abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:40:21 #101
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_36749690
Gatverdamme

Waarom moet je ons daarmee lastig vallen?

Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_36749817
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:40 schreef anti-virus het volgende:
Gatverdamme

Waarom moet je ons daarmee lastig vallen?

Omdat ik gaarne mag klagen
Tralalalala Die Dom Die Dom
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:47:43 #103
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_36749845
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:46 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Omdat ik gaarne mag klagen
Viezerd!
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_36749935
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:47 schreef anti-virus het volgende:

[..]

Viezerd!
Mijn teen is pas vies. Nee grapje, ik heb er vanochtend nog even naar gekeken en hij begint volgens mij alweer bij te trekken. Hoop ik
pi_36750851
Paar jaar terug een keer gehad. Even naar het ziekenhuis toe, spuit d'r in, schaar d'r in en middagje met voet omhoog zitten. Opgelost.
Nee.
pi_36751153
Als het iets is wat terugkomt knip je structureel je teennagels te kort (Iets wat 80% van de NL mensen doet)

Je kunt om de pijn iets te verzachten een V te knippen midden in de nagel:
pi_36751334
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:32 schreef Marsepein het volgende:

Je kunt om de pijn iets te verzachten een V te knippen midden in de nagel:
[afbeelding]
Wat is daar de achterliggende gedachte van?
<b>Facing what consumes you is the only way to be free.
Released from those poisonous fears.
Resurrected once and for all.</b>
pi_36751722
Er onstaat ruimte, en de druk is dan (voor een groot deel) weg bij de nagelhoek. Wel moet je nog in een sodabadje en 'liften; dmv een rolletje watten onder de nagel te stoppen.

Al met al kun je dan e.e.a. weer goed laten komen zonder doktersbezoek.

En als je het in de toekomst wilt voorkomen, nagels echt langer laten.
pi_36751774
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:49 schreef Marsepein het volgende:
Er onstaat ruimte, en de druk is dan (voor een groot deel) weg bij de nagelhoek. Wel moet je nog in een sodabadje en 'liften; dmv een rolletje watten onder de nagel te stoppen.

Al met al kun je dan e.e.a. weer goed laten komen zonder doktersbezoek.

En als je het in de toekomst wilt voorkomen, nagels echt langer laten.
Die v lijkt me ranzig dus een slecht idee. En sja, in de toekomst voorkomen gaat zo lastig als je verslaafd bent aan nagel krabben
pi_36754195
tvp
  zaterdag 8 april 2006 @ 03:17:36 #111
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_36758124
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Die v lijkt me ranzig dus een slecht idee. En sja, in de toekomst voorkomen gaat zo lastig als je verslaafd bent aan nagel krabben
jij krabt aan je teennagels

ok nagelbijten doe ik ook, maar niet de nagels van mijn tenen
Nobody fucks with The Jesus
pi_36762032
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:17 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

jij krabt aan je teennagels

ok nagelbijten doe ik ook, maar niet de nagels van mijn tenen
sja klinkt vreemd he, maar als ik zo in bed lig en ik lees een boek he. Dan sja, dan zijn die teennagels wel dichtbij mijn handen enzo
pi_36766813
Helsesteenstift
Dit heeft voorkomen dat de dokter bij mij weer zo'n spuit in mijn teen moest zetten Voel de pijn van een paar jaar geleden nog als ik aan die spuit terugdenk, 2x, en nog niet verdoofd die teen
pi_36830455
helse steen of helses teen Anyway, mijn teen is het zo gewend dat hij eens in de zoveel tijd een ingegroeide nagel te verwerken krijgt dat hij het nu vanzelf oplost. Althans daar lijkt het op
pi_36840331
jeej... morgen weer de spuit erin

heb er dus totaal geen zin in maar dat zullen sommigen van jullie wel begrijpen. Doet nog steeds pijn als ik aan de vorige keer terugdenk :/
Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_36860608
nou.... behandeling is geweest. Ging eigenlijk heel vlotjes. Spuit deed niet zo'n pijn, teen zal wel gewend zijn na 6 keer (nu 7) en de teen was snel verdoofd. Door de nagel heen knippen ging in het begin vrij stroef maar naarmate ze tegen het eind zat ging het vlotjes.
Het stuk nagel ging er eigenlijk vlug uit, en gelukkig ook in 1 keer. Had mp3speler met wat metal meegenomen en zat ondertussen nog wat te smsén, dus nergens last van gehad. Verdoving begint uit te werken dus het begint een beetje te prikken, net een paar paracetamol ingenomen dus nu wachten.
Morgen kan het verband eraf en dan houd ik mijn voet nog wel ff omhoog. En dan donderdagmiddag gewoon weer werken.
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_36860628
sukkel dus dit al de zoveelste keer en je bent er nog steeds niet wijzer van geworden
pi_36860685
en wat willen we daarmee suggereren?
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:36:01 #119
144685 BobdG
..dùs..
pi_36860713
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef woutabest het volgende:
ik heb eens zo'n operatie meegemaakt, opzich doet dat geen pijn vanwege de verdoving.

Maar die dagen erna
late quote maare, bij mij was die verdoving niet goed, fantastische ervaring
-
pi_36860835
probleem bij mij was deze keer dat het de vorige keer niet goed gebeurd was. Dus er groeide een apart stuk nagel langs mijn gewone nagel. En het probleem was dat dat stuk nagel gekanteld was en dus verticaal stond. En die sneed dus recht in mijn teen. Ik kon er dus zelf helemaal niets aan doen.
Ik draag gewoon normale schoenen die niet te smal zijn enzo en ik heb gewoon geluisterd naar tips van de podo. En voer de tips ook uit. En op een of andere manier komt het bij mij vaak voor.
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_36860907
Hmm, ik heb het nu ook (weer). Eerst dus de rechterkant rechterteen. Toen linkerkant rechterteen. En nu linkerkant linkerteen .

Naja ben nu een beetje biotex aan het baden enzo. V erin helpte vorig keer wel een beetje, vooral de druk ging er af ja en er onstond ruimte.
pi_36861241
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
helse steen of helses teen Anyway, mijn teen is het zo gewend dat hij eens in de zoveel tijd een ingegroeide nagel te verwerken krijgt dat hij het nu vanzelf oplost. Althans daar lijkt het op
AgNO3
Het werkte wel, stipte t erop en een paar dagen later was het weg. Weet niet of dat allemaal daaraan te danken is, maar heb er ook geen last meer van. De volgende keer haal ik t gewoon weer

Oja, t kleurt wel ontzettend. Mijn hele nagel is bruin, omdat ik t daar ook heb opgesmeerd, en t er niet af kan wassen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 19:01:53 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36863280
Zilvernitraat, heb ik ook een poosje gebruikt, jaren geleden. Dat maakt gewoon het vlees dood of zo, mijn huid werd helemaal zwart. En uiteindelijk hielp het dus niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37171432
ZO, even een kickje want het probleem is nu van de ene op de andere voet overgesprongen
pi_37172700
ok ik heb ut ook zo vaak en hier een tip:

pak een sherp/smal iets , bijv een punaise / paperclip
wrik deze onder dr nagel
omhoog wippen
afknippen
zalf zoals bacrtoban erop
pleister erop
en binnen 2 dagen is het weer oké
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel