Ik vond die quest ook erg moeilijk te doen. Ik deed het zo: laat baurus zoveel mogelijk lullen met die gast tot ie 1 move doet waarbij die assasin in 1 keer dood gaat. Dan heb je nog 2 assasins om tegen te vechten. Samen met Baurus is dat niet zo moeilijk. Ik heb er zelf lovers kiss (paralyze) en Frost erbij gebruikt. (Ik ben een Nord)quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef merino het volgende:
hmmz ik zit geloof ik beetje vast. Misschien omdat mijn ik toch mijn character niet goed heb samen gesteld
Moet dat 4de boek over de Mythic Dawn ophalen in de Sewers samen met Baurus en elke keer (stuk of 5 keer geprobeerd) worden wij beidden keihard in de pan gehakt door de mythic assasins
Ben overigens een Dark Elf Battlemage lvl3 met omgekeerde major/minor (ivm multipliers)...
hmmz ik heb in die 5 keer Baurus geen enkele keer een assasin in 1 keer zien doden. Ik zit daar boven te schuilen, vervolgens komen er 2 assasins boven door het hek, spotten mij, springen vervolgens direct naar beneden en gaan met zijn 3'en op Baurus inhakken tot ie dood is...quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:40 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik vond die quest ook erg moeilijk te doen. Ik deed het zo: laat baurus zoveel mogelijk lullen met die gast tot ie 1 move doet waarbij die assasin in 1 keer dood gaat. Dan heb je nog 2 assasins om tegen te vechten. Samen met Baurus is dat niet zo moeilijk. Ik heb er zelf lovers kiss (paralyze) en Frost erbij gebruikt. (Ik ben een Nord)
Ja hehe slimmerik, daar was ik ook wel achter gekomen. Er staat alleen niet hoe ik bij dat scherm moet komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:57 schreef H.Flick het volgende:
Staat in het boekje op pagina 14.
Je moet als gamer toch op 1 of andere manier aan lichaamsbeweging komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:40 schreef Jajong het volgende:
Nou, genoeg gezopen/geneukt ( Ik weet het; past niet bij een gamer. )
Hoever ben je met die quest?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Zodra ik gecured ben ga ik al die klote dungeons leeg knallen!
Naice,quote:
Ik zou absoluut voor het laatste gaan als je een beetje kan blokken en aanvallen.quote:Op zondag 9 april 2006 00:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Naice,
Wat is beter trouwens mensen? Een damage 9 two handed sword of een damage 8 one handed sword met een dwarven shield. Dat laatste toch...
Waar vind je die?quote:Op zondag 9 april 2006 00:40 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben zeker 10 levels hoger met blunt maar toch doe ik meer damage met een claymore dan met een bijl of hamer?!
Heb nu trouwens de ring of night eye, man wat is dat makkelijk zeg om permanent in het donker te kunnen kijken.
Weet je hoeveel mensen die wel oblivion op hun PC hebben staan maar die toch boekloos zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:57 schreef H.Flick het volgende:
Staat in het boekje op pagina 14.
Het boekje kun je ook downloaden hoorquote:Op zondag 9 april 2006 10:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen die wel oblivion op hun PC hebben staan maar die toch boekloos zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kun je trouwens ik rank stijgen bij de blades of kun je lid worden en verder niks?
edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door moomoo op 09-04-2006 12:48:34 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |