Niet rokers die meeroken daarvan kan ik best voorstellen dat ze het niet goed vinden dat ze rook inademen, het is toch slecht als je meerookt, net zoals het slecht is wanneer je rookt. En dan hebben niet rokers zeker recht om te stappen op een gezonde manier zodat ze ook thuis komen met schone kleren. Maar dan moeten ze maar een oplossing vinden dat beide partijen iets krijgen.
Ik ben niet blij dat ik rook, logisch ben ik niet blij dat ik rook, het is op dit moment mijn enige slechte gewoonte nog, daarom zou ik bijna zeggen, laat de rokers buiten een sigaret roken. Dat ze maar ff buiten gaan staan inplaats van dat ze in de kroeg roken. Kleine moeite dat ze even buiten gaan staan, kunnen ze net zoals het op stations is bij een rookpaal gaan staan, van mijn part nemen ze het bier mee naar buiten in een plastic beker en kunnen ze praten met elkaar als ongezonde mensen
![]()
Als ik ergens op bezoek ben doe ik dat ook altijd. Dan ga ik uit fatsoen buiten roken. Zelfs al mag ik binnen roken.
Dus ik ben het niet eens dat niet-rokers zomaar de rook van anderen moeten inademen, ik zou eerder zeggen dat niet-rokers een voorkeurs-behandeling krijgen.
Dat ze campagne voeren tegen roken vind ik ook terecht, roken moet aangepakt worden. Roken is ook een ziekte. En tevens zinloos en duur en ongezond. Je longen gaan naar de klote en je hele lichaam raakt verkankerd. Dat ik nog raak is ook triest maar goed, dat komt nog wel goed.
Was nog even bezig met grote winkel-ketens. Hans Anders die beweert dat alleen de prijs anders is dus.
Dat klopt van de meters niet. Die oog-opmeting daar die is flut en waardeloos en goedkoop en half werk.
Bij mijn vaste opticiën wat een eenmanszaak is krijg je veel meer service. Daar krijg je echt aandacht dus als je daar komt als klant.
En dat geldt vaak voor alle grote ketens in vergelijking met kleine ketens.
Je kiest voor een klein bedrijf en krijgt betere kwaliteit en service, of je kiest voor een keten en hebt dat niet. Dan is de prijs lager alleen.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.