abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36768927
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:46 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is een keuze, maar zeg dan niet dat de man een populist is en/of geen inhoud heeft; als je niet bereid bent om je in zijn achtergrond en zijn standpunten te verdiepen moet je je mond over hem dichthouden.

Overigens is Verdonk helemaal niet duidelijk, ze braakt wat stellingen uit zonder aan te geven hoe ze dat wil verwezenlijken. Goed, ze heeft daar de tijd nog voor, maar zolang ze daar geen inhoud aan geeft neem ik haar niet serieus.
Bos heeft van mij tijd genoeg gehad, ik vind hem een flapdrol. Eigenlijk precies wat jij van Verdonk vindt. Dus wat valt er dan verder nog te bespreken?
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:54:09 #152
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36769011
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:51 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Bos heeft van mij tijd genoeg gehad, ik vind hem een flapdrol. Eigenlijk precies wat jij van Verdonk vindt. Dus wat valt er dan verder nog te bespreken?
Het feit dat jij hem beoordeelt zonder je in zijn standpunten verdiept te hebben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_36769064
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het feit dat jij hem beoordeelt zonder je in zijn standpunten verdiept te hebben.
Het feit dat jij dat bij Verdonk doet. Ik vind Bos een stiekemerd, Verdonk is duidelijk in haar denkbeelden.
Of je daar nog een commercieel boekje bijvoegt boeit mij niet meer zo. Het is puur marketing om zijn lege verhaal heen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:01:15 #154
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36769179
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:56 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Het feit dat jij dat bij Verdonk doet. Ik vind Bos een stiekemerd, Verdonk is duidelijk in haar denkbeelden.
Of je daar nog een commercieel boekje bijvoegt boeit mij niet meer zo. Het is puur marketing om zijn lege verhaal heen.
Nee, dat doe ik niet bij Verdonk, ik beoordeel haar op wat ze gezegd heeft en als ze een boek uitgeeft zal ik het lezen. Dat zou je bij Bos ook kunnen doen, komt heel wat geloofwaardiger over.
pi_36769229
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:01 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet bij Verdonk, ik beoordeel haar op wat ze gezegd heeft en als ze een boek uitgeeft zal ik het lezen. Dat zou je bij Bos ook kunnen doen, komt heel wat geloofwaardiger over.
Als het een literair hoogstandje is dan wil ik dat wel overwegen. Nu is het gewoon lectuur en ook nog eens afgekeken van Fortuyn.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:04:24 #156
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36769269
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Als het een literair hoogstandje is dan wil ik dat wel overwegen. Nu is het gewoon lectuur en ook nog eens afgekeken van Fortuyn.
Tuurlijk Fortuyn was de eerste politicus ter wereld die een boek uitgegeven heeft en dan ook nog van een zeer hoogstaand niveau.
pi_36769379
Doe mij Rutte maar. Ik zie wel wat in paars 3 namelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:09:18 #158
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36769398
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ook, maar dan met GroenLinks i.p.v. D66.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:09:53 #159
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36769422
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met Rutte is de kans alleen maar kleiner, aangezien hij niet met de PvdA wil samenwerken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:11:04 #160
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36769462
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:09 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Met Rutte is de kans alleen maar kleiner, aangezien hij niet met de PvdA wil samenwerken.
Dat roept hij nu, maar ik denk dat hij daar nog wel op terug zal komen als hij eenmaal gekozen is.
pi_36769554
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat roept hij nu, maar ik denk dat hij daar nog wel op terug zal komen als hij eenmaal gekozen is.
Dan hoop ik niet dat Rutte het wordt, A zeggen en Z doen maar ik vind het sowieso al onverstandig om partijen op voorbaad uit te sluiten
pi_36770143
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Rutte is te braaf, dat weet hij zelf ook wel. Of de VVD het aandurft om met Verdonk aan het roer te gaan werken is een tweede. Rutte is nog braver dan Dijkstal.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:53:31 #163
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36770589
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

De hele show van Verdonk woensdag was een copy/past show van Fortuyn
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36770684
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:53 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

De hele show van Verdonk woensdag was een copy/past show van Fortuyn
Dat maakten de media ervan. Hoe kwam Wouter (het kan altijd stouter) alweer de zaal binnen na de overwinning met de gemeenteraadsverkiezingen? Wat had hij daar overigens mee te maken? Had hij gewonnen? De man is nu al megalomaan.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:57:40 #165
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36770735
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:00 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Bot?

Die scholiere maakt er zelf een show van, iedere politicus zal niet zeggen wat die morgen doet, ook Bos. Het ontbreekt de kamer aan daadkracht, niet Verdonk.
ja bot, de minister. Wat maakt Verdonk in de praktijk daadkrachtiger dan Bot. verdonk krijgt vergeleken hem weinig voor elkaar. Alleen Bot schreeuwt wat minder en doet wat meer. Welke plannen zijn nu echt door verdonk door de Kamer gebracht, juridisch haalbaar en is ze daadkrachriger dan een andere minister?

Dat een minister na een vonnis nog in een krant haar gelijk probeert te halen met argumenten die ook door de rechter zijn meegwogen in zijn oordeel vind ik onder de gordel. Als dat haar manier is van gelijk halen en een zaak van 2 kanten laten zien .
Balkenende predikt normen en waaarden en verdonk gaat na een vonnis van de rechter haar gelijk halen in de krant. Kom zeg, daar sta je als minister toch boven? Dat je je door een scholiere al zo uit te tent kan laten lokken..
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:58:04 #166
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36770748
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:56 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Dat maakten de media ervan. Hoe kwam Wouter (het kan altijd stouter) alweer de zaal binnen na de overwinning met de gemeenteraadsverkiezingen? Wat had hij daar overigens mee te maken? Had hij gewonnen? De man is nu al megalomaan.
Alsof de andere partijleiders geen toespraak gaven op die avond.

Of heeft de linkse media date er van gemaakt?
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:01:08 #167
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36770827
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:56 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Het is naief om te denken dat gemeenteraadsverkiezingen niks met landelijke thema's te maken hebben. Dat Bos zo opkomt maakt Verdonk niet eens inhoud hebben.
Verdonk heeft dezelfde mensen om zich heen als Fortuyn ten tijde en volgens mij elke analist heeft al geconcludeerd dat het er verdacht veel op leek.
And that is the news.''
pi_36770990
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:57 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ja bot, de minister. Wat maakt Verdonk in de praktijk daadkrachtiger dan Bot. verdonk krijgt vergeleken hem weinig voor elkaar. Alleen Bot schreeuwt wat minder en doet wat meer. Welke plannen zijn nu echt door verdonk door de Kamer gebracht, juridisch haalbaar en is ze daadkrachriger dan een andere minister?

Dat een minister na een vonnis nog in een krant haar gelijk probeert te halen met argumenten die ook door de rechter zijn meegwogen in zijn oordeel vind ik onder de gordel. Als dat haar manier is van gelijk halen en een zaak van 2 kanten laten zien .
Balkenende predikt normen en waaarden en verdonk gaat na een vonnis van de rechter haar gelijk halen in de krant. Kom zeg, daar sta je als minister toch boven? Dat je je door een scholiere al zo uit te tent kan laten lokken..
Wat heeft Bot bereikt? Dat er soldaten naar Uruzgan gaan? Dat de EU nog even moet wachten op pegels uit Nederland? Als het aan hem had gelegen dan hadden de mensen zonder mening over de EU geen stemrecht gehad.
Dat meisje Taida had allang het land uitgemoeten, conform afspraak. Dat is Verdonk niet aan te rekenen dat uitvoerende diensten er een potje van maken.
pi_36771034
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Alsof de andere partijleiders geen toespraak gaven op die avond.

Of heeft de linkse media date er van gemaakt?
Jij begint met de vergelijking Verdonk/Fortuyn. Dat hebben de media er inderdaad van gemaakt. In NOVA werd er zelfs een compilatie van gemaakt, kan het mennen van het dom te houden volk nog doorzichtiger?
pi_36771041
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is het gedachtegoed van Pim, hetgeen echter niet verder reikte dan dit soort oneliners. Lees de puinhopen van Paars maar, zijn zogenaamde aanbevelingen zijn verre van concreet. Als iemand van inhoudsloosheid beschuldigd kon worden dan was het Pim wel en Rita lijkt dezelfde kant op te gaan.
Bullshit.

Hij heeft een boekenkast vol geschreven, lijkt me sterk dat je iemand die een boekenkast vol heeft geschreven inhoudsloos kan noemen. Je kan het er niet mee eens zijn, maar inhoudsloos was hij verre van. Laat die boekenkast van Woutertje Bos dan maar eens zien.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:16:18 #171
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36771197
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:07 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Wat heeft Bot bereikt? Dat er soldaten naar Uruzgan gaan? Dat de EU nog even moet wachten op pegels uit Nederland? Als het aan hem had gelegen dan hadden de mensen zonder mening over de EU geen stemrecht gehad.
Dat meisje Taida had allang het land uitgemoeten, conform afspraak. Dat is Verdonk niet aan te rekenen dat uitvoerende diensten er een potje van maken.
Verdonk is nooit iets aan te rekenen.
Hoe kan een parlement zijn werk doen als een minister zich verschuilt achter de incompetentie van zijn ambtenaren?
Dat noemt men daadkracht?
Kok die trad af voor iets wat niet eens had gehoeven volgens politiek medestanders en tegenstanders. Dit kabinet blijft altijd zitten.
Ik vind het beleid slecht, maar de mentalitteit die het uitstraalt nog veel erger. Alleen daarom al zou iedereen op een niet regeringspartij moeten stemmen. LPF, christelijk of links. De arrogantie van dit kabinet, daar kon paars nog wat van leren. En Nederland pikt ales. De kamer pikt alles en is onder controle van de regering. Een verhagen die soms mooi weer loopt te spelen met Zalm en dan een discussie nabootsen en zich uiteindleijk met 30 euro laat wegsturen. De IND die elke fout kan maken en er nu pas 3 mensen zijn weggestuurd. Een paar 'vinkjes' worden verkeerd gezet zodat mensenleens in gevaar komen. De burgerrechten worden stiekem weggenomen. Of vind jij deze manier van politiek bedrijven zoals het hoort?
Mensen als Zalm en Balkenende die een einde wouden maken aan de gewoontes van paars zijn nog een stap verder daarin gegaan. Ongelovelijk dat men dit pikt. Dit is nieuwe poltiiek? Iets wat fortuyn wilde? Nee dus, dit wilde hij niet. Dat ministers zolang bleef zitten.
Waarom pikt iedereen alles van het kabinet. Vind de gemiddelde nederlander het wel goed zo?

Maar ik ben nog steeds benieuwd naar voorbeelden waaruit blijkt dat een Verdonk daadkrachtig is en daadkrachtiger dan een andere minister. Over het beleid algemeen open ik wel eens een topic.
And that is the news.''
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:17:11 #172
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36771220
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:09 schreef -Jean- het volgende:

[..]

Bullshit.

Hij heeft een boekenkast vol geschreven, lijkt me sterk dat je iemand die een boekenkast vol heeft geschreven inhoudsloos kan noemen. Je kan het er niet mee eens zijn, maar inhoudsloos was hij verre van. Laat die boekenkast van Woutertje Bos dan maar eens zien.
Hij heeft het nodige gepubliceerd als socioloog, maar zijn politiek getinte werken en in het bijzonder De puinhopen van acht jaar Paars durf ik gerust inhoudsloos te noemen. Hij benoemt wat (perceptieve) problemen maar hij draagt geen oplossingen aan, terwijl dat boek volgens zijn eigen woorden als verkiezingsprogramma mocht worden gezien.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:17:21 #173
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36771223
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:09 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Jij begint met de vergelijking Verdonk/Fortuyn. Dat hebben de media er inderdaad van gemaakt. In NOVA werd er zelfs een compilatie van gemaakt, kan het mennen van het dom te houden volk nog doorzichtiger?

En die deskundigen die hetzelfde bweren zijn zeker ook door de media gestuurd?
And that is the news.''
pi_36771381
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:16 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Verdonk is nooit iets aan te rekenen.
Hoe kan een parlement zijn werk doen als een minister zich verschuilt achter de incompetentie van zijn ambtenaren?
Dat noemt men daadkracht?
Kok die trad af voor iets wat niet eens had gehoeven volgens politiek medestanders en tegenstanders. Dit kabinet blijft altijd zitten.
Ik vind het beleid slecht, maar de mentalitteit die het uitstraalt nog veel erger. Alleen daarom al zou iedereen op een niet regeringspartij moeten stemmen. LPF, christelijk of links. De arrogantie van dit kabinet, daar kon paars nog wat van leren. En Nederland pikt ales. De kamer pikt alles en is onder controle van de regering. Een verhagen die soms mooi weer loopt te spelen met Zalm en dan een discussie nabootsen en zich uiteindleijk met 30 euro laat wegsturen. De IND die elke fout kan maken en er nu pas 3 mensen zijn weggestuurd. Een paar 'vinkjes' worden verkeerd gezet zodat mensenleens in gevaar komen. De burgerrechten worden stiekem weggenomen. Of vind jij deze manier van politiek bedrijven zoals het hoort?
Mensen als Zalm en Balkenende die een einde wouden maken aan de gewoontes van paars zijn nog een stap verder daarin gegaan. Ongelovelijk dat men dit pikt. Dit is nieuwe poltiiek? Iets wat fortuyn wilde? Nee dus, dit wilde hij niet. Dat ministers zolang bleef zitten.
Waarom pikt iedereen alles van het kabinet. Vind de gemiddelde nederlander het wel goed zo?

Maar ik ben nog steeds benieuwd naar voorbeelden waaruit blijkt dat een Verdonk daadkrachtig is en daadkrachtiger dan een andere minister. Over het beleid algemeen open ik wel eens een topic.
Nou, dat blijven zitten op je post is toch echt een trend die begonnen is in Paars.
Dat aftreden van Kok had inderdaad niet gehoeven, het is dan ook ongelooflijk wat die kerel Nederland te kakken heeft gezet tegenover de wereld. Hij heeft in feite schuld bekend met zijn slappe gedrag. Zelfs dat kon die dus al niet.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:24:46 #175
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36771427
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Nou, dat blijven zitten op je post is toch echt een trend die begonnen is in Paars.
Dat aftreden van Kok had inderdaad niet gehoeven, het is dan ook ongelooflijk wat die kerel Nederland te kakken heeft gezet tegenover de wereld. Hij heeft in feite schuld bekend met zijn slappe gedrag. Zelfs dat kon die dus al niet.
Dus je bent het ermee enes dat dit kabinet wat betreft de sorry cultuur erger is dan Paars.
Dat Kok aftrad was iets waar veel emsnen internationaal respect voor hadden. Clinton bijvoorbeeld. niet iedereen vond het nodig, maar iedereen vond het moedig en van verantwoordelijkheid getuigen.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')