En óf er geneukt wordt!quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wordt er in geneukt?
Neen, de vlaaien waar ik het over heb, betreffen die met échte bananen, JAM.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Zitten er in die vlaai échte bananen of schepen ze je af met PLASTIEK-BANANEN?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Neen, de vlaaien waar ik het over heb, betreffen die met échte bananen, JAM.
Dootje, ik zag dat er binnenkort een drie tegen drie voetbaltoernooi is in Amsterdam, wil je meedoen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat je een meisje nodig hebt -
dat doet alsof ze heel veel van je houdt en je afzuigt omdat je zoveel geld hebt-
om een pakje sigaretten te halen, JAM?
Ik heb zelden zo'n mooie pass gegeven...
Als ik je nu in een Den Haag shirt hijs, doe je 't dan wel?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
We maken er een eentweetje van...
Nee.
Ik kan niet voetballen. Maakt dat uit?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Als ik je nu in een Den Haag shirt hijs, doe je 't dan wel?.
Zie laatste reactie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik kan niet voetballen. Maakt dat uit?
YEAH.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah! Ja, dan wil ik er nog over nadenken...
Op het moment dat ze minder slim zijn dan ik.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:19 schreef bofneger het volgende:
Wanneer is iemand een dom mens?
Dus als ik me dom voel dan weet ik dat met een slimmer persoon te maken heb?quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Op het moment dat ze minder slim zijn dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |