Nou, dat overduidelijk niet gay zegt niet zoveel...Ik heb daar overduidelijk niet gay mannen toch behoorlijk gay dingen zien doen...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef Roellio het volgende:
Op zich is een homotent wel relaxed. Ik ben overduidelijk niet gay dus mannen laten me met rust en dan kan ik eindelijk eens rustig een biertje drinken, zonder dat al die vrouwen me lastig vallen!
Dat snap ik, maar hoe wanhopig moet je zijn om de vrouwen die laten merken NIET versierd te willen worden, juist te gaan versieren?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:04 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Is al eens een bericht over geweest, dat vrouwen steeds vaker naar homo-barren gingen om zo van die versierders af te komen. Tja, blijkbaar kunnen die lui ook lezen
niet alles op jezelf betrekkenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, dat overduidelijk niet gay zegt niet zoveel...Ik heb daar overduidelijk niet gay mannen toch behoorlijk gay dingen zien doen...
OT: nee, ik ben niet lelijk, niet bi en ik lijk niet op een she-male, en dit geldt ook voor mijn vriendinnen.
Niet zeiken en gewoon blij zijn dat je uberhaupt nog aandacht krijgt... over een paar jaar ben je zo wanhopig dat een compliment van de vuilnisman je al spontaan nat maakt.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, dat overduidelijk niet gay zegt niet zoveel...Ik heb daar overduidelijk niet gay mannen toch behoorlijk gay dingen zien doen...
OT: nee, ik ben niet lelijk, niet bi en ik lijk niet op een she-male, en dit geldt ook voor mijn vriendinnen.
Lelijk wel. Bi denk ik niet, maar ik heb geen goede gay-dar.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef schaakkipje het volgende:
waren die mannen soms lelijk en mogelijk bi?
Jij snapt het, dat heb ik dus als ik koffiequote:Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef Roellio het volgende:
Op zich is een homotent wel relaxed. Ik ben overduidelijk niet gay dus mannen laten me met rust en dan kan ik eindelijk eens rustig een biertje drinken, zonder dat al die vrouwen me lastig vallen!
Wat zeik je eigenlijk, je hebt er niet eens wat te zoeken daarquote:Op donderdag 6 april 2006 20:08 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Lelijk wel. Bi denk ik niet, maar ik heb geen goede gay-dar.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:09 schreef Leandra het volgende:
Heel simpel: Leuke vrouwen zijn daar waar ze t minst worden lastig gevallen.... een nichtentent dus.
De hetrosexuele mannen die er komen gedragen zich meestal een stuk beter dan in andere tenten.
De echte homofoob komt er niet en een deel van de mannen is gewoon koest omdat ze heel stevig met hun rug tegen de muur staan.
En: het is er vaak een stuk gezelliger dan in een hoop andere kroegen e.d.
Doorzettingsvermogen, zeldzaam in deze tijd.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe wanhopig moet je zijn om de vrouwen die laten merken NIET versierd te willen worden, juist te gaan versieren?![]()
Touchequote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Zegt de term 'bij gebrek aan beter' je iets? Dat waren jullie blijkbaar
Meen je dat nu echt, dat je niet versierd wil worden? Ook niet door de leukste vent die je je kan voorstellen? Ik denk van wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe wanhopig moet je zijn om de vrouwen die laten merken NIET versierd te willen worden, juist te gaan versieren?![]()
Dan moet je ook niet uitgaan. Als je in een kroeg bent of waar dan ook dan kan dat gebeuren. Wat een zeikwijf ben je ook. Ga lekker naar de Libelle fanclubdagen met je vriendinnen, word je zeker niet versierd.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat meen ik echt. Ik heb al een vriend, en ik ben niet op zoek naar een andere. Ik geef het toe: aandacht is altijd vleiend, maar ik vraag er niet om, en als ik zeg niet geinteresseerd te zijn moeten ze gewoon auftyfen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:23 schreef vruitig het volgende:
Meen je dat nu echt, dat je niet versierd wil worden? Ook niet door de leukste vent die je je kan voorstellen? Ik denk van wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |