precies mijn woorden toen ik t las..quote:
Volgens mij alleen als je het inneemt kort voor of tijdens de inspanning. Qua doping is het ook alleen verboden als het minder dan 24 (of 48) uur voor competitie wordt ingenomen, kan ik me herinneren van de vorige keer dat Boonen betrapt is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:15 schreef FredWielergek het volgende:
Boonen kan er blijkbaar niet van afblijven.
Ik heb zelf weinig verstand van drugs enzo, maar helpt cocaine voor betere prestaties?
Ja ok, maar toen werd zijn strafproces of hoe zoiets ook heet opgeschort, omdat 'hij al genoeg is gestraft'. maar nu zal hij daar niet onderuitkomen. Hij zal niet door het BOIC ofiets dergelijks worden geschorst, maar door een rechter wel denk ik..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je het inneemt kort voor of tijdens de inspanning. Qua doping is het ook alleen verboden als het minder dan 24 (of 48) uur voor competitie wordt ingenomen, kan ik me herinneren van de vorige keer dat Boonen betrapt is.
Klopt, dit wordt een strafrechtelijke zaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ok, maar toen werd zijn strafproces of hoe zoiets ook heet opgeschort, omdat 'hij al genoeg is gestraft'. maar nu zal hij daar niet onderuitkomen. Hij zal niet door het BOIC ofiets dergelijks worden geschorst, maar door een rechter wel denk ik..
Maar concluderend; Tom Boonen is een
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe ze er bij Quick Step over denken.. Ga je iemand die coke blijft gebruiken in je ploeg houden, ook al is het buiten competitie. Dit zal niet goed zijn voor zijn imago en wil je dan zo iemand in de ploeg houden. Ondanks dat je met hem minstens 1 voorjaarsklassieker wint en wat tour-etappes natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt, dit wordt een strafrechtelijke zaak.
Als ik de manager was, zou ik hem meer gaan steunen door hem te sturen naar een soort afkickcentrum. Hij blijft dan in dienst, maar hij mag voorlopig niet koersen. Als het zeker is dat hij niet meer gebruikt, dan mag hij weer koersen. Hem helemaal laten vallen, dat kun je niet maken vind ik. Een soort huwelijk in voor en TEGENspoed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze er bij Quick Step over denken.. Ga je iemand die coke blijft gebruiken in je ploeg houden, ook al is het buiten competitie. Dit zal niet goed zijn voor zijn imago en wil je dan zo iemand in de ploeg houden. Ondanks dat je met hem minstens 1 voorjaarsklassieker wint en wat tour-etappes natuurlijk
Zit wat in.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:59 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Als ik de manager was, zou ik hem meer gaan steunen door hem te sturen naar een soort afkickcentrum. Hij blijft dan in dienst, maar hij mag voorlopig niet koersen. Als het zeker is dat hij niet meer gebruikt, dan mag hij weer koersen. Hem helemaal laten vallen, dat kun je niet maken vind ik. Een soort huwelijk in voor en TEGENspoed.
Cocaïne staat ook op de dopinglijst omdat het een maskerend middel is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je het inneemt kort voor of tijdens de inspanning. Qua doping is het ook alleen verboden als het minder dan 24 (of 48) uur voor competitie wordt ingenomen, kan ik me herinneren van de vorige keer dat Boonen betrapt is.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:59 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Als ik de manager was, zou ik hem meer gaan steunen door hem te sturen naar een soort afkickcentrum. Hij blijft dan in dienst, maar hij mag voorlopig niet koersen. Als het zeker is dat hij niet meer gebruikt, dan mag hij weer koersen. Hem helemaal laten vallen, dat kun je niet maken vind ik. Een soort huwelijk in voor en TEGENspoed.
Iemand enig idee wat voor gevangenisstraf hierop staat, want daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Cocaïne staat ook op de dopinglijst omdat het een maskerend middel is.
Bon, hiervoor gaat Boonen waarschijnlijk de gevangenis in vliegen. En het lijkt me niet dat hij hiermee weg komt bij zijn eigen ploeg en de UCI en ASO. Kortom, nu heeft hij wel een enorm probleem.
Volgens een artikel in het Nieuwsblad zal waarschijnlijk de recidive voor de rechter zwaar wegen, maar wat de strafmaat is weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat voor gevangenisstraf hierop staat, want daar dacht ik ook al aan.
Idd.. mijn Held&Voorbeeldquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:02 schreef Bruce117 het volgende:
Tommeke Tommeke toch, wat heb ge weer gedaan
Dat heeft hier veel mee te makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:33 schreef Colnago het volgende:
Zo zie je maar weer, alle renners zitten aan de dope.
Daarom kijk ik eigenlijk ook geen koersen meer omdat de uitkomst niet vast ligt.
Denk maar aan Rebellin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |