abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36718230
Ik zat nog te twijfelen of ie wel hier hoort, dus als t ergens anders moet merk ik het wel

Ik was laatst in een gay-discotheek. Ik ben zelf een vrouw, en hetero, dus je zou je kunnen afvragen wat ik daar deed. Dat zal ik u uitleggen: ik wilde graag gezellig een avond uit met mijn vriendinnen, zonder lastig gevallen te worden door wanhopige mannetjes.
Maar helaas, dat zat er niet in.
Maar liefst 6 mannen deden een trieste versierpoging, waarvan er 1 zelfs al mijn vriendinnen af ging om ze allemaal te 'versieren'. En dan echt letterlijk: 'oh, ok, je hebt een vriend, maar dat maakt niet uit! Oh, het maakt jou wel uit? Nou, ik vind die vriendin van je daar in de hoek wel leuk, hoe heet zij?'

Goed, mijn vraag: Wat bezielt mannen om in een gay-discotheek hetero vrouwen te zoeken? Ik zou het nog begrijpen als ze een lesbisch stel zoeken voor een trio (ik wens ze veel succes, maar dat terzijde). Maar deze waren echt op zoek naar 1 dame. Ik weet dat mannen onderhand door hebben dat vrouwen die geen zin hebben in kerels die op ze kwijlen naar een homotent gaan. Maar dan ga je die vrouwen toch niet alsnog opzoeken, als je al van tevoren weet dat ze daar geen zin in hebben?

Wie snapt het? Ik niet.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_36718296
Ik ga hèèl soms ook wel eens naar een homo-tent met vrienden of vriendinnen die er uit sexuele-voorkeurs-overwegingen komen en als ik daar dan een leuke dame zie... tsja.
  Redactie Frontpage donderdag 6 april 2006 @ 19:58:31 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36718300
Zegt de term 'bij gebrek aan beter' je iets? Dat waren jullie blijkbaar
pi_36718333
Misschien dachten ze dat je een shemale was
pi_36718344
bi?
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_36718372
Op zich is een homotent wel relaxed. Ik ben overduidelijk niet gay dus mannen laten me met rust en dan kan ik eindelijk eens rustig een biertje drinken, zonder dat al die vrouwen me lastig vallen!
pi_36718463
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef Roellio het volgende:
Op zich is een homotent wel relaxed. Ik ben overduidelijk niet gay dus mannen laten me met rust en dan kan ik eindelijk eens rustig een biertje drinken, zonder dat al die vrouwen me lastig vallen!
Nou, dat overduidelijk niet gay zegt niet zoveel...Ik heb daar overduidelijk niet gay mannen toch behoorlijk gay dingen zien doen...

OT: nee, ik ben niet lelijk, niet bi en ik lijk niet op een she-male, en dit geldt ook voor mijn vriendinnen.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_36718483
Is al eens een bericht over geweest, dat vrouwen steeds vaker naar homo-barren gingen om zo van die versierders af te komen. Tja, blijkbaar kunnen die lui ook lezen
pi_36718498
Ach, wij hebben wel eens op een podium in een homo-tent met 4 hetero gasten met de broek op de knieën in ons boxershort op elkaars reet staan meppen. Moet kunnen!
pi_36718543
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:04 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Is al eens een bericht over geweest, dat vrouwen steeds vaker naar homo-barren gingen om zo van die versierders af te komen. Tja, blijkbaar kunnen die lui ook lezen
Dat snap ik, maar hoe wanhopig moet je zijn om de vrouwen die laten merken NIET versierd te willen worden, juist te gaan versieren?
pi_36718564
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou, dat overduidelijk niet gay zegt niet zoveel...Ik heb daar overduidelijk niet gay mannen toch behoorlijk gay dingen zien doen...

OT: nee, ik ben niet lelijk, niet bi en ik lijk niet op een she-male, en dit geldt ook voor mijn vriendinnen.
niet alles op jezelf betrekken
maar waren die mannen soms lelijk en mogelijk bi?
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  donderdag 6 april 2006 @ 20:08:00 #12
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_36718586
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Niet zeiken en gewoon blij zijn dat je uberhaupt nog aandacht krijgt... over een paar jaar ben je zo wanhopig dat een compliment van de vuilnisman je al spontaan nat maakt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_36718607
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef schaakkipje het volgende:
waren die mannen soms lelijk en mogelijk bi?
Lelijk wel. Bi denk ik niet, maar ik heb geen goede gay-dar.
  donderdag 6 april 2006 @ 20:09:45 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_36718638
Heel simpel: Leuke vrouwen zijn daar waar ze t minst worden lastig gevallen.... een nichtentent dus.
De hetrosexuele mannen die er komen gedragen zich meestal een stuk beter dan in andere tenten.
De echte homofoob komt er niet en een deel van de mannen is gewoon koest omdat ze heel stevig met hun rug tegen de muur staan.

En: het is er vaak een stuk gezelliger dan in een hoop andere kroegen e.d.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 april 2006 @ 20:10:05 #15
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36718651
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef Roellio het volgende:
Jij snapt het, dat heb ik dus als ik koffie aan het drinken ben in het openbaar
  Redactie Frontpage donderdag 6 april 2006 @ 20:11:11 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36718691
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:08 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Lelijk wel. Bi denk ik niet, maar ik heb geen goede gay-dar.
Wat zeik je eigenlijk, je hebt er niet eens wat te zoeken daar
pi_36718721
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:09 schreef Leandra het volgende:
Heel simpel: Leuke vrouwen zijn daar waar ze t minst worden lastig gevallen.... een nichtentent dus.
De hetrosexuele mannen die er komen gedragen zich meestal een stuk beter dan in andere tenten.
De echte homofoob komt er niet en een deel van de mannen is gewoon koest omdat ze heel stevig met hun rug tegen de muur staan.

En: het is er vaak een stuk gezelliger dan in een hoop andere kroegen e.d.

Je noemt nu ongeveer de redenen op waarom ik erheen ging. Maar dat viel dus tegen.
  donderdag 6 april 2006 @ 20:13:04 #18
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36718765
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar hoe wanhopig moet je zijn om de vrouwen die laten merken NIET versierd te willen worden, juist te gaan versieren?
Doorzettingsvermogen, zeldzaam in deze tijd.
pi_36718837
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Zegt de term 'bij gebrek aan beter' je iets? Dat waren jullie blijkbaar
Touche
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_36718882
Als ze geen vrouw kunnen versieren dan gaat ze gewoon met een man mee. Als je dan toch hopeloos bent doe het dan goed.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36718937
mja ik ging in tilburg ook redelijk vaak naar de popcorn, waarom? nou daar gingen we dan naartoe met een stel mensen die ook in de horeca werkten, was een van de weinige plekken waar je rustig een biertje kon drinken zonder door iedereen "herkend" te worden... maar goed het idd al je vriendinnen afgaan is wel heel triest...
pi_36719112
quote:

[..]

Meen je dat nu echt, dat je niet versierd wil worden? Ook niet door de leukste vent die je je kan voorstellen? Ik denk van wel.
  donderdag 6 april 2006 @ 20:25:52 #23
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_36719192
misschien hebben jullie per ongeluk enkele sodomieten genezen?
misschien ben je heterofoob?
misschien was het een stokvechter met een alternatieve levensstijl?

fotos kan je mailen, beoordeling volgt
bloemen, daar hou ik van!
  Redactie Frontpage donderdag 6 april 2006 @ 20:26:35 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36719209
quote:

[..]

Dan moet je ook niet uitgaan. Als je in een kroeg bent of waar dan ook dan kan dat gebeuren. Wat een zeikwijf ben je ook. Ga lekker naar de Libelle fanclubdagen met je vriendinnen, word je zeker niet versierd.
pi_36719459
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:23 schreef vruitig het volgende:
Meen je dat nu echt, dat je niet versierd wil worden? Ook niet door de leukste vent die je je kan voorstellen? Ik denk van wel.
Dat meen ik echt. Ik heb al een vriend, en ik ben niet op zoek naar een andere. Ik geef het toe: aandacht is altijd vleiend, maar ik vraag er niet om, en als ik zeg niet geinteresseerd te zijn moeten ze gewoon auftyfen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')