Wat ja leuk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Geruchten gaan dat Ajax een akkoord heeft met Steven Defour (aanvallende middenvelder van Genk).
Bron: Voetbalprimeur.nl

quote:'Defour tekent voor drie jaar bij Ajax'
Vrijdag 7 april, door SV, Amsterdam, 19.27u GMT+01.00, Voetbalprimeur
De website Voetbalprimeur weet te melden dat Steven Defour vrijwel zeker naar Ajax gaat. De 17-jarige aanvallende middenvelder heeft een overeenkomst met Ajax voor drie jaar.
Dit meldt men op basis van enkele bronnen rondom de voetballer. naar verluidt wil Genk minstens een miljoen euro ontvangen voor Defour. Die transfersom is nog een doorn in het oog van de Amsterdammers.

quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:34 schreef stefmans het volgende:
nog nooit van gehoord eigenlijk, heeft iemand meer info?![]()
quote:Tuesday, 07 March 2006
Naam: Steven Defour
Geboortedatum: 15/4/’88
Geboorteplaats: Mechelen
Positie: AM/A C
Nationaliteit: Belg
Club: RC Genk
Interlands: 2 belofte-interlands

Waarom hoop je dat?quote:

Hij is pas 17 hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Sowieso al raar dat Genk slechts 1 miljoen vraagt, die zouden normaal gesproken 5x zoveel moeten vragen.

Als Anderlecht 20 miljoen zou bieden, zouden ze 21 miljoen vragen zo zei de voorzitter van Genk al eens...quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Sowieso al raar dat Genk slechts 1 miljoen vraagt, die zouden normaal gesproken 5x zoveel moeten vragen.

Defour is een technische voetballer dus psv kan het wel vergetenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:05 schreef cultheld het volgende:
PSV is er toch ook mee bezig?

Pin me er niet op vast. Maar volgens mij zijn er bepalingen omtrent spelers onder de 18 en hun transfersom. De transfersom is gelimiteerd maar bij volgende transfers krijgt de club van herkomst een bepaald percentage.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Dus? Moet Ajax als bv. Milan Anita nu wilt hem dan ook maar voor 1 miljoen laten gaan?
@keijz

Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast. Maar volgens mij zijn er bepalingen omtrent spelers onder de 18 en hun transfersom. De transfersom is gelimiteerd maar bij volgende transfers krijgt de club van herkomst een bepaald percentage.

De schrijverquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Herman Brusselmans heeft hem getipt bij Ajax. Goed talent!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |