getallen hebben nut, dus alle getallen zijn mooi. Zelfs een getal dat geen nut heeft dat is mooi, dan is het mooi om dat getal af te zwakken. Dan is het een uitdaging om het getal aan te pakken
pi_36786085
Mogguh
pi_36786101
Good morning!!!

Alles beter met je??
pi_36786134
quote:
Op zondag 9 april 2006 10:44 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
zei je dat om een uur of 5 vanochtend ook niet?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36786226
quote:
Op zondag 9 april 2006 10:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

zei je dat om een uur of 5 vanochtend ook niet?
yup... En daarna ben ik rond 7 uur wakker geweest, rond half 9 enerrond 10 uur maar uitgegaan

En nupuinruimen!
pi_36786254
quote:
Op zondag 9 april 2006 10:45 schreef Sight_key het volgende:
Good morning!!!

Alles beter met je??
was gister echt goed.... oprechte belangstelling van mensen die ik al heel lang niet had gezien....
Wel raar om te horen dat je rust uitstraalt en sowieso wel straalt....
Had eigenlijk zoeits van...Had ik misschien toch maar wat poeder opgedaan!

Nu dat gevoel nog vasthouden!

( nee, niet van de poeder..)
pi_36786373
quote:
Op zondag 9 april 2006 10:54 schreef vamperotica het volgende:

[..]

was gister echt goed.... oprechte belangstelling van mensen die ik al heel lang niet had gezien....
Wel raar om te horen dat je rust uitstraalt en sowieso wel straalt....
Had eigenlijk zoeits van...Had ik misschien toch maar wat poeder opgedaan!

Nu dat gevoel nog vasthouden!

( nee, niet van de poeder..)

Fijn om te horen. Vooral vast houden, maar je kunt het ook laten stromen. Laten stromen kan ook helpen.

Ik zat net ff buiten en dacht bij mezelf: " Hehe, eindelijk rust".

Maar het is nog steeds niet de rust die ik verlang in het leven. Het is rustiger, veel rustiger maar het kan nog altijd rustiger. Hier en daar zit er nog een storing in.

Maar geen enkele storing is voor mij te complex

Zometeen ff muziekje luisteren en dan doe ik het iets rustiger aan allemaal. Hoewel ik toch door blijf gaan

Zometeen verder in mijn fotoboek, ik ga daar gewoon een lange tekst schrijven. Die web-log laat ik weer rusten want daar komt toch geen kip naar toe. Blijf liever hier rondhangen. Hier is genoeg te beleven op virtueel gebied. Op fok! dus

Kijken wat er vandaag nog uit het toetsenbord komt

Ben altijd benieuwd hoe ik de dag doe eindigen. Volgens mij wordt het vandaag een rustige etappe Vol ontspanning, het is nu 11:02 en het gaat nu al de juiste richting op. Met een beetje schrijven en aanpassen en ontspannen hier en daar. Komt het helemaal goed.

Alles komt goed

Straks sowieso nog een code schrijven uit ontspanning geschreven, een luchtige code. Kijken of dat nog storingen kan opheffen.

Lucht

Een code die staat voor zicht komt ook nog in de toekomst. Wie weet hoef ik niet eens de ogen te laten laseren, dat ik mijn ogen zelf doe aanpassen. Dat mijn lichaam zichzelf doet herstellen.

En dan ben ik zo ambitieus dat ik codes wil schrijven tegen kanker en aids en alle andere mogelijke aandoeningen. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Maar ik denk dat ik alles kan bepalen met codes en taal. Dat er straks helemaal geen ziekenhuizen meer nodig zijn.

Maar dan wil ik geen valse hoop geven, ik bewandel het pad nu en het pad zegt me wat ik moet doen. Alles wat ik schrijf dat schrijf ik omdat ik het pad bewandel.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 11:05:30 ]
pi_36786432
T laten stromen doe ikwel als ik me daar zekerder over voel! Nu wil ik het nog ffvasthouden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')