Ja; tussen 't pissen door...quote:Op donderdag 6 april 2006 23:47 schreef Gellius het volgende:
Gaat Tong naar bed?????
05:30...quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:13 schreef Gellius het volgende:
Dat merken we morgenochtend wel, het tijdstip dat de mannen van de jongens worden onderscheiden.
Hahaha!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Tokay ik blijf je goedemorgen (en evt. goedenacht) plaatjes geweldig vinden hoor.
Wil ik me heel graag bij aansluiten!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Tokay ik blijf je goedemorgen (en evt. goedenacht) plaatjes geweldig vinden hoor.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:31 schreef pyl het volgende:
Da's Sir Neville "peace in our time" Chamberlain.
Ook een goedemorgen, trouwens.![]()
Nee hoor, je hebt in pyl een trouwe medestander.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:55 schreef Gellius het volgende:
Hmz. Ik neem zeker weer de dissidente positie in omtrent de plaatjes van Tokay.
Jij ook al.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:55 schreef Gellius het volgende:
Hmz. Ik neem zeker weer de dissidente positie in omtrent de plaatjes van Tokay.
In één keer goed!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
Tokay?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:58 schreef pyl het volgende:
Jij ook al.![]()
Afijn, drie keer raden wie er vandaag jarig is ....![]()
Of mag ik dat niet zeggen, Tokay?![]()
Er is er één jarig hoera hoera.... hieperderpiep HOERA!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef pyl het volgende:
[..]
In één keer goed!!!![]()
Met zo'n talent zou je plaatjes moeten gaan raden, Diaan! Denk er eens over!![]()
Dat behoor je toch niet te vragen aan een dame, Gellius!?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:37 schreef Gellius het volgende:
"En, hoe oud ben je nou geworden, Tokay?".
Nee, d'rôm.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat behoor je toch niet te vragen aan een dame, Gellius!?![]()
Dan ben je op 4 dagen na precies 10 jaar ouder dan Peaceman ..... 42 is ook een mooie leeftijd toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat behoor je toch niet te vragen aan een dame, Gellius!?![]()
Maar je mag het wel weten hoor. 32 42.
Hé, een oude bekende! Dank je wel Obli.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dan ben je op 4 dagen na precies 10 jaar ouder dan Peaceman ..... 42 is ook een mooie leeftijd toch?
Ha, dank je wel, dart!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:34 schreef dartfanaat het volgende:
Tokay, van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Ik was even aan het teruglezen...... en zag deze net... ik had gisteren mn dag niet zoals peaceman al zei... zeker geen Diaan Day .... ik heb nu al voor de derde dag op rij heftige hoofdpijn... en ja wel werken... moet wel ben alleen op de afdeling en was gisterenavond helemaal op. Na negenen een douche genomen om vervolgens om kwart voor 10 op de bank in slaap te vallen.... Ik hoop dat ik morgen met het vieren van Peacemans verjaardag me veel beter voel.quote:
Sorry....quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Wrijf het er maar in Diaan, wrijf het er maar in...![]()
![]()
Nee hoor, ik ben helemaal happy!![]()
Arme Diaan! Beterschap!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was even aan het teruglezen...... en zag deze net... ik had gisteren mn dag niet zoals peaceman al zie... zeker geen Diaan Day .... ik heb nu al voor de derde dag op rij heftige hoofdpijn... en ja wel werken... moet wel ben alleen op de afdeling en was gisterenavond helemaal op. Na negenen een douche genomen om vervolgens om kwart voor 10 op de bank in slaap te vallen.... Ik hoop dat ik morgen met het vieren van Peacemans verjaardag me veel beter voel.
Ik vind de gelijkenis met de hoofdfoto in je Fotoboek echt frappant.quote:Maar Twan lijkt idd wel een beetje op mij wat onderkant gezicht betreft... bovenkant gezicht lijkt hij het meest op zn vader.
Komt helemaal goed.... ik zou het liefst nu naar huis gaan en lekker een paar uurtjes in bed gaan liggen/slapen..... maar ja... ik sleep me er wel even doorheen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Arme Diaan! Beterschap!
Maarre... er zijn nog genoeg Doris Day-plaatjes op Google, zag ik.
[..]
Tja zo lijk ik weer heel erg op mn moeder, vind iedereen en wij niet zo, maar ik was toen wel een stuk jonger hoor dan Twan nu. Ik was toen volgens mij 1,5 ofzo.quote:Ik vind de gelijkenis met de hoofdfoto in je Fotoboek echt frappant.
Whehe, ja, want die is vandaag ook 42 geworden!quote:
Ja, sorry. En weet je wat nou zo vervelend is? Ik kan geen grotere vinden.quote:
Nee, mevrouw is al sinds 1946 onder ons.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft ze ook iets te vieren?
Hmmmm het is wel heel raadselachtig... over feestvieren gesproken... ik ga even de stad in taarten bestellen en spul kopen voor het maken van een kwaktaart. Tot straksquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, mevrouw is al sinds 1946 niet meer onder ons.![]()
Maar ze levert nog steeds een niet te verwaarlozen bijdrage aan de feestvreugde van vandaag. In dat opzicht is ze onsterfelijk.
JA!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:30 schreef Berkery het volgende:
Is dat de madam die 'Heppy Birsday toe joe' heeft geschreven?
Neen, mijnheer was zanger. Maar hij acteerde ook, dat wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:53 schreef Bimmel het volgende:
Gary Cooper?
Yep.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:54 schreef pyl het volgende:
Da's Bing Crosby. Maar die associeer ik toch met een witte kerst, eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Dr. Oetker?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Dr. Oetker?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:10 schreef Berkery het volgende:
Vadertje Tijd?
Het is een Rembrandt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef Z het volgende:
Is het een Rembrandt?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:17 schreef Z het volgende:
Is het Rembrandt?
Wie?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt idd wel een beetje op de Mateus van Rembrandt
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Tokay het volgende:
Meneer is een bijbelse figuur, toch?
Ja, natuurlijk. Methusalem, met zijn 969 jaar de oudste mens ooit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Z het volgende:
Methusalem.
Hoe bedoel je? Ivm evt. zwangerschap?? Hmmm vooralsnog en voorlopig nog niet zwanger denk ik, dus het past nog prima.. laat maar......quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:27 schreef Tokay het volgende:
Pas jij die jurkjes dan straks nog wel, Diaan?!![]()
![]()
Ik denk na, pyl. Maar dat gaat steeds moeilijker, op deze leeftijd.![]()
Volgens mij denkt Tokay (en ik tevoren ook al) aan je andere boodschapjes.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe bedoel je? Ivm evt. zwangerschap??
Tja waar je hart vol van is helemaal niet aan die andere dingen gedacht..quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Tokay (en ik tevoren ook al) aan je andere boodschapjes.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:44 schreef Tokay het volgende:
Sorry Diaan!Ik doelde inderdaad op jouw zoetigheden!
(En dan beweren ze nog dat ik hier de grootste veroorzaker ben van cariës. Tssssk.![]()
)
Maar ik hoop echt voor jullie dat jij binnen afzienbare tijd niet meer in je gewone kleding past, hoor Diaan!![]()
Gij zijt goed Pyl.... het is niet alleen John Watts maar zelfs heel Fischer Z! tenminste daar heb ik op gezocht en kreeg deze fotoquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:13 schreef pyl het volgende:
Is die middelste niet John Watts, van Fischer Z?
Hoei-boei, dit lijkt me een onaangenaam gezelschap om in te verkeren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Even maar weer een plaatje dan maar....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij weet ik wie... maar ik kan er niet opkomen...
UIt een (engels) bandje?
Amerikaan. Overleden in Wales, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmmm wel Engels?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef pyl het volgende:
Jeff Buckley.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
[..]![]()
ik blijf
uitdelen
![]()
Maar ik bedoelde zelfportret van de schilder.....
Niet let-ter-lijk, maar fi-guur-lijk, Scrut.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was een graffiti-artist avant la lettre?
Toneelschrijver, dichter, historicus, filosoof, je kunt het zo gek niet noemen, of meneer was het!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Een schrijver dan dus waarschijnlijk?
Zeerover?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:32 schreef pyl het volgende:
je kunt het zo gek niet noemen, of meneer was het!
Een Ier dacht ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:39 schreef Bimmel het volgende:
Meneer was toch een Schot overigens?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeerover?
Nog even geduld Bim, dan mag jij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:38 schreef Bimmel het volgende:
is het al tijd voor tieten?
Beethovens muzikale gedreutel van Friedrich Schillerquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:40 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nog even geduld Bim, dan mag jij.![]()
Hier, ik zal helpen:
Ode an die Freude![]()
Freude, schöner Götterfunken,
Tochter aus Elysium,
Wir betreten feuertrunken,
Himmlische, dein Heiligtum!
Deine Zauber binden wieder,
Was die Mode streng geteilt;
Alle Menschen werden Brüder, (2)
Wo dein sanfter Flügel weilt.
Wem der große Wurf gelungen,
Eines Freundes Freund zu sein,
Wer ein holdes Weib errungen,
Mische seinen Jubel ein!
Ja, wer auch nur eine Seele
Sein nennt auf dem Erdenrund!
Und wer's nie gekonnt, der stehle
Weinend sich aus diesem Bund.
Freude trinken alle Wesen
An den Brüsten der Natur:
Alle Guten, alle Bösen
Folgen ihrer Rosenspur.
Küsse gab sie uns, und Reben,
Einen Freund, geprüft im Tod;
Wollust ward dem Wurm gegeben,
Und der Cherub steht vor Gott!
Froh, wie seine Sonnen fliegen
Durch des Himmels prächt'gen Plan,
Laufet, Brüder, eure Bahn,
Freudig, wie ein Held zum Siegen.
Seid umschlungen, Millionen,
Diesen Kuß der ganzen Welt!
Brüder! Über'm Sternenzelt
Muß ein lieber Vater wohnen.
Ihr stürzt nieder, Millionen?
Ahnest du den Schöpfer, Welt?
Such' ihn über'm Sternenzelt!
Über Sternen muß er wohnen.
Was meer om kijken of het al tijd was voor de namiddagborrel...we hadden tenslotte besloten dat dat pas NA de namiddagborrel kan...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na het alltime favorite plaatje van Diaan natuurlijk![]()
Nou, hop met die mammalian protruberances.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:42 schreef Bimmel het volgende:
Beethovens muzikale gedreutel van Friedrich Schiller
Wattequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou, hop met die mammalian protruberances.![]()
Je hebt net een Zappa-vraag gemist in MUZ-triviaquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou, hop met die mammalian protruberances.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Breastquote:
Da's een andere wereld, Scrut. 99% van de daar gestelde vragen kan ik niet beantwoorden. En 99% van de door mij daar gestelde vragen blijven onbeantwoord.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt net een Zappa-vraag gemist in MUZ-trivia![]()
Dat zal dan wel Tom McRae zijn. Wat is er zo goed aan hem?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
Tja ... erg interessant maar niet heus, ik heb niets met borsten.....
Maar betekent dit dat je plaatje dus geraden is wie was het nu dan? ... dan gooi ik mijn plaatje er even in ..... vingers bij de knoppen....
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
Tja ... ik heb niets met borsten.....
Friedrich von Schiller, het meest bekend dankzij zijn Ode an die Freude (de tekst die door Beethoven werd gebruikt in het laatste deel van zijn Negende Symphonie; je weet wel, van "Alle Menschen werden Brüder").quote:Maar betekent dit dat je plaatje dus geraden is wie was het nu dan? ...
Hoe raad je het zo Pyl.... heel goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef pyl het volgende:
Dat moet wel Tom McRae zijn.
Hij is erg leuk, ziet er goed uit imo en kan ook nog eens erg goed zingen. Ik krijg toch vaak kippenvel van zijn liedjes. Maar ja dat is natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Tom McRae zijn. Wat is er zo goed aan hem?
Op allmusic.com wordt hij niet erg hoog aangeslagenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ja dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Dat wat ik zeg.... borsten vind ik niets.... het is dat ik ze heb, maar daar is dan ook alles mee gezegd.... vind het niet mooi, niet lelijk gewoon niets eigenlijk. Soms heb je er meer last dan gemak van.quote:
Sorry ben in het geheel niet bekend met het werk van Beethoven... sterker nog ik ben een nono in klassieke muziek. Sommige zal ik wel herkennen... maar dan weet ik nog niet door wie en welk nummer.quote:Friedrich von Schiller, het meest bekend dankzij zijn Ode an die Freude (de tekst die door Beethoven werd gebruikt in het laatste deel van zijn Negende Symphonie).
Dát noem ík nou een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Dat wat ik zeg.... borsten vind ik niets.... het is dat ik ze heb, maar daar is dan ook alles mee gezegd.... vind het niet mooi, niet lelijk gewoon niets eigenlijk. Soms heb je er meer last dan gemak van.
Alle Menschen werden Brüder ken je toch wel?quote:Sorry ben in het geheel niet bekend met het werk van Beethoven... sterker nog ik ben een nono in klassieke muziek. Sommige zal ik wel herkennen... maar dan weet ik nog niet door wie en welk nummer.
Je weet wat ze in MUZ-trivia zeggen he? Je moet alles met een korreltje zout nemen of niet geloven wat op allmusic wordt geschreven... hahaha. Maar ach ik vind het goede muziek en het maakt me dan niet zoveel uit wat allmusic schrijft. Allmusic kan schrijven dat Metallica oid goed is... ik vind die muziek dus echt helemaal niets. Ik heb zo mn eigen - hele diverse - smaak. Is ook een beetje met de mode... wat in is, wil ik dus eigenlijk niet.... hou ervan om een beetje uit de pas te lopen wat dat betreft en op mn eigen smaak af te gaan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op allmusic.com wordt hij niet erg hoog aangeslagen
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Dát noem ík nou een kwestie van smaak.
En AMG geeft er hoog van op hoor!
[..]
Als ik het hoor misschien wel, maar het zegt mij werkelijk nu niets.quote:Alle Menschen werden Brüder ken je toch wel?
Heb jij een Nokia?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik het hoor misschien wel, maar het zegt mij werkelijk nu niets.![]()
Een eigen smaakquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
hou ervan om een beetje uit de pas te lopen wat dat betreft en op mn eigen smaak af te gaan.
Als je al bij je geboorte doof was wel, lijkt me.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:18 schreef Gellius het volgende:
Niet om Diaan nu te kijk te willen zetten hoor (), maar het is wel een interessante gedachte: zou het mogelijk zijn om in deze westerse cultuur geboren te worden, op te groeien en wasdom te bereiken zonder ooit blootgesteld te zijn geweest aan Ode an die Fruede en/of Beethovens Negende?
Ik zal het ook wel herkennen als ik hoor, maar wat ik zei... als je me de titel zegt, weet ik zo 123 niet wat wat is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:18 schreef Gellius het volgende:
Niet om Diaan nu te kijk te willen zetten hoor (), maar het is wel een interessante gedachte: zou het mogelijk zijn om in deze westerse cultuur geboren te worden, op te groeien en wasdom te bereiken zonder ooit blootgesteld te zijn geweest aan Ode an die Fruede en/of Beethovens Negende?
Of Frank Zappaquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:21 schreef pyl het volgende:
Dat gaat steeds beter, Gellius.![]()
Ik vrees dat andere culturele verschijnselen veel moeilijker zijn te vermijden. De daverdreun, om maar eens iets te noemen.
Je bent iemand van gooooooooo with the flooooooooooowquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een eigen smaakDaar begin ik niet aan hoor
![]()
Gelieve deze vraag aan Scrut te stellen. Die heeft er verstand van.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens Pyl ja ik heb een Nokia... moet ik gaan zoeken?
Nokia's zijn echt hélemaal uit Diaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens Scrut... ik heb een Nokia... moet ik gaan zoeken?
Dan doe ik het dus goed... ik heb hem nog maar net... en heb mn Samsung weggedaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nokia's zijn echt hélemaal uit Diaan![]()
geen idee Diaan, ik zei maar wat. Zoals gewoonlijk dus
Al gebeurd....quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:35 schreef fotoloog het volgende:
Middag,kan er geplaatst worden?
Die is juist heel gemakkelijk te vermijden. Als je maar een beetje wil. Het grote publiek kent hem immers niet. Veel te begaafd en modern enzo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef Gellius het volgende:
Of Frank Zappa. Hoewel dat me tot op heden nog redelijk gelukt is
.
Ik zie daar toch wel degelijk een halve borst; zij valt er bijna uit.quote:
Speciaal voor jullie opgezocht.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie daar toch wel degelijk een halve borst; zij valt er bijna uit.![]()
Wat ze tegenwoordige allemaal niet kunnen! De medische stand.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef Gellius het volgende:
Is dat dezelfde juffrouw? Op de eerste foto lijkt het wel of ze blonde borsten heeft, en op die andere toch weer donkere.
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Jongens... ik krijg net te horen van mn bazin dat ik al naar huis mag.... zet mn plaatje maar op hold en ga verder met een andere... ik ben er denk ik tot een uur of acht niet... we gaan zo (lekker) eten bij mn ouders![]()
![]()
Volgens mijn gegevens is het wel een en dezelfde trouwens.....![]()
Zat je te RJPvD-en tijdens het rijden ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:23 schreef Z het volgende:
"Desondanks toch nog een prettige dag."
Zei een agent vanochtend na dat hij me een bekeuring overhandigde.
"Is your mother proud of you" wilde ik terugzeggen, maar dat leek me niet echt verstandig, ik zei maar hetzelfde wat hij zei; "Desondanks toch nog een prettige dag."
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmmm het is wel heel raadselachtig... over feestvieren gesproken... ik ga even de stad in taarten bestellen en spul kopen voor het maken van een kwaktaart. Tot straks
En die belt vervolgens mij weerquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik sleutel eigenlijk nooit aan de pc... zou niet durven en ik heb daarvoor Peaceman...
Edith Piaf ziet er volgens mij anders uit, maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
Goedendag B52
Weet jij toevallig of mijn gok goed is?
Oftewel: waar blijft Tong?
Ja, meneer Gellius, begrepen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:12 schreef Gellius het volgende:
De BIOS is sowieso onveilig als het buiten al donker is, mensen. Denk daaraan!
Om het vervolgens zelf op te lossenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:56 schreef brother52 het volgende:
middag
[..]
En die belt vervolgens mij weer![]()
die zal wel bij de visite zittenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Waar is Tokay? Ik heb zin iets zoets!
[afbeelding]
Ah, daar ben jequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:36 schreef Tokay het volgende:
Hallo luitjes, werd ik geroepen?![]()
Ik ga wel zo slapen, trouwens.
Ik heb Therapy? ten tijde van Troublegum in Paradiso mogen aanschouwen, geweldige band, al loop ik al weer wat albums achterquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:02 schreef NoSigar het volgende:
De laatste band wel eens eerder gezien in Nulderligt overgens, en was destijds wel leuk. Nog steeds wel lijkt me maar ik ben niet zo'n concertganger meer.
Correct-a-mundo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:27 schreef Berkery het volgende:
The Apers. D'n Heideroosjes. Therapy?
Waarom toch zo haatzaam ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:02 schreef NoSigar het volgende:
IIk hoop altijd dat iemand de tweede band collectief laat verongeluken.
Dat heb jij goed gezien, pyl.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef pyl het volgende:
Da's Corazon Aquino. Denk ik.
Een Rus?!quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:56 schreef fotoloog het volgende:
Neuh, meneer is een Rus !
Dank je foto!quote:Nog gefeli enzo !
Muzikaal geniequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een Rus?!Hmmmm, van frenololologie heb ik ook geen kaas gegeten.
![]()
[..]
Dank je foto!
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:
Is het weer zo laat?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:04 schreef fotoloog het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen?
Een nieuwe computer kopen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:04 schreef fotoloog het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:08 schreef Tokay het volgende:
Welnu. Ik zie een kortgeknipte meneer die niet onvriendelijk récht in de camera kijkt, gekleed in een ouderwets driedelig pak, staand voor een plaggenhut () - dan wel een enorm dikke boomstam (
), die met een gehandschoende hand een sigaret vasthoudt. Zijn linkerhand (zonder handschoen) zit in zijn colbertzak.
Zoiets. Kun je daar iets mee, pyl?
Geboren in de 19 e eeuwquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:10 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
In welke tijd moeten we denken? En hoe oud is meneer?
Keurig!quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:13 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, ik ben heel slecht in leeftijden schatten. Een jaar of dertig... Ongeveer, iets jonger misschien.
De foto is ergens tussen 1910 en 1930 gemaakt, gok ik.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:17 schreef pyl het volgende:
Rachmaninov?
Het is weekend, Tokay. Ben jij nog niet aan de borrel dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:34 schreef Tokay het volgende:
Vind je het normaal, Gellius!?![]()
Bovendien, het is nog geen vijf uur geweest, me dunkt.
Ben jij betoeterd, ik ga zo aan de thee!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:35 schreef Gellius het volgende:
Het is weekend, Tokay. Ben jij nog niet aan de borrel dan?
.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:13 schreef pyl het volgende:
Ik zie nu, voor de verandering, wel iets: een rood kruisje.
![]()
Ja, da's Lindsey Buckingham.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef Gellius het volgende:
Nee, da's Lindsey Buckingham.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef pyl het volgende:
Wat valt er eigenlijk op dat plaatje van Gellius te zien?![]()
Eerst even langs de kamer van koophandel ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:04 schreef fotoloog het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:35 schreef Berkery het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit is dus het plaatje van pyl zonder kikker
quote:
Dus een muziekheld van weleer die je niet meer terug herkent?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:57 schreef pyl het volgende:
Het is een man en een vervolgplaatje.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dus een muziekheld van weleer die je niet meer terug herkent?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:08 schreef Berkery het volgende:
Ziet Cat Stevens er tegenwoordig zo uit?
Maar dat is toch een nummer van Al Stewart?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:12 schreef pyl het volgende:
On a morning from a Bogart movie ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |