abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68835428
Boonen kan er blijkbaar niet van afblijven.
Ik heb zelf weinig verstand van drugs enzo, maar helpt cocaine voor betere prestaties?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:15:31 #252
194695 franklop
Fran knock
pi_68835434
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:11 schreef Wombcat het volgende:
Wat een sukkel.
precies mijn woorden toen ik t las..

maar goed het is een belg, hij zal er wel weer vanaf komen met een niet start in de Tour en wellicht precies een maand schorsing ofzo(tijdens de tour)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_68835496
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:15 schreef FredWielergek het volgende:
Boonen kan er blijkbaar niet van afblijven.
Ik heb zelf weinig verstand van drugs enzo, maar helpt cocaine voor betere prestaties?
Volgens mij alleen als je het inneemt kort voor of tijdens de inspanning. Qua doping is het ook alleen verboden als het minder dan 24 (of 48) uur voor competitie wordt ingenomen, kan ik me herinneren van de vorige keer dat Boonen betrapt is.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:46:34 #254
194695 franklop
Fran knock
pi_68835701
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij alleen als je het inneemt kort voor of tijdens de inspanning. Qua doping is het ook alleen verboden als het minder dan 24 (of 48) uur voor competitie wordt ingenomen, kan ik me herinneren van de vorige keer dat Boonen betrapt is.
Ja ok, maar toen werd zijn strafproces of hoe zoiets ook heet opgeschort, omdat 'hij al genoeg is gestraft'. maar nu zal hij daar niet onderuitkomen. Hij zal niet door het BOIC ofiets dergelijks worden geschorst, maar door een rechter wel denk ik..

Maar concluderend; Tom Boonen is een
pi_68835733
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:46 schreef franklop het volgende:

[..]

Ja ok, maar toen werd zijn strafproces of hoe zoiets ook heet opgeschort, omdat 'hij al genoeg is gestraft'. maar nu zal hij daar niet onderuitkomen. Hij zal niet door het BOIC ofiets dergelijks worden geschorst, maar door een rechter wel denk ik..

Maar concluderend; Tom Boonen is een
[ afbeelding ]
Klopt, dit wordt een strafrechtelijke zaak.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:54:41 #256
194695 franklop
Fran knock
pi_68835787
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:48 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Klopt, dit wordt een strafrechtelijke zaak.
Ben benieuwd hoe ze er bij Quick Step over denken.. Ga je iemand die coke blijft gebruiken in je ploeg houden, ook al is het buiten competitie. Dit zal niet goed zijn voor zijn imago en wil je dan zo iemand in de ploeg houden. Ondanks dat je met hem minstens 1 voorjaarsklassieker wint en wat tour-etappes natuurlijk
pi_68835822
Die jongen kan maar beter snel naar de rehab...
pi_68835831
Pffff, die jongen heeft hulp nodig.
pi_68835837
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:54 schreef franklop het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe ze er bij Quick Step over denken.. Ga je iemand die coke blijft gebruiken in je ploeg houden, ook al is het buiten competitie. Dit zal niet goed zijn voor zijn imago en wil je dan zo iemand in de ploeg houden. Ondanks dat je met hem minstens 1 voorjaarsklassieker wint en wat tour-etappes natuurlijk
Als ik de manager was, zou ik hem meer gaan steunen door hem te sturen naar een soort afkickcentrum. Hij blijft dan in dienst, maar hij mag voorlopig niet koersen. Als het zeker is dat hij niet meer gebruikt, dan mag hij weer koersen. Hem helemaal laten vallen, dat kun je niet maken vind ik. Een soort huwelijk in voor en TEGENspoed.
pi_68835864
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:59 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

Als ik de manager was, zou ik hem meer gaan steunen door hem te sturen naar een soort afkickcentrum. Hij blijft dan in dienst, maar hij mag voorlopig niet koersen. Als het zeker is dat hij niet meer gebruikt, dan mag hij weer koersen. Hem helemaal laten vallen, dat kun je niet maken vind ik. Een soort huwelijk in voor en TEGENspoed.
Zit wat in.

Dit lijkt me eerder een diepgeworteld probleem bij Boonen dan dat er sprake is van schending van vertrouwen ofzo.

Ik zou hem ook niet laten vallen. Die heeft wel wat nazorg nodig nu.
pi_68835877
Tommeke Tommeke toch, wat heb ge weer gedaan
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_68835888
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Cocaïne staat ook op de dopinglijst omdat het een maskerend middel is.

Bon, hiervoor gaat Boonen waarschijnlijk de gevangenis in vliegen. En het lijkt me niet dat hij hiermee weg komt bij zijn eigen ploeg en de UCI en ASO. Kortom, nu heeft hij wel een enorm probleem.
pi_68835901
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:59 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

Zoiets ja.

Kun je als ploeg/sponsor ook weer leuke publiciteit uit halen trouwens.
pi_68835909
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Cocaïne staat ook op de dopinglijst omdat het een maskerend middel is.

Bon, hiervoor gaat Boonen waarschijnlijk de gevangenis in vliegen. En het lijkt me niet dat hij hiermee weg komt bij zijn eigen ploeg en de UCI en ASO. Kortom, nu heeft hij wel een enorm probleem.
Iemand enig idee wat voor gevangenisstraf hierop staat, want daar dacht ik ook al aan.
pi_68836023
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Iemand enig idee wat voor gevangenisstraf hierop staat, want daar dacht ik ook al aan.
Volgens een artikel in het Nieuwsblad zal waarschijnlijk de recidive voor de rechter zwaar wegen, maar wat de strafmaat is weet ik niet.
pi_68836136
Wat een sukkel. Ik denk ook dat het dit jaar weer geen Tour wordt voor hem.
Iemand die coke gebruikt hoeft daar ook niet rond te fietsen.
Of die kerel een probleem heeft weet ik niet, er zijn genoeg mensen die af en toe eens een lijntje nemen en daar geen problemen mee/door hebben.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:23:16 #267
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_68836167
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:02 schreef Bruce117 het volgende:
Tommeke Tommeke toch, wat heb ge weer gedaan
Idd.. mijn Held&Voorbeeld
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_68836170
Tommeke toch
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:28:14 #269
194695 franklop
Fran knock
pi_68836242
Lijkt idd wel diepgeworteld probleem. Tijdje geen koers (blessure) even niks te doen en dan maar weer naar de coke grijpen..

Lefevere:
"Je kunt je inbeelden dat ik hier niet sta te dansen in mijn living. Ik ben diep ontgoocheld", zegt Patrick Lefevere, "maar zal niet officieel reageren voor ik de sponsors van ons team, en dan vooral de hoofdsponspor, heb gesproken."
"Ik wil me niet laten leiden door woede. Ik probeer nu de gevolgen in te schatten, maar weet het allemaal niet meer. Of ik Tom al gesproken heb? Ja, maar daar wil ik niets over kwijt."
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:31:05 #270
40566 Ericr
Livewrong
pi_68836290
De nieuwe VDB. Ontslag lijkt me de minste zorg voor Boonen nu.
pi_68836323
Zo zie je maar weer, alle renners zitten aan de dope.
Daarom kijk ik eigenlijk ook geen koersen meer omdat de uitkomst niet vast ligt.
Denk maar aan Rebellin.
Audaces fortuna juvat
pi_68836325
Damn, Tommeke
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:34:22 #273
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68836344
Dôôh!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_68836381
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:33 schreef Colnago het volgende:
Zo zie je maar weer, alle renners zitten aan de dope.
Daarom kijk ik eigenlijk ook geen koersen meer omdat de uitkomst niet vast ligt.
Denk maar aan Rebellin.
Dat heeft hier veel mee te maken !
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:39:23 #275
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_68836427
Ontslag lijkt me logisch en dit jaar geen enkele koers meer ook.

Gevangenisstraf voor zoiets vind ik dan weer belachelijk, niet omdat het Boonen is, maar in 't algemeen. Dealers horen in een cel, junks (of gebruikers) niet, dat is het contraproductiefste dat je kan bedenken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')