ja ik denk het welquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:47 schreef Vitalogy het volgende:
Dus een vrouw met een enkelbandje(?) weet iig dat ze mooie benen heeft en wilt die graag laten zien?
Draag jij ze wel eens?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
Gewoon omdat het mooi staat als versiering? Of je nou je een ketting, ring, oorbellen, armband of enkelbandje om hebt...
Kan natuurlijk ook zijn dat ze denkt dat ze mooie benen heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:47 schreef Vitalogy het volgende:
Dus een vrouw met een enkelbandje(?) weet iig dat ze mooie benen heeft en wilt die graag laten zien?
Nee, die dingen hebben ze niet in mijn maat enkel. Is alleen geschikt voor anorexiapootjes.quote:
Betekenis:quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:43 schreef Vitalogy het volgende:
Wat betekent het als een vrouw een armbandje onder aan haar been draagt?
Dat lijkt niks op vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:04 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Betekenis:
De vrouw vind het een mooi enkelbandje.
Dat is juist de logica.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat lijkt niks op vrouwenlogica
Nee veels te recht door zee inderdaad.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat lijkt niks op vrouwenlogica
Oh jammerquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, die dingen hebben ze niet in mijn maat enkel. Is alleen geschikt voor anorexiapootjes.
Dat is dan weer onmogelijk, want een transseksueel ben je niet diep van binnen maar komt tot uiting aan de buitenkant. Dat ze hoeren zijn is duidelijk, maar dat kan waarschijnlijk omdat ze mannelijke hormonen met zich meedragen die vaker een hoger libido hebben wat leidt tot meer seks. Een vrouw is dan ook snel een hoer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:04 schreef AcIdSyL het volgende:
Ik denk dat het een soort symbolische betekenis heeft.
Aangezien enige tijd geleden duidelijk is geworden dat allerlei soorten bandjes bij de Azteken te maken hadden met het geloof in transplantatie van geslachtsorganen, ga ik er vanuit dat vrouwen die enkelbandjes dragen diep van binnen transsexueel zijn
Tattoo net boven het kontje op de onderrug is anders ook knallen moet ik zeggen. Zo 1 waar je precies je duimen op kan zetten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:08 schreef martinlutherking het volgende:
Ik zie het niet vaak, maar ik vind het wel geil. Beter dan een tattoo.
Mee eensch.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:08 schreef martinlutherking het volgende:
Ik zie het niet vaak, maar ik vind het wel geil. Beter dan een tattoo.
Ja onder zo'n burkah is het moeilijk subtiele signalen geven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
Dat doet een vrouw om aan te geven dat ze geketend is en verlost wil worden door een ridder op het witte paard![]()
fotoboek.fok.nlquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:18 schreef belledormante het volgende:
omdat het mijn mooie slanke gebruinde enkels benadrukt!![]()
Die kunnen het armbandje simpelweg door de neus laten piercen. De boodschap blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 7 april 2006 01:19 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja onder zo'n burkah is het moeilijk subtiele signalen geven.
Ik wist het.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:23 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, heel vroegâh ging hier het verhaal rond dat alleen prostituees die dingen droegen.
En als je dan een vrouw met zo'n bandje zag, nou poe he!.
. Maar goed, toen werden die dingen ook amper gedragen en was het sowieso al een hele happening om zo'n ding om een enkel te zien.
.
Crap, ik klikte meteen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:25 schreef martinlutherking het volgende:
Een heel dun zilveren kettinkje om de enkel.![]()
Ah, bij jou gingen die verhalen ook rond?quote:
Mensen moeten niet van die rare praatjes verkopen aan kleine kinderen. Dit komt er nu van.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, bij jou gingen die verhalen ook rond?.
Niet alleen kleine kinderen geloofden die verhalen, heur.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:29 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Mensen moeten niet van die rare praatjes verkopen aan kleine kinderen. Dit komt er nu van.![]()
Ik heb XXL enkels en draag in de zomer eigenlijk altijd enkelbandjes.Omdat ik het mooi vind net zoals een teenring,arbandje,ring en zo veel andere sieraden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, die dingen hebben ze niet in mijn maat enkel. Is alleen geschikt voor anorexiapootjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |