abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2006 @ 09:43:30 #126
5541 DarkHelmet
Cant breath in this thing!
pi_38552443
Afgelopen week kwam ik hier in Kuala Lumpur aan na een lange reis vanaf Sepang Airport.

Eindelijk in de stad bedacht ik me dat ik niet wist waar mijn guesthouse zich bevond
wist alleen de naam en was niet zo slim geweest adres&tel uit te printen

ben naar The Golden Triangle gegaan waar de meeste hotels en shopping malls zich bevinden
kon dus op zoek naar een internetcafe, want de taxichauffeurs wisten niet waar het guesthouse was, tussen al die gigantische hotels hier.
Lekker in die hitte en vochtigheid en een zware backpack.

in een erg drukke mall uiteindelijk een internetcafe gevonden en toen weer voor de deur van de mall een taxi genomen om vervolgens 1 hoek om te rijden waar het guesthouse zich bevond
pi_38559808
hahahah zal je altijd zien
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  maandag 5 juni 2006 @ 15:32:33 #128
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38560058
Whehehe dat is wel heel kansloos ja.

Alhoewel ik denk dat ik dat ook ga zien in Korea in juli.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 5 juni 2006 @ 18:02:58 #129
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38564627
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef Mfpower het volgende:
*snip heel verhaal*
Dat lijkt me echt heel erg om zo te beginnen!

Is chicken pox niet hetzelfde wat de waterpokken?
En worden we daarvoor niet ingeent hier?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_38582568
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt heel erg om zo te beginnen!

Is chicken pox niet hetzelfde wat de waterpokken?
En worden we daarvoor niet ingeent hier?
Volgens mij is het zo dat 8 van de 10 mensen deze ziekte krijgen (net als bijv. mazelen) als ze nog een klein kind zijn. ALs je de ziekte een keer gehad hebt, kun je die niet nog een keer krijgen. Ben je nu net iemand die het als kind niet heeft gehad, kun je het op volwassen leeftijd alsnog krijgen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_38584231
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 08:50 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat 8 van de 10 mensen deze ziekte krijgen (net als bijv. mazelen) als ze nog een klein kind zijn. ALs je de ziekte een keer gehad hebt, kun je die niet nog een keer krijgen. Ben je nu net iemand die het als kind niet heeft gehad, kun je het op volwassen leeftijd alsnog krijgen.
Klopt. Ik had het blijkbaar niet gehad. In Nederland zou een arts zeggen: kruip in bed en ziek lekker uit. Dat was daar nog wel anders. Ik was nog vergeten te noemen dat ik officieel bezoek had gehad van een of ander outbreak-team wat m'n vluchtnummers, busnummers etc moest weten om een eventuele epidemie te tracken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')