Omdat ik gaarne mag klagenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:40 schreef anti-virus het volgende:
Gatverdamme
Waarom moet je ons daarmee lastig vallen?
Mijn teen is pas vies. Nee grapje, ik heb er vanochtend nog even naar gekeken en hij begint volgens mij alweer bij te trekken. Hoop ikquote:
Wat is daar de achterliggende gedachte van?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:32 schreef Marsepein het volgende:
Je kunt om de pijn iets te verzachten een V te knippen midden in de nagel:
[afbeelding]
Die v lijkt me ranzig dus een slecht idee. En sja, in de toekomst voorkomen gaat zo lastig als je verslaafd bent aan nagel krabbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:49 schreef Marsepein het volgende:
Er onstaat ruimte, en de druk is dan (voor een groot deel) weg bij de nagelhoek. Wel moet je nog in een sodabadje en 'liften; dmv een rolletje watten onder de nagel te stoppen.
Al met al kun je dan e.e.a. weer goed laten komen zonder doktersbezoek.
En als je het in de toekomst wilt voorkomen, nagels echt langer laten.
jij krabt aan je teennagelsquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Die v lijkt me ranzig dus een slecht idee. En sja, in de toekomst voorkomen gaat zo lastig als je verslaafd bent aan nagel krabben
sja klinkt vreemd he, maar als ik zo in bed lig en ik lees een boek he. Dan sja, dan zijn die teennagels wel dichtbij mijn handen enzoquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:17 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
jij krabt aan je teennagels
ok nagelbijten doe ik ook, maar niet de nagels van mijn tenen
late quote maare, bij mij was die verdoving niet goed, fantastische ervaringquote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef woutabest het volgende:
ik heb eens zo'n operatie meegemaakt, opzich doet dat geen pijn vanwege de verdoving.
Maar die dagen erna![]()
AgNO3quote:Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
helse steen of helses teenAnyway, mijn teen is het zo gewend dat hij eens in de zoveel tijd een ingegroeide nagel te verwerken krijgt dat hij het nu vanzelf oplost. Althans daar lijkt het op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |