Lange dag. Moe. Tentamen was veel te veel. En nu verveel ik me.quote:
Wanneer word ik blauw?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik neem ontslag!!!!!
Ik moet nog één mondeling en dan ben ik er vanaf! Ohnee... nog een herkansingquote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lange dag. Moe. Tentamen was veel te veel. En nu verveel ik me.
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.quote:
Of als ik in de Blauwe Blubberdouche moet.quote:
Nah, dat eerste gaat nooit gebeuren...quote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.
nou, dan ben je dus al halverwegequote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef Svensational het volgende:
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofdquote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, dan ben je dus al halverwege
nu alleen dat pasen/pinksteren dingetje nog
Maar goed, ik zie 'm dus gewoon.quote:
Ik maakte hem dus ook al.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, dan ben je dus al halverwege
nu alleen dat pasen/pinksteren dingetje nog
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofd.
Dat zei ik dus ook al eerder.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.
En zoals ie mij weer voor isquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maakte hem dus ook al.Alleen....anders!!!
Ha, nu was ik wel eerstquote:
Ja, maar jij...quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
jouw pc is gewoon sneller......quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
Nee, ik mis de kleuters, ik zit nu bij oudere kinderenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je had vandaag stage bij de kleuters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |