Hier komt mijn verhaal
We waren bij vrienden aan het logeren in Albany, New York. Onze terugvlucht vertrok omn 15.00 's middags vanuit JFK en we zouden dezelfde ochtend er naar toe rijden.
Ten eerste vertrokken we veels te laat met als gevolg dat ik de hele weg letterlijk 140 km per uur heb moeten rijden. Vlakbij New York kwamen de laatste tolpoortjes en toen kwamen we erachter dat mijn vriend zijn laatste losgeld aan een zwever bij een benzinepomp had gegeven
![]()
Ik werd helemaal hysterisch (we waren behoorlijk in tijdnood) en was zo in paniek dat de man van het tolpoortje ons gelukkig door liet gaan
Vlakbij JFK is het een wirwar van wegen en het is o zo moeilijk om de juiste afslag te nemen. Op een gegeven moment reed ik helemaal aan de linkerkant van de weg terwijl de juiste afslag rechts was. En niemand liet mij er natuurlijk tussen, maar met veel kunst en vliegwerk lukte het mij om me er tussen te proppen. Veroorzaakte bijna een ongeluk maar we hadden net aan de afslag! We waren zo opgelucht
Snel leverden we de auto in en we namen het 'treintje' naar de luchthaven. Toen kwam ik erachter dat ik de paspoorten in de auto had laten liggen
![]()
Wij weer helemaal in paniek, we hadden nog zo weinig tijd over! Bij het eerste beste punt eruit gestapt en mijn vriend is toen snel terug gegaan naar het autoverhuurbedrijf.
Uiteindelijk kwamen we veel te laat bij de incheckbalie aan. Gelukkig werd er nog omgeroepen of er nog mensen in de rij stonden voor onze vlucht. Wij naar voren, maar het vrouwtje dat ons zou helpen was in ene een hele tijd weg
![]()
Gelukkig wilde iemand anders ons helpen, maar ze wist niet of we nog wel op de vlucht konden
![]()
Na een telefoontje naar de gate kregen we te horen dat het nog wel zou lukken. Versneld gingen we door alle veiligheidsprocedures heen en op onze sokken (geen tijd meer om onze schoenen aan te trekken) renden we naar de gate.
Daar stapten net de laatste mensen in en wij waren zo blij! Toen we eenmaal opgelucht in het vliegtuig zaten gingen een paar Nederlanders nog klagen dat wij op hun plek zaten
![]()
Jawel, we zaten een rij te ver naar voren
Tot op de dag van vandaag kunnen we niet geloven dat we alsnog de vlucht hebben gehaald