quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een beetje groffe griet roept: ik doe niet aan bloemetjes... alleen aan bomen... Laat zien die stam.
dat topic is kun je afleiden uit mijn vorige post helaas volquote:Op maandag 10 april 2006 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dat gedaan heeft maar blijkbaar is ie weggelopen. Of hij is vanzelf opgelost. Kan ook nog. Dat topic staat hier toch nog ergens.
Da's waar......maar dan moeten we wel héél vroeg weg......en op de fiets heen betekent automatisch ook op de fiets terug en vice versa.......quote:Op maandag 10 april 2006 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Shorty is bijna groot genoeg om zelf te fietsen
quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een beetje groffe griet roept: ik doe niet aan bloemetjes... alleen aan bomen... Laat zien die stam.
En je wilde m nog wel je zielverkopen...quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef Sight_key het volgende:
Heb ff geslapen op de bank
Damn ik ben soms zo moe, komt omdat ik gisteren zo druk was.
En misschien heb ik de duivel wel uitgedreven door Satan-kreten te doen
Nee, af en toe zeg ik maar watquote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En je wilde m nog wel je zielverkopen...
Zeg............Rivella..............houdt jij je eens een beetje inquote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 14:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zeg............Rivella..............houdt jij je eens een beetje in![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:24 schreef Sight_key het volgende:
Was net even dapper
Het programma op hoger niveau programmeren J7 variant durfde ik zelfs te openenSoms ben ik nog bang voor bash-reacties.
Maar ik ben dapper en moedig
Zo lekker spa-water nuAlcohol-vrij bier ben ik vanaf gestapt. 84,8 is mijn gewicht en door water te drinken gaat dat straks richting de 80. Alcohol-vrij zitten ook teveel calorien in.
Als alles een code heeft vraag ik me af wat.......quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nope dat ga je niet snel redden met alleen water! S P O R T E N is the keyword
(code 15456d157ff4)
Sporten komt welquote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nope dat ga je niet snel redden met alleen water! S P O R T E N is the keyword
(code 15456d157ff4)
tssssssssquote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef draculettetje het volgende:
hallo hallo!
hier ben ik weer eens, het wordt nu echt tijd dat ik een computer in het nieuwe huis heb!
vanaf vrijdag totaan vanmorgen geweest daar en nu schiet het allemaal echt op!
nog heeeeeeeeel even dan kunnen we er wonen!
en hoe was het hier? heb nog niet bijgelezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |