Is dat niet lastig bij het slikken, dat gescheld er door heen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nee, ik vloek zelden of nooit als ik bier tot me neem, JAM.
En altijd als het whiskey is.
Ja, dat is het! Daarom!quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Is dat niet lastig bij het slikken, dat gescheld er door heen?
Ja, ik scoorde op de basisschool heel goed met mijn gedichten en korte verhaaltjes. Tot dat ik een keer in een van die verhaaltjes schreef: 'Dan maakt het eigenlijk niet meer zo veel uit of ik nu leef, of dood ben.' Toen kreeg ik een gestressde lerares bij mij thuis over de vloer die met mijn ouders wou praten en in een avond twee pakjes sigaretten rookte. Ik was toen zeven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:26 schreef bofneger het volgende:
Kregen jullie wel eens tienen met griffels?
voorzien van een prachtige Mickey Mousesticker of als het bij Biologie was een fotosticker van een fuut?
Ja, voortdurend.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:26 schreef bofneger het volgende:
Kregen jullie wel eens tienen met griffels?
voorzien van een prachtige Mickey Mousesticker of als het bij Biologie was een fotosticker van een fuut?
Nou, uiteindelijk wel. Dat is toch een stuk leuker dan gewoon kanker of een verkeersongeluk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je zit erover te denken jezelf de dood in te drinken, JAM?
Een gruwelijk idee. A priori.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:26 schreef JAM het volgende:
Ik zit er over na te denken om bij wijze van experiment een fles whiskey te 'atten'. Iemand ervaring of A PRIORI VERWACHTINGEN hierover?
Uit het Latijn: ad fundum: naar de bodem/kelder, in een slok opdrinken.
Je gaat er dus vanuit dat je dood gaat aan kanker of een verkeersongeluk?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, uiteindelijk wel. Dat is toch een stuk leuker dan gewoon kanker of een verkeersongeluk.
Kijk, ik ken mijn grenzen. Ik drink nooit zoveel dat ik ervan ga kotsen, of zoveel dat ik het niet me niet meer bewust ben dat ik kots, daar moet je naar streven, want kotsen, daar walg ik werkelijk van. Het voordeel van een fles whiskey atten is dat je dan ook gelijk je peristalstiek (heb ik dat goed geschreven?) sloopt dus dat speelt dan ook geen rol meer.quote:
In slaap vallen. Naar huis gebracht worden in een kruiwagen. Op miraculeuze wijze op zolder terecht komen. Wakker worden. Proberen de wc te bereiken. Van de trap af vallen. Trap onderkotsen. In slaap vallen onder aan de trap. En daarna weer wakker worden met grote dorst.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:26 schreef JAM het volgende:
Ik zit er over na te denken om bij wijze van experiment een fles whiskey te 'atten'. Iemand ervaring of A PRIORI VERWACHTINGEN hierover?
Wie niet, Dootje? Wie niet? Enkel zij die zichzelf doodzuipen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat je dood gaat aan kanker of een verkeersongeluk?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:31 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
In slaap vallen. Naar huis gebracht worden in een kruiwagen. Op miraculeuze wijze op zolder terecht komen. Wakker worden. Proberen de wc te bereiken. Van de trap af vallen. Trap onderkotsen. In slaap vallen onder aan de trap. En daarna weer wakker worden met grote dorst.
Die peristaltiek werkt twee kanten opquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, ik ken mijn grenzen. Ik drink nooit zoveel dat ik ervan ga kotsen, of zoveel dat ik het niet me niet meer bewust ben dat ik kots, daar moet je naar streven, want kotsen, daar walg ik werkelijk van. Het voordeel van een fles whiskey atten is dat je dan ook gelijk je peristalstiek (heb ik dat goed geschreven?) sloopt dus dat speelt dan ook geen rol meer.
Dat lijkt me toch minder hoor, Dootje. Dat halve uur van tevoren dat gevoel alsof er een olifant op je borst zit, zweten, de 'wat gebeurt er toch met me'-stress die door je hoofd spook om dan een uur later in het ziekenhuis te sterven omdat ze geen intensivist kunnen betalen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat ik een hartaanval krijg...Daar streef ik ook naar; een hartaanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |