Goedemorgen....quote:Op maandag 10 april 2006 09:34 schreef Sight_key het volgende:
Guns N' Roses - Get in the ring
En zo gaat de trein weer verder![]()
pfff.....quote:Op maandag 10 april 2006 09:29 schreef Sight_key het volgende:
![]()
Goede morgen.
Van 21:00 tot 09:00 geslapen
![]()
Helemaal bijgetankt
k zou ook wel meer willen slapen.... De een paar weken ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 10:07 schreef Sight_key het volgende:
Guns N' roses
5 uur slapen is veels te weinig. 8 uur is goed maar 12 uur is ook soms nodig
Onrust zorgt misschien dat je niet kunt slapen.quote:Op maandag 10 april 2006 10:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
k zou ook wel meer willen slapen.... De een paar weken ofzo
Da's vast om er weer helemaal opnieuw aan te wennenquote:Op maandag 10 april 2006 10:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
pfff.....
heb maar liefst 5uurtjes en een beetje geslapen vannacht.....
ik lig liever wakker van een klein monsterdanvan een groot piekermonsterquote:Op maandag 10 april 2006 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vast om er weer helemaal opnieuw aan te wennen![]()
Tis eigenlijk gemeen. ipv er nog een beetje van te kunnen genieten voor zolang het kleine monster er nog niet is maken piekerhormonen en andere kleine ongemakken het slapen lastig. En als dat niet het geval is dan heb je wel grapjassen die je 's nachts wakker bellen.
Als je ze klein koopt valt het mee ja......quote:Op maandag 10 april 2006 11:54 schreef displission het volgende:
he lekker ding..ja jij daar..vandaag maar eens de bloemetjes buiten zettenplantjes zijn volgens mij niet zo duur in een tuincentrum toch.. ?
Shorty is bijna groot genoeg om zelf te fietsenquote:Op maandag 10 april 2006 12:36 schreef gaai het volgende:
[..]
Als je ze klein koopt valt het mee ja......
G'middag mensen.....![]()
'k ben m'n fiets aan het pimpen......nou ja, ik wil m'n opoefiets verkopen en er een fiets met versnellingen voor kopen....dus kinderzitje en mandje op m'n semi-race-fiets aan het frummelen en kijken of dat ook gaat.......dan hoef ik niet meteen persé een andere fiets te kopen om shorty op de fiets naar en van school te karren.......![]()
Maar goed, da's ff afwachten nog.....vanmiddag eerst maar's een proefritje in de wijk maken voordat we aan het hele stuk naar school beginnen......
Iemand die weet hoe het is afgelopen met die jongen die 6maanden niks at?quote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef outcast_within het volgende:
[quote:Op maandag 10 april 2006 01:35 schreef Drugshond het volgende:
Gevonden. : Boeddha jongen mediteert al 6 maanden zonder voedsel
Er is geen deel #02 (tenminste nog niet)]
Ok jammer kan ik niet vragen of iemand al wat meer weet van die zaak.bonke die het topic volmaakte
Geen idee hoe die dat gedaan heeft maar blijkbaar is ie weggelopen. Of hij is vanzelf opgelost. Kan ook nog. Dat topic staat hier toch nog ergens.quote:Op maandag 10 april 2006 13:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe het is afgelopen met die jongen die 6maanden niks at?
quote:Op maandag 10 april 2006 11:54 schreef displission het volgende:
he lekker ding..ja jij daar..vandaag maar eens de bloemetjes buiten zettenplantjes zijn volgens mij niet zo duur in een tuincentrum toch.. ?
Een beetje groffe griet roept: ik doe niet aan bloemetjes... alleen aan bomen... Laat zien die stam.quote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeie openingszin. Een griet met een beetje humor sleept je gelijk mee de struiken in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |