Van mij krijg je een tien met een griffel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:03 schreef Tijn het volgende:
Over Nederlandse woorden gesproken, ik heb zojuist een post geplaatst met daarin zowel 'sowieso', 'überhaupt' als 'per se'
Ik zou zeggen; laten we een taart bakken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Van mij krijg je een tien met een griffel.
Nee, ik heb slechts een vooruitziende blik, JAM.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:04 schreef JAM het volgende:
Heb jij een oranje geslachtsziekte, Dootje?
Is het überhaupt sowieso nodig om die woorden per se te gebruiken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:03 schreef Tijn het volgende:
Over Nederlandse woorden gesproken, ik heb zojuist een post geplaatst met daarin zowel 'sowieso', 'überhaupt' als 'per se'
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het überhaupt sowieso nodig om die woorden per se te gebruiken?
Een appeltaart, Dootje, of een Tarte Tatin. Ik houd ook wel van andere taarten, maar dat is me teveel gedoe om die te maken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja! Laten we een taart bakken!
Is dat een vlaai met bananen, Dootje?quote:
Ik heb zelf bananentaart gemaakt. Zag er niet uit, smaakte goddelijk.quote:
Nu ja; bak er maar eens een. Echt een goede chocoladetaart.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Chocoladetaart. Niets is lekkerder dan een goede chocoladetaart.
Zitten er in die vlaai échte bananen of schepen ze je af met PLASTIEK-BANANEN?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat is een vlaai mét bananen, JAM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |