Je weet dat ze hartstikke dood is?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:41 schreef de_sapje het volgende:
ik verwacht de terugkeer van nina myers
Nee hoor. De kijkers wisten dat hij niet dood wasquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:48 schreef de_sapje het volgende:
ja dat dacht heel amerika ook over jack bauer
Dezelfde kijkers die denken dat Jack Bauer echt bestaat?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. De kijkers wisten dat hij niet dood was![]()
Dan ben je echt stom.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:41 schreef de_sapje het volgende:
ik verwacht de terugkeer van nina myers
Sommigen wel ja, als je dit topic doorleest.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dezelfde kijkers die denken dat Jack Bauer echt bestaat?
Die bestaat ook echtquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, als je dit topic doorleest.![]()
Chapelle komt vast ook nog terug. Dat Jack hem op een kogel heeft getrakteerd, was verbeelding.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:01 schreef de_sapje het volgende:
en george mason ook
En waar was James Bond tijdens de aanslagen in de Londonse metro??quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die bestaat ook echt. Wie heeft die aanslag in LA voorkomen dan? He, he [afbeelding]?
Zou Palmer dan ook niet dood zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chapelle komt vast ook nog terug. Dat Jack hem op een kogel heeft getrakteerd, was verbeelding.
[..]
En waar was James Bond tijdens de aanslagen in de Londonse metro??
Of met Chloe die wakker wordt... naast een levende Edgarquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:04 schreef H.Flick het volgende:
Seizoen 5 eindigt gewoon met Jack Bauer die wakker wordt. Alles was een droom.
James Bond bestaat niet echtquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chapelle komt vast ook nog terug. Dat Jack hem op een kogel heeft getrakteerd, was verbeelding.
[..]
En waar was James Bond tijdens de aanslagen in de Londonse metro??
Goed puntquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel dezelfde initialen
Net als Hoessein heeft Palmer natuurlijk ook vele dubbelgangers. Lijkt me logisch toch?quote:
Ach, ze waren beide leiders van een land. Zo moet je het zien .. Of haal ik nu weer feiten en fictie door elkaar?quote:
Wie wie wie???quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:55 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik verwacht een ander personage terug..
En als ik zo eens kijk naar de preview die op de Fox site zelf staan. Denk ik ook dat diegene terug komt
zie mijn spoiler in mijn vorige post... is geen feit, slechts een hoop/vermoedenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop wel dat Mandy nog terug komt, verder zou ik niet weten wie er nog terug zou kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |