abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68836505
Oh man... benieuwd wat er deze keer gaat gebeuren.
There's nothing wrong with just a little little fun...
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:43:30 #277
132605 kawotski
Il Dottore
pi_68836511
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ontslag lijkt me logisch en dit jaar geen enkele koers meer ook.

Gevangenisstraf voor zoiets vind ik dan weer belachelijk, niet omdat het Boonen is, maar in 't algemeen. Dealers horen in een cel, junks (of gebruikers) niet, dat is het contraproductiefste dat je kan bedenken.
Gevangenisstraf lijkt mij ook niet aan de orde, althans zou het vreemd vinden omdat dit is opgespoord tijdens een dopingcontrole. Pas als oom agent Tom ziet snuiven lijkt me de wet van toepassing..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_68836515
quote:

Gevangenisstraf voor zoiets vind ik dan weer belachelijk, niet omdat het Boonen is, maar in 't algemeen. Dealers horen in een cel, junks (of gebruikers) niet, dat is het contraproductiefste dat je kan bedenken.
Inderdaad, en je moet een lijntje op z'n tijd ook niet overdrijven zeg...
Niet dat ik zelf coke gebruik overigens
Maar het hoort gewoon niet bij een topsporter, en zeker niet bij een groot kampioen.
pi_68836588
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:33 schreef Colnago het volgende:
Zo zie je maar weer, alle renners zitten aan de dope.
Daarom kijk ik eigenlijk ook geen koersen meer omdat de uitkomst niet vast ligt.
Denk maar aan Rebellin.
pi_68836608
Gezellig samen naast Yvonne van Hertum in de bajes over kinderen praten
pi_68836613
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:43 schreef kawotski het volgende:

[..]

Gevangenisstraf lijkt mij ook niet aan de orde, althans zou het vreemd vinden omdat dit is opgespoord tijdens een dopingcontrole. Pas als oom agent Tom ziet snuiven lijkt me de wet van toepassing..
Mag ik u citeren uit een stuk op hln.be:
quote:
Recidivist
De kans dat deze zaak een extra-sportief staartje krijgt voor Boonen is dan weer wel zo goed als zeker. Toen Boonen vorig jaar betrapt werd, moest hij voor de raadkamer in Turnhout verschijnen. Die achtte de feiten bewezen, maar vond dat Boonen door de media-aandacht en zijn startverbod in onder meer de Tour al zwaar genoeg gestraft was. Hij werd niet naar de correctionele rechtbank verwezen, maar kreeg probatieopschorting voor een periode van drie jaar. Boonen mocht zich in die periode niet strafbaar maken aan gelijkaardige feiten. Nu Boonen opnieuw is betrapt, wordt hij als recidivist beschouwd. Een nieuwe vervolging, en ditmaal wel een rechtszaak, lijken bijgevolg onvermijdelijk.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:49:32 #282
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68836626
Hij zit maandag bij Holland Sport...

Hopelijk wordt het net zulke historische televisie als met Kluivert toentertijd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68836630
quote:

Je moet de oorzaak verder zoeken dan drugs enzo, waarom grijpt Boonen naar cocaine? Kan hij de druk niet aan? Voelt hij als een God? Welke rol speelt de media, en de Vlamingen?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:50:16 #284
194695 franklop
Fran knock
pi_68836642
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:33 schreef Colnago het volgende:
Zo zie je maar weer, alle renners zitten aan de dope.
Daarom kijk ik eigenlijk ook geen koersen meer omdat de uitkomst niet vast ligt.
Denk maar aan Rebellin.

Laat ik het maar zeggen. Van coke ga je echt niet harder fietsen hoor.. je gaat hoogstens denken dat je hard kan fietsen :p
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_68836647
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:43 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Inderdaad, en je moet een lijntje op z'n tijd ook niet overdrijven zeg...
Niet dat ik zelf coke gebruik overigens
Maar het hoort gewoon niet bij een topsporter, en zeker niet bij een groot kampioen.
En als je de afgelopen winter constant beweerd dat je je leven weer op de rails hebt, dat je weer terug bent bij je oude vriendin, dat je een fout hebt gemaakt waar je spijt van hebt etc. dan verlies je wel in één klap je geloofwaardigheid (wat daar nog van over was).
Ik heb ook geen groot tegenstander van cokegebruik, maar Boonen weet ook dat hij hier zijn eigen carrière, en misschien wel de hele ploeg, in gevaar brengt. Gewoon een grote sukkel dus.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:50:44 #286
132605 kawotski
Il Dottore
pi_68836654
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Mag ik u citeren uit een stuk op hln.be:
[..]

dat mag u

In Nederland kom je er nog af met een paar uur gras maaien..
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:51:20 #287
194695 franklop
Fran knock
pi_68836662
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:49 schreef Klopkoek het volgende:
Hij zit maandag bij Holland Sport...
Ik denk niet dat dat doorgaat.

Nieuwe TT; nu nog zonder wit naar de tour..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:53:32 #288
132605 kawotski
Il Dottore
pi_68836695
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:49 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

Je moet de oorzaak verder zoeken dan drugs enzo, waarom grijpt Boonen naar cocaine? Kan hij de druk niet aan? Voelt hij als een God? Welke rol speelt de media, en de Vlamingen?
ik heb mensen voor minder aan de cocaine gezien.. kan me er wel wat bij voorstellen maar dat is allemaal gokwerk. Ik denk zelf te veel succes in een korte tijd en een heel volk wat dan aan je voeten ligt, ik zou dan juist niet aan de coke gaan maar sommigen juist wel
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:54:12 #289
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_68836702
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:50 schreef kawotski het volgende:

[..]

dat mag u

In Nederland kom je er nog af met een paar uur gras maaien..
Zal bij Boonen ook wel gebeuren. X aantal uren gemeenschapsdienst, verder nog een voorwaardelijke straf en zich elke week laten testen of iets dergelijks.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:55:31 #290
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68836725
quote:
De kans dat deze zaak een extra-sportief staartje krijgt voor Boonen is dan weer wel zo goed als zeker. Toen Boonen vorig jaar betrapt werd, moest hij voor de raadkamer in Turnhout verschijnen. Die achtte de feiten bewezen, maar vond dat Boonen door de media-aandacht en zijn startverbod in onder meer de Tour al zwaar genoeg gestraft was. Hij werd niet naar de correctionele rechtbank verwezen, maar kreeg probatieopschorting voor een periode van drie jaar. Boonen mocht zich in die periode niet strafbaar maken aan gelijkaardige feiten. Nu Boonen opnieuw is betrapt, wordt hij als recidivist beschouwd. Een nieuwe vervolging, en ditmaal wel een rechtszaak, lijken bijgevolg onvermijdelijk.
Aldus de klassenjustitie in België

Maar waarom zou je godsnaam dat nou doen? Kijk, de beste voetballer aller tijden, Maradona, raakte wrs. aan de coke toen zijn enkel verbrijzeld in het gips lag. Dat is een aanwijsbare aanleiding en zelfs begrijpelijk dat je dan wil ontsnappen aan je sores. Maar waarom Boonen?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68836770
Jezus mensen, zoveel mensen gebruiken coke. Zeker in topbanen, die hele bank- en effecten en mediawereld is ervan vergeven. Ook vaak mensen die onder druk moeten presteren. Maakt je niet een crimineel, zegt misschien alleen iets over jouw karakter en persoonlijkheid in verhouding tot het werk dat je doet.

Feit is alleen dat Tom weet dat hij de controle in gaat. En in dat licht is het een soort kamikaze-actie. Heel erg dom. Geen misdaad, geen gevangenis: wel oliedom. En vooral: ONGESCHIKT.
pi_68836793
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:36 schreef wimderon het volgende:

Dat heeft hier veel mee te maken !
Denk maar eens hoe die koers zou verlopen zonder Boonen en Rebellin.
Audaces fortuna juvat
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:00:32 #293
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68836808
Rondje sos voor iedereen.

Bekrompen, conservatief gezeik. Het grootste probleem is het voorbeeld dat Tom stelt voor jonge wielerfans.
pi_68836829
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:50 schreef franklop het volgende:

Laat ik het maar zeggen. Van coke ga je echt niet harder fietsen hoor.. je gaat hoogstens denken dat je hard kan fietsen :p
Als Boonnen coke gebruikt dan gebruikt hij ook andere zooi.
Audaces fortuna juvat
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:03:21 #295
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68836859
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:01 schreef Colnago het volgende:

[..]

Als Boonnen coke gebruikt dan gebruikt hij ook andere zooi.
Precies, zoals koffie, bier en aspartaamproducten.
pi_68836873
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:53 schreef kawotski het volgende:

[..]

ik heb mensen voor minder aan de cocaine gezien.. kan me er wel wat bij voorstellen maar dat is allemaal gokwerk. Ik denk zelf te veel succes in een korte tijd en een heel volk wat dan aan je voeten ligt, ik zou dan juist niet aan de coke gaan maar sommigen juist wel
De druk is wel groot natuurlijk.
Hij moet een koers winnen want anders vallen ze allemaal over hem heen.
Dus ik begrijp wel dat renners allemaal aan de dope zitten en mijn grote bewijs is dat elke betrapte renner weer opgenomen wordt in het peloton.
Audaces fortuna juvat
pi_68836916
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:04 schreef Colnago het volgende:

[..]

De druk is wel groot natuurlijk.
Hij moet een koers winnen want anders vallen ze allemaal over hem heen.
Dus ik begrijp wel dat renners allemaal aan de dope zitten en mijn grote bewijs is dat elke betrapte renner weer opgenomen wordt in het peloton.
Dit slaat echt he-le-maal nergens op
pi_68836924
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:03 schreef pfaf het volgende:

Precies, zoals koffie, bier en aspartaamproducten.
Ik zou eerder denken aan Cera of een nieuwe variant daarvan maar daar weet Patrick Lefevre vast wel meer van aangezien hij al vele toppers had die niet betrapt zijn maar wel gepakt hadden.
Audaces fortuna juvat
pi_68836939
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:06 schreef TheArt het volgende:

Dit slaat echt he-le-maal nergens op
Denk dan nog maar eens goed na.
Audaces fortuna juvat
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:08:29 #300
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68836950
voor de goede orde: drugsgebruik is niet strafbaar