Oh, ik heb ook niet zo'n zin in kanker of iets dergelijks. Dat iedereen denkt 'gut, wat erg' en niemand die je dat durft te zeggen. Nee, doe maar iets snels, maar ik wil wel weten waar ik dood aan ga.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, doe mij maar de dood die niet voorzien kan worden.
Ik ben slecht in afscheid nemen...
Dus je bent oogverblindend en afstotelijk tegelijk?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:49 schreef JAM het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe, zojuist voltooide user-icon?
It's totally me..
Al zeg ik 't zelf, ik ben er bijzonder content mee.quote:
It's totally me.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je bent oogverblindend en afstotelijk tegelijk?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
En daar ga je dood aan?
Wat is het voor iets, dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Met een beetje geluk overleef je het en met veel geluk mag je dan je been of arm nog houden ook.
Ik zei 't al: It's totally me.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, je bent dan ook een KANKERHAGENEES, JAM.
De enige patiënt die ik heb meegemaakt die het had opgelopen had het na een bijensteek gekregen. Het is een bacteriële infectie, tijdje in het nieuws geweest onder de De Telegraaf naam 'flesh eating bacterie"quote:
Heb je een verpleegster nodig danquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:56 schreef JAM het volgende:
Werk je in de zorg, Isa?
Nee, nee, alstjeblieft, schreeuw het van de daken. JAM is een KANKERHAGENEES. Let wel, dit is allemaal een marketingstrategie voor de aankomende novelle. Voor vragen kunt u mailen naar:quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Een lieve KANKERHAGENEES.
Maar ik zal het stilhouden...
Nou ja, I'll be blunt, volgens mij heb ik een geslachtsziekte. Ik moet maar eens naar een dokter.quote:
Minder erg dan mijn oom die kreupel lopend me vertelde dat hij een zaadbalontsteking had en of ik er niet even naar wilde kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:57 schreef JAM het volgende:
Nou ja, I'll be blunt, volgens mij heb ik een geslachtsziekte. Ik moet maar eens naar een dokter.
Niet 't antwoord dat je had verwacht, hè!
Ik dacht meer aan groen met geel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is die geslachtsziekte toevallig oranje van kleur, JAM?
Nou, Dootje, ik zal eerlijk zijn. De door mij zo gemeende geslachtsziekte openbaart zich aan mij in de vorm van pijn bij het plassen, een jeukende SENSATIE en kleine rode bultjes.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is die geslachtsziekte toevallig oranje van kleur, JAM?
Van mij krijg je een tien met een griffel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:03 schreef Tijn het volgende:
Over Nederlandse woorden gesproken, ik heb zojuist een post geplaatst met daarin zowel 'sowieso', 'überhaupt' als 'per se'
Ik zou zeggen; laten we een taart bakken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Van mij krijg je een tien met een griffel.
Nee, ik heb slechts een vooruitziende blik, JAM.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:04 schreef JAM het volgende:
Heb jij een oranje geslachtsziekte, Dootje?
Is het überhaupt sowieso nodig om die woorden per se te gebruiken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:03 schreef Tijn het volgende:
Over Nederlandse woorden gesproken, ik heb zojuist een post geplaatst met daarin zowel 'sowieso', 'überhaupt' als 'per se'
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het überhaupt sowieso nodig om die woorden per se te gebruiken?
Een appeltaart, Dootje, of een Tarte Tatin. Ik houd ook wel van andere taarten, maar dat is me teveel gedoe om die te maken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja! Laten we een taart bakken!
Is dat een vlaai met bananen, Dootje?quote:
Ik heb zelf bananentaart gemaakt. Zag er niet uit, smaakte goddelijk.quote:
Nu ja; bak er maar eens een. Echt een goede chocoladetaart.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Chocoladetaart. Niets is lekkerder dan een goede chocoladetaart.
Zitten er in die vlaai échte bananen of schepen ze je af met PLASTIEK-BANANEN?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat is een vlaai mét bananen, JAM.
En óf er geneukt wordt!quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wordt er in geneukt?
Neen, de vlaaien waar ik het over heb, betreffen die met échte bananen, JAM.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Zitten er in die vlaai échte bananen of schepen ze je af met PLASTIEK-BANANEN?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Neen, de vlaaien waar ik het over heb, betreffen die met échte bananen, JAM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |