abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36797563
Ik was net ff aan het denken.

Volgens mij wordt het tijd om het getal Pi een steuntje in de rug te geven, een beetje dat getal wat sneller laten gaan ook. Een beetje opfokken. Maar dan niet dat het te snel gaat maar dat het wel in evenwicht blijft.

En dan kijken of er nog meer te sleutelen valt. Kijken of het dan beter gaat worden.

Beetje experimenteren kan geen kwaad

Ben gewoon benieuwd wat allemaal mogelijk is

En volgens mij is veel mogelijk

Ik zie het al helemaal voor me, een regenstorm van cijfers. Een storm van cijfers. De cijfers vliegen om de oren

Maar dat komt nog wel later, ergens zit de sleutel. Ergens in het hoofd

Pi heeft toch te maken met de circel? Dus als pi wordt opgefokt, wordt de circel toch groter? En hoe groot kan het worden? En wat gebeurt er dan allemaal?

Vuurwerk?
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36797743
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:33 schreef Sight_key het volgende:
Ik was net ff aan het denken.
Heel ff maar? Je kunt het hier beter neerzetten als je dat een keertje niet doet. En dat kan niet want om het hier neer te zetten moet je denken. Dus...... zls je een keer een paar minuten niet hebt gedacht kun je er daarna miss melding van maken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36797801

Heb je gelijk in, maar het was altijd zo dat ik veel dacht. Denken Tis een aangeboren iets hier. Ik kan soms ook ontspannen, maar na een poosje te hebben ontspannen, gaat het denken weer in volle volledigheid verder. Ik denk dus om door te breken, het denken is nodig omdat ik vrijheid wil. Ik wil dus vrijheid en ik krijg ook vrijheid, vrijheid of extase of genot, het heeft allemaal met elkaar te maken, natural high. Heb ook meer vrijheid. Vroeger was mijn bewustzijn veel krapper en zat ik in een kooi. Nu ben ik meer vrij, maar ik ga altijd verder om de vrijheid verder uit te breiden. Dus wie weet is het echt die circel die groter moet worden.

En als je dan veel koffie drinkt, dan draait het vaak op volle toeren

Op volle toeren!! Was vroeger een muziek-programma

Vraag me wel ff af waarom het vroeger zo krap was allemaal. Het leek wel alsof ik altijd in een molshoop zat, molshoop, nee iets anders, kan niet uitleggen hoe het vroeger was, het was anders, laat ik het daar maar op houden. Maar kan zijn dat het allemaal tijd nodig had om het te ontwikkelen. Dat het erbij hoort. Dan kan ik gaan denken in termen van een vloek, maar wie weet is het een kwestie van tijd.

Ik rook wel erg veel vandaag, moet echt eens minder roken. Ik rook omdat ik ook van roken beter kan denken denk ik. Ik denk te denken dat ik door het roken beter kan denken
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zondag 9 april 2006 @ 17:45:42 #229
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36797913
ik stuur het wel versnipperd in een doos op nokwanda..dan kan het iig nog gerecycled worden..want ik ben voor recyclen..als je het verbrand tast je het milieu misschien weer in zekere zin aan en dat probeer ik zo min mogelijk te doen..het is dat mijn auto nog net niet op water loopt..want anders had ten volste van mijn luiheid kunnen profiteren..nu pak ik elke ochtend als het tenminste niet heel hard regent en waait de fiets naar het station..schijnt goed te zijn voor mijn bips..en beenspieren..

Ik heb weer een idee..ohw hier kun je echt rijk mee worden..wil je het?? Hmm..als je het niet wilt..je gaat naar de bank met een bedrijfsplan en zorgt dat je 40.000 stemmen krijgt voor de publieksstem die aan de regering wordt gepresenteerd waarbij je zegt dat je het onnodig vind dat al die peuken op straat worden gegooid. Je zegt dat je om de zoveel meter een soort afvalbak voor cigaretten wilt hebben..in het hele land..waar mensen de cigaretten in kunnen dumpen..als ze ermee..klaar zijn, misschien krijg je ook nog eens subsidie uit de mileupot..!

Enne onder de rokers onder ons..het is dat ik erg lui ben, maar uhm ik vind dat je in een cafe gewoon moet kunnen roken..er zijn nu bijna 40.000 stemmen verzameld door een bepaalde stichting die het roken in cafe's wil verbieden..ik vind dat onzin..dit hoort er gewoon bij..dus als je interesse hebt en misschien veel invloed..en niet lui bent en je rookt graag in een cafe zou ik de lezer van deze woorden willen oproepen om 40.000 tegenstemmen te verzamelen en de stemmen in te dienen bij de regering..kom we laten toch niet alles van ons afpakken we zijn verdomme geen Amerika! Toch? Dat kun je niet meer lekker onder het dansje een peukie opsteken of onder het genot van een lekker pilsje..dus misschien een idee..de gezonde roker stem! Deze rookt graag in een cafe en wil dat zo houden! Kom nou..dan zou het eerder logisch zijn dat er cafe's komen waar niet rokers heen kunnen en gewoon de cafe's houden waar wel gerookt mag worden toch?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36797992
Cafe's moeten gewoon zorgen voor een goede airco. Dat de rook vanzelf wordt opgezogen door apparatuur. Dat ze een goed klimaat in het cafe hebben ook, dat de rook dus goed wordt weggehaald ja . En dan kunnen ze meteen die vieze bier-lucht wegwerken met die apparatuur.

Alsof die bier-lucht niet stinkt voor de niet drinkers Die bierlucht is misschien nog erger. Alcohol-lucht met rook door elkaar heb je dan nog, en dan eens aan je kleren ruiken de dag na het stappen. Alsof je 100 keer gestorven bent.

Maar goed, kost allemaal geld. En de horeca heeft het ook niet al te breed.

En zo beoordeel ik dus van alles, wat ik zie krijgt een oordeel.

Zo was ik eens in de media-markt en zag ik van die borden met posters staan bij producten. Bij iedere afdeling stond een duivelse vrouw met een bevelende blik in de ogen. Met erop.."Kaufen sollst du". Alsof ze proberen mensen te beinvloeden op die manier.

Media-markt heb ik ook wat op tegen. En niet alleen vanwege die posters maar het hele bedrijf. Ik koop liever spullen in een speciaal-zaak. Media-markt zie ik niet als speciaalzaak.

Media-markt is rommelig en een zooitje. En je wordt er niet goed geholpen. En nog meer en nog meer. En zo is er nog meer.

Als ik ergens in een winkel sta, dan is het de hele uitstraling van die winkel ook. En de manier van reclame maken en ga zo door. Dan zie ik soms in 1 oog-opslag hoe een bedrijf denkt en hoe een bedrijf wilt opereren.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 17:53:42 ]
  zondag 9 april 2006 @ 17:53:07 #231
91333 displission
pi_36798138
ik vind het onzin dat zo'n stichting 40.000 stemmen verzameld om ons iets de strot door te drukken met behulp van de regering..ik zeg: zet een website op..met als missie 40.000 tegenstemmen tegen de stemmen van die stichting..en je hebt ook mijn stem op dit moment(dus gewoon smoken in een cafe)..dat neemt niet weg dat ik zelf wel mijn keuze maak om ermee te stoppen ofniet..!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 9 april 2006 @ 17:58:54 #232
91333 displission
pi_36798305
kom nou straks mag ik nog en eens niet meer kiezen om te roken..en is het ingeprogrammeerd en via de genen verandert en volgens de wet vastgelegd dat je kinderen niet mogen roken. Dat bepalen ze nog altijd zelf als ze 16 zijn..en ook waar ze roken..ik baalde er ook al van dat ik niet meer in de treinen mocht roken en die rookpalen..die dingen smoken een uur in de wind..en je kunt de roker weer eens lekker rustig bekijken..en lekker zeggen als ie op een ander plekje rookt..wilt u ergens anders gaan roken? Ja fok dat ik sta hier verdomme in de open lucht.. en dan ook nog eens met die belachelijke boetes gaan dreigen..bangmakerij is het..die rookpalen zijn voor een ding nuttig..en dat is om je peuk in te doen als hij uit is..en dan nog wat: ik ben juist meer gaan roken wat betrefd al die ristricties..ik voel storingen als ik niet op een lange reis kan gaan roken..het heeft verdomme een averrechts effect en eigenlijk zegt de regering gewoon als je niet rookt mag je blijven leven en anders moet je dood! FOK DAT!
pi_36798574
Niet rokers die meeroken daarvan kan ik best voorstellen dat ze het niet goed vinden dat ze rook inademen, het is toch slecht als je meerookt, net zoals het slecht is wanneer je rookt. En dan hebben niet rokers zeker recht om te stappen op een gezonde manier zodat ze ook thuis komen met schone kleren. Maar dan moeten ze maar een oplossing vinden dat beide partijen iets krijgen.

Ik ben niet blij dat ik rook, logisch ben ik niet blij dat ik rook, het is op dit moment mijn enige slechte gewoonte nog, daarom zou ik bijna zeggen, laat de rokers buiten een sigaret roken. Dat ze maar ff buiten gaan staan inplaats van dat ze in de kroeg roken. Kleine moeite dat ze even buiten gaan staan, kunnen ze net zoals het op stations is bij een rookpaal gaan staan, van mijn part nemen ze het bier mee naar buiten in een plastic beker en kunnen ze praten met elkaar als ongezonde mensen

Als ik ergens op bezoek ben doe ik dat ook altijd. Dan ga ik uit fatsoen buiten roken. Zelfs al mag ik binnen roken.

Dus ik ben het niet eens dat niet-rokers zomaar de rook van anderen moeten inademen, ik zou eerder zeggen dat niet-rokers een voorkeurs-behandeling krijgen.

Dat ze campagne voeren tegen roken vind ik ook terecht, roken moet aangepakt worden. Roken is ook een ziekte. En tevens zinloos en duur en ongezond. Je longen gaan naar de klote en je hele lichaam raakt verkankerd. Dat ik nog raak is ook triest maar goed, dat komt nog wel goed.

Was nog even bezig met grote winkel-ketens. Hans Anders die beweert dat alleen de prijs anders is dus.

Dat klopt van de meters niet. Die oog-opmeting daar die is flut en waardeloos en goedkoop en half werk.

Bij mijn vaste opticiën wat een eenmanszaak is krijg je veel meer service. Daar krijg je echt aandacht dus als je daar komt als klant.

En dat geldt vaak voor alle grote ketens in vergelijking met kleine ketens.

Je kiest voor een klein bedrijf en krijgt betere kwaliteit en service, of je kiest voor een keten en hebt dat niet. Dan is de prijs lager alleen.
  zondag 9 april 2006 @ 18:11:39 #234
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36798672
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:08 schreef Sight_key het volgende:

Je kiest voor een klein bedrijf en krijgt betere kwaliteit en service, of je kiest voor een keten en hebt dat niet. Dan is de prijs lager alleen.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36799081
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Zo is het wel

Meeste grote ketens, tja, wat moet je met die bedrijven. De eigenaar die zelf eigenaar is en die het bedrijf runt heeft veel meer hart voor de zaak dan een of andere manager in loondienst die nog nooit de echte baas gezien heeft. Zo'n manager in loondienst die wilt zo snel mogelijk thuis zijn en zo'n man of vrouw die zelf eigenaar is die leeft voor zijn bedrijf een beetje. Tis ook vaak een eerlijker bedrijf als je te maken hebt met een klein bedrijf. Klein-schaligheid heet dat toch of niet? Maar dan moet een groot bedrijf kleinschaliger worden ook. Maar goed, ik kies voor service en kwaliteit.

Ben echt kapot nu Volgens mij word ik niet oud vandaag.

Straks eten.

Ik ga dit jaar nog stoppen met roken. Ik neem niet teveel hooi op de vork maar toen ik net buiten en sigaret aan het roken was, toen dacht ik echt van : " Waar ben ik in Godsnaam mee bezig".

Ik begreep het roken niet. Ik snapte niet waarom ik aan het roken was. En dat is goed dat ik het niet snap. Want dan is het stoppen makkelijker.

Ik wil geen vervuilde longen en zieke cellen in het lichaam hebben.

Ben weer rustig nu Ik fok me soms nog op maar dat gaat vanzelf.

Als iets me niet bevalt dan gooi ik het eruit.

Toch ben ik druk Maar dat heeft te maken met het voorjaar. Tis niet manisch te noemen maar gewoon druk. Druk is niet manisch

Maniac Maniac on the dance-floor.

Ik schakel ff terug weer. Ik put mezelf dus echt uit soms.

Soms vraag ik me echt af, waar ben je mee bezig Maar goed, komt wel goed. Tis in ieder geval ruim in het hoofd, ruimte in het hoofd Dus ik ben zeker ergens mee bezig

Ik ben een eigen wiet-plantage aan het kweken in mijn hoofd. Zonder dat ik hoef te roken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sight_key op 09-04-2006 18:33:00 ]
pi_36799308
Heb geen zin in een sigaret

Als ik nu aan een sigaret denk, dan moet ik kotsen. Alleen het idee al dat ik dat ding moet aansteken en dat ik moet inhaleren en dat ik dan as moet afkloppen in de asbak.

Die hele gedachte maakt met ziek

Die hele gewoonte maakt me ziek in de kop en laat me tollen.

Stoppen dus. Kijken hoe lang ik zonder sigaret kan. Kijken wanneer ik weer naar buiten ga om te roken, en als ik dan aan het roken ben zal ik eens erop letten hoe ik het roken ervaar. Hoe het voelt om die vieze rook naar binnen te krijgen, hoe het voelt om vervuilt te raken door kanker-staafjes.

De beste asbak is een lege asbak. Een volle asbak staat voor kanker.

En toch krijg ik weer behoefte aan een sigaret, dus als dit zo blijft gaan dan ga ik aan de kauwgum toch. Nicotine kauwgum. Of een medicijn via dokters-recept.
pi_36799392
Zo ik ga ff wat anders doen, even liggen op de bank.

Bijtanken, wie weet tot straks, en anders tot morgen. Denk dat ik straks nog ff online kom, batterij moet opgeladen worden, anders krijg ik een burn-out.
pi_36805567
Tis wel errrgggg rustig vanavond zeg !
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zondag 9 april 2006 @ 21:54:08 #239
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36805740
ben moe... ga nu ook naar bed
truste lil

truste de rest
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36805812
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Tis wel errrgggg rustig vanavond zeg !
Vond ik ook al. Is de laatste tijd toch wel vaker.
Maar dan vergeet ik haast te kijken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36805911
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben moe... ga nu ook naar bed
truste lil

truste de rest
Truste Barra, sweet dreams
pi_36805966
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vond ik ook al. Is de laatste tijd toch wel vaker.
Maar dan vergeet ik haast te kijken.
Tja, kan toch niet zo zijn dat iedereen "lekker" buiten zit
pi_36806070
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Tja, kan toch niet zo zijn dat iedereen "lekker" buiten zit
Ben wel de hele dag lekker buiten aan het werk geweest. Maar na een uur of 8 was dat niet meer te doen. Toen was het al zo koud dat mijn handen in de vorm van de kwast stijf bleven staan.
Twee ijsklompjes.
Als ik nu overeind kom piep en kraak ik als een hoogbejaarde dame.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36806125
Jee, olie nodig??
pi_36806486
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Jee, olie nodig??
en twee groooote handen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36806561
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

en twee groooote handen
Olie wil ik wel brengen maar twee grote handen...........
pi_36806610
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Olie wil ik wel brengen maar twee grote handen...........
Die kan ik wel regelen. Ik heb een paar fijne op het oog.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36806687
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die kan ik wel regelen. Ik heb een paar fijne op het oog.
Ook weer geregelt
pi_36807127
Dan wordt het nu toch wel tijd om plat te gaan
Laat die olie maar komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36813335
Maandag bluess??

Goeiemorgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')