Dat lijkt me echt heel erg om zo te beginnen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef Mfpower het volgende:
*snip heel verhaal*
Volgens mij is het zo dat 8 van de 10 mensen deze ziekte krijgen (net als bijv. mazelen) als ze nog een klein kind zijn. ALs je de ziekte een keer gehad hebt, kun je die niet nog een keer krijgen. Ben je nu net iemand die het als kind niet heeft gehad, kun je het op volwassen leeftijd alsnog krijgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg om zo te beginnen!
Is chicken pox niet hetzelfde wat de waterpokken?
En worden we daarvoor niet ingeent hier?
Klopt. Ik had het blijkbaar niet gehad. In Nederland zou een arts zeggen: kruip in bed en ziek lekker uit. Dat was daar nog wel anders. Ik was nog vergeten te noemen dat ik officieel bezoek had gehad van een of ander outbreak-team wat m'n vluchtnummers, busnummers etc moest weten om een eventuele epidemie te tracken...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat 8 van de 10 mensen deze ziekte krijgen (net als bijv. mazelen) als ze nog een klein kind zijn. ALs je de ziekte een keer gehad hebt, kun je die niet nog een keer krijgen. Ben je nu net iemand die het als kind niet heeft gehad, kun je het op volwassen leeftijd alsnog krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |